Duší celkem: 899
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  148  >>

          21:12:22  9. března 2007
      Lutus: Když budeš v ráži, moch bys mě zkontrolovat Zlodějskou Guldu, zatim se to rozjíždí, jenom pár šepotů (pokud je tedy vidíš, nvm, jestli je vidí všichni offic. PJ nebo jenom od žlutý....) ale, pokud sem tam něco po**** rád bych to napravil, dokud je čas....


       
         Lutus
        18:31:43  9. března 2007
      -Mno co se tyce dialogu, tak tam bych urcovani vhodneho mnozstvi bral predevsim podle charakteru hrace. Ukecany podnapily hobit toho muze nakecat mnohem vic nez stary barbar, zvykli pouze stekat povely svym muzum.

      -Co se tyce myslenek, tak si uvedomte, ze je hodne myslenek neni primych (tak rikam takovym tem, ktere se pisou kurzivou). Mnoho o mysleni postavy vypovida i to jakym zpusobem napise hrac onu "akci"

      Priklad:
      -Vezmu své válečné kladivo a zahrnu toho parchanta svím spravedlivím hněvem. Řvu do útoku pro čest Bohům.
      -Zaútočím kladivem a budu bojovat, až ho rozdrtím.

      V prvním případě byla v příspěvku skryta i myšlenka. A takové já neodsuzuji. Těch tam může být kolik chce.

      Marculius: V podneli na ten tvuj quest mrknu


       
        Rien
        20:20:32  4. března 2007
      Nechce se mi nekdo kouknout na Hrdinstvi nebo Zlodejsky cechy?


       
         Guner
        18:02:51  1. března 2007
      Teranell: To stými myšlienkami je osobná vec názoru. Ja práve naopak mám veľmi rád keď postava premýšla. Veľa myšlienok neposunie dej, ale často vylepší príspevok. Ale je pravda, že treba rozumnú mieru. Ono hráčov myšlienky netrápia, tý aj tak môžu reagovať len na činy a reč. Ale Myslenie patrí k životu, a hráme RP takže myšlienky vládnu svetu

      No čo sa týka opravy vo worde, ono nie každému to funguje. Mne to blbne stále a tak to musím mať vypnuté. A aj tak mi to neopravuje s/z čož je veľký problém. Respektíve asi najväčší čo sa týka hráčov a aj PJov. Proste všetkých.

      Dyslektici a Dysgrafici zato nemôžu. Takže to je o inom....


       
      (uživatel smazánMarculius
        15:21:14  1. března 2007
      Ahoj přeju všem . Potřeboval bych někoho aby se mi podíval na muj quest děkuji předem tomu kdo mi napíše hodnocení. Můj quest se jmenuje Zkažená země . Děkuji všem ....Marculius....


       
        Krtek
        18:13:42  26. února 2007
      Neměl by někdo zájem podívat se na questy zlatá smrt a past smrti...hodnocení na havrana
      To není rozkaz ale žádost (i kdyby byl stejně by nikdo neposlechl.)
      A tímto vás žádám o to aby mi je někdo zhodnotil..


       
         Teranell
        11:32:14  25. února 2007
      Guner: Zlatá střední cesta. Zbytečné rozepisování myšlenek je to, co mě na příspěvcích mnoha hráčů nejvíc vytáčí. 75% myšlenek, jak uvedl Scorpions, je opravdu PŘÍŠERNĚ moc. Je pravda, že se má hodnotit především roleplaying, tj. jak přesvědčivě a realisticky postava působí atd. Jenže když čtu třicet řádků myšlenek, které jsou prakticky na jedno brdo, pod tím dva řádky akce a jeden řádek dialogu, lezla bych z toho po zdi. Zatím narážím jen na jisté dogma ,čím lepší hráč, tím méně myšlenek v příspěvku´. 10% je až až.
      Nejde o to, která složka je hlavní - když napíšeš příspěvek naplněný prakticky jen myšlenkami, tak to za prvé bude mít co se týče posunu v ději a využitelnosti ostatními hráči nulovou hodnotu a za druhé to nikdo nebude číst, pokud takhle reaguješ často.
      Pokud by vás zajímalo jak jsou na tom takové příspěvky s expy, jen málokdy dávám víc než jeden, ať už je to jak chce dlouhé. Zajímavé myšlenkové pochody jsou ok, ale prakticky na nic, když si je postava nechá pro sebe.

      Co se týče chyb.. Pravopis se hodnotit nemá. co je ale velké mínus - příspěvky plné překlepů, chyb v s/z a podobně. chápu, že dyslektici a dysgrafici většinou jen s obtížemi napíšou správně shodu přísudku s podmětem, ale proboha, máme snad word a automatickou opravu překlepů, když už se nám nechce přečíst si po sobě napsaný příspěvek a opravit ho ručně...


       
      (uživatel smazánBalgor
        10:42:51  25. února 2007
      ok THX btw aj ja somn dysgrafik:)


       
         Guner
        17:16:16  24. února 2007
      hlavní je akce.... S tým môžeme polemizovať. Hráš za postavu a mal by si opisovať aj myšlienky. Nehráš DrD Offline, tam povieš robím toto urobím tamto a PJ ti jednoducho odpovie. Ale tu ide aj o tie myšlienky. Podľa mňa sú veľmi dôležité.
      Zlepšujú vžitie sa do postavy. A ten čo mi napíše že za Barbara sa nedá myslieť je na omyle. Proste každý má myšlienky a treba ich písať.
      Vezmime teba ako reálneho človeka prejdeš cez ulicu, vieš koľko myšlenek sa ti prežene hlavou? Také kvantum žeby si neveril. Proste za postavu musíš hrať tak ako za normálneho človeka(alebo inú rasu to je fuk) Myšlienky k mysliacim bytostiam jednoducho patria. Každá postava na niečo myslí. A tak by sa to aj malo popisovať. PJ by to totiž mal vedieť

      O tom či je akcia hlavná by sme mohli polemizovať dlho. Proste každý ma nato iný názor a samozrejme že pre každého je práve ten jeho správny.

      Napríklad na idem tam môžeš napísať 50 riadkov myšlienok pretože nato tá postava myslí. Čiže podľa správnosti za ňu hráš tak ako má byť :)

      Balgor: kvailtní příspěvek je ten, který se dobře čte, má dobrý pravopis a neobsahuje zbytečné opisování jedné akce...

      prvá veta sa mi páči, s pravopisom veľmi nesúhlasím, mám v questoch dyslektikov čiže píšu dosť chýb, ale za to sú veľmi kvalitné. Proste dobre sa číta aj zlý pravopis. Ale možno to je tým že sú češi a mne to také zlé nepripadá a číta sa mi to rovnako dobre. Je pravda že keď píše slovák tak mi to občas vadí. Ale ja tiež robím dosť chýb :)
      Zbytočné opisovanie jednej akcie. No tak každý to nevie odpísať, niekto napíše tristránky o tom ako si šnuruje boty a je to zaujímavé. Niekto napíše tri riadky ako cvála na koni a je to odveci.(no mierne prehnané ale nevadí :))


       
        Juker
        19:55:00  22. února 2007
      scorp: prostě víš jak to myslím...

      hlavní je akce...

      samozřejmě "promyšlená akce" je nejlepší

      ale ne akční myšlenky


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).