Duší celkem: 899
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      =--PostPatentní úřad--=
      Tady si debatujte o návrzích z Patentního úřadu a rozebírejte si je...

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  541  >>

       
         Spinal
        18:49:30  27. srpna 2008
      Mno... aby pak ale nebyly příspěvky jen kvůli hodům... Ale pěknej nápad


       
        Tindo
        17:59:26  27. srpna 2008
      A co kdyby se hody vygenerovali po odeslání příspěvku a napsali se na konec příspěvku. A nějak by se zamezilo, aby to šlo editovat nebo se to změnilo tím, že se příspěvek smaže a napíše znovu. Vedle tlačítka odeslat by bylo tlačítko odeslat s hody pro tuto funkci, když by jí hráč chtěl použít.


       
         Spinal
        17:00:12  27. srpna 2008
      Zajímavá to taktika


       
        Patches
        16:57:05  27. srpna 2008
      Spinal: Pro hráče nikoliv - ti stále nevědí, jestli opravdu hážu, nebo si čísla "vymýšlím". A PJování o prvku napětí rozhodně není :-)

      Jasně, prvek náhody musí být (už proto, že je to zajímavější), ale snaha dát jej v online hraní do ruky hráčům a zabránit současně cheatování ze strany těch, co si RP hry pletou se závodem, kdo pobije víc nestvůr, mi z hlediska poměru práce/efekt přijde nevýhodné...

      Ale abych byl taky trochu konstruktivní, přemýšlel jsem, jak to udělat, aby hráči měli jak pocit, že skutečně hážou kostkami, tak aby se trochu zamezilo podvádění.
      Kdysi jsme si s jednou skupinou zavedli metodu "předběžných hodů" (nebo jak jinak to nazvat, na tom vlastně nesejde) - každý si na začátku hry dopředu naházel sérii asi deseti hodů, které sepsal na papírek v tom pořadí, v jakém je hodil. Podepsané papírky se odevzdali GM a ten, když potřeboval vědět nějaký tajný hod (náhodné hledání, hod na past proti kouzlu, o kterém neměli hráči vědět, apod.), tak si vzal to, které bylo zrovna na řadě a použil ho. Pak se škrtlo a když čísla došly, naházela se nová série...
      Co takhle udělat to v podobném stylu? Tehdy sice bylo cílem zamezit tomu, aby hráči poznali, kdy by mohli něco najít nebo je něco ohrožuje, ale tady by to mohlo jednak odstranit podvádění (tabulka s omezeným počtem prvků, které by nešly přepisovat a vymazával by je z ní PJ) a jednak by odpadlo třeba v boji čekání na méně aktivní hráče než si hodí na inciativu, obranu nebo útok...


       
         Spinal
        16:56:02  27. srpna 2008
      a co třeba jen vytvořit něco, co by PJ řeklo, co hráč hodil? (popřipadě smazáni historie, aby PJ věděl, co kdo hodil)
      To by nemuselo být tak složité ne?

      Edit: Jako PJ trostě smáhnu všechny předešlé hody a řeknu tomu a tomu, aby si hodil tím a tím...



          16:48:00  27. srpna 2008
      Patches: Nebezpečnost vůči které jde hod (sakra to zní blbě) stejně určuje PJ. ,) Co se týče falšování hodů - jestli pak už ale není otázka, zda házet nebo neházet - to už si ale může každý PJ rozhodnout sám. :)

      Spinalům návrh je fajn, ale jak napsal Don - dost by se to zesložitilo (ukládání a ověřování nastavení pro jednotlivé hráče & ukládání hodů samotných)... EDIT: Případně jen povolování hromadné tedy...


       
         Spinal
        16:36:48  27. srpna 2008
      No jo, hráč by měl ale pak větší pocit, že příběh více ovládá. I v reálu vidíš, co jsi hodil...
      Narážím právě na to, že tyto kostky nemají váhu. Dobře, PJ si je může ovlivnit i tak (i v tom reálu), ale měl by to tlačítko zmáčknout hráč. V reálu taky nehází PJ za hráče...

      K naprogramování. Neříkám, že by to bylo jednoduché a jestli se s tímto "drbat" stojí zato, je na posouzení týmu.

      K zablokování, pokud by PJ povolil kostku, mohl by ji povolit všem. každý hráč by pak dostal údaj do výsledkové tabulky (nebo do něčeho podobného, pokud by se neřešilo zapínání pro určitého hráče) A hráči by se po kliknutí přístup k tlačítku opět zamezil...

      Patches: Má cenu si pak vůbec házet? Nejde v příběhu i o riziko fatálu? Atmosféra, napětí se bez kostek přecijen poněkud vytrácí...
      (mockrát si pamatuju: Aaaaa... co sem to hodil... ty voe přežiju to vůbec...)


       
        Patches
        15:44:21  27. srpna 2008
      Jsem měl doteď zato, že kostky jsou primárně určeny pro PJ, který má obstarávat všechny hody i za postavy... A docela mi to tak vyhovuje.
      A to ani nemluvím o tom, že to umožňuje falšovat hody ve prospěch příběhu (tedy nikoliv ve prospěch či neprospěch hráčů). Vždyť proč riskovat smrt dobře hrající postavy jen proto, že jí na obranu padla jednička nebo fatální neúspěch při pokusu seslat kouzlo?


       
         Spinal
        16:26:42  25. srpna 2008
      Drako: Deset ... Od Metlošky ... no je pravda, že kdyby každej vyvěsil všechny své postavy, tak je v tom asi pěknej guláš...
      Stejně to ale nemění nic na tom, že prozatím je to únosné (jak řekl Perilan)


       
         Perilan
        22:57:10  24. srpna 2008
      Přesně tak, navíc slouží podobná opatření jako omezení, pokud stávající situace je kritická a přesahuje normál. Drakův návrh určitě není mimo, jenom pro to teď není žádný důvod.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566]  [567]  [568]  [569]  [570
      [571]  [572]  [573]  [574]  [575]  [576]  [577]  [578]  [579]  [580
      [581]  [582]  [583]  [584]  [585]  [586]  [587]  [588]  [589]  [590
      [591]  [592]  [593]  [594]  [595]  [596]  [597]  [598]  [599]  [600
      [601]  [602]  [603]  [604]  [605]  [606]  [607]  [608]  [609]  [610
      [611]  [612]  [613]  [614]  [615]  [616]  [617]  [618]  [619]  [620
      [621]  [622]  [623]  [624]  [625]  [626]  [627]  [628]  [629]  [630
      [631]  [632]  [633]  [634]  [635]  [636]  [637]  [638]  [639]  [640
      [641]  [642]  [643]  [644]  [645]  [646]  [647]  [648]  [649]  [650
      [651]  [652]  [653]  [654]  [655

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).