Duší celkem: 899
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      Knihovna

      Krásná literatura

      Proč při hodině nedávám pozor?!
      Flawe_SIlence

      22. ledna 2017

       
      Když uvážím všechno to velké množství látky, které se probírá na hodinách ve škole, motá se mi z toho hlava. Vlastně i takovým svým způsobem mohu říci, že se mi zavírají víčka. To všechno ale nezávisí jen na tom, jak jsem se vyspala, ale také, v jaké jsem náladě, jestli je konkrétní výuka v něčem pro mne zajímavá. Ale co je vlastně tou hlavní náplní ? Co zapříčiňuje, že nedávám pozor?
      Jak kdysi řekl J. A. Komenský: „Škola hrou!“ V dnešní době mi výuka spíše připomíná něco, co musíte znát, něco, bez čeho nedokážete žít. Ale i přesto, když je braná látka složitá, jde vždy zpříjemnit průběh. Myslím si, kdyby naši učitelé brali předměty z jiné stránky, možná bych projevila zájem. Nemyslím tím házení s míčkem. Ale co třeba kdyby si žáci s učitelem hned na začátku hodiny vyměnili své radosti a strasti, kdyby si poblahopřáli k dobrému dni. Dávala bych zajisté více pozor, kdyby styl výuky probíhal odlehčeněji.
      Co však přináší to, že jsem tak neposedná a nevšímám si, co profesoři říkají? Mám snad hlavu někde v oblacích, nebo jsem tak rozjařená? Co když prostě vnímám tu takzvanou nepozornost v jiné dimenzi? Nahlížím na celý počin jinačí cestou, cestou, která vůbec nepozornost není. Podle mého jen prostě ráda sním, látku si vykládám ve svých fantasmagorických vizích a snech. Přikládám do toho trochu špetky kouzla, abych se i něco naučila.
      Proč se však bavím se spolužáky ? V čem je ten problém, že radši komunikuji s kamarády než s učiteli? Jsem ještě dítě a do vývinu přeci patří socializace. Avšak mě přijde, že profesoři prostě nikdy nepochopí, že se s kamarádkami ráda bavím o dané probírané látce. I přesto, že se smějeme, vždy se bavíme jen na dané téma. Rády vtipkujeme a tak si špetku zavtipkujeme. Proč vlastně toto někteří lidé nepochopí?
      Proč to vypadá jako nezájem, když vezmu ve vyučovací hodině svůj mobil? Snad není první věc, co člověka napadne, že akorát pozoruji své zprávy messengeru a kochám se fotkami krásných kluků. Vím, že ve školním řádu je napsané, že elektronika se nemá využívat při vyučovací hodině, ale když to dělám pro dobrý účel? Snad se na něco, co nechápu, můžu rychle mrknout na netu, abych své vědomosti obohatila. Občas totiž nechci zahrnovat učitelku různými laickými dotazy.
      Ale zahleďme se ještě hlouběji a pozorněji. Proč vlastně tohle vše? Jiná realita? Jiná část vesmíru, která se mi honí hlavou, mně snad nedává spát? Je možné, že snad někdy učitelé pochopí, že se tuze snažím? Však pravé jádro tohoto problému není, protože by mě to nezajímalo, není to z důvodu toho, že bych některé profesory neměla ráda. Příčina této záležitosti se skrývá v jen jedné malé odchylce. Mé srdce je totiž mladé a rádo se toulá, proto se každou chvílí zatoulá do jiných koutů mé mysli.

      Stáhnout jako PDF
      Názory a komentáře ( 0 /6 )

      [ ZNÁMKY ] | [ ZPĚT ]

      NickZnámka
      Kanyapi1
      Wolfric2
      Yenn3


      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).