|
Tak OK, dobrý tím argumentem jsem dostál sám sebe, to uznávám a tleskám tenhle míč byl hranej hodně vysoko nad sítí. Takže pohádky už vám vyprávět nebudu. A že jsem línej, to si pište, jinak bych to přeci nedělal. Současně, ale říkám, že křivdíte když tvrdíte, že neposloucháme hlas lidu. Byly tu určité kroky pro zlepšení hraní a ten poslední (ukládání historie) bohužel díky Devlinově nepřítomnosti stále na realizaci čeká. Je potřeba si uvědomit a už jsem to tu říkal, že SQ jsou mimo hlavní proud. V podstatě spadají do skupiny jako jsou hádanky a rébusy, takže nějaké omezení se u nich prostě dá očekávat (Čímž s těch tisíců škrtám nápady, které počítají s volným hraním). 1 SQ / 1 den mi zase přijde jako velké plýtvání málem. A co víc dneska jsou tu příběhy, které nedohrajete ani po několika hodinách a naopak kousky s kterými budete hotovi za pět minut (za mě tohle taky škrtám). Nějaké ty přepínače, že si z toho navždy udělám neofik je hezký, ale já už vidím jak lidi žadoní, že se vlastně spletli a takhle to nechtějí (z praxe vím, že by jich nebylo málo), další věc kterou chci připomenout, že neofiky by nebyli, kdyby na počátku nebyl zoufalý nedostatek SQ (i tyhle návrhy škrtám). Za sebe říkám, že je potřeba dotvořit onu historii a probrat možnost zvýšení počtu kroků.
Nawlroy -> No, to klidně můžeme, ale ten výsledek bude předem jasný. Asi jako když někde udělám anketu jestli je tam na silnici dané snížení rychlosti adekvátní. Tak a teď si mě klidně sežerte.
|