Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.
Témata: 1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba. 2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky. 3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky. 4. NPC postavy - Kolik a jaké?
5. Konflikt ve jménu Questu?
6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
7. Oblíbený Quest - Který a proč?
8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?
Další témata: Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince? Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka. Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce
Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.
Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
Jak tu říká Alim, myšlenky jsou hlavně pro PJ, je též škoda, kdyby si je hráči nemohli přečíst a dobře se třeba i pobavit... no jinak myšlenky a šeptat je? Co se týče mě, tak já měl vždycky radši publikum.
Jinak je pravda, že běžná praxe hráčů tu je myšlenky psát s tím, že se počítá s tím, že ostatní dokážou hrát, jako by je neznali. Má to tu výhodu, že si jich užijí všichni a nejsou ochuzeni o některé perly ;)
Nicméně v případě, že toho hráči nejsou schopni, popř. v případě myšlenek, které by opravdu měly zůstat tajné, doporučuji použít již zmiňované "whisp" a inkriminované části příspěvku ukázat je Pánovi Jeskyně.
Aha, takhle se to pouziva... to je docela pekny... ale stejne mam pocit ze u zkusenejsich hracu je lepsi kdyz tam jsou... Preci jen malokdo dokaze ovladat svou tvar aby na ni nepronikly emoce, takze kdyz postava v myslenkach premysli nad pomstou, je videt ze je nastvana... Proste mi, myslenky prijdou lepsi
Souhlasím s Georgem v to, že myšlenky mohou ovlivňovat jiné hráče. Alim má zase pravdu v tom, že jsou důležité pro PJe.
Dávají ale postavě možnost více se vyjádřit, ukazují její charakter a podobně. Pokud chcete hrát jako v reálu tak, že charakter poznáváte pouze z činů, tak je šepot asi na místě. Ale v reálu některé věci "vycítíte" a to z psaného projevu nejde.
Já mám každopádně myšlenky v příspěvcích rád (pokud to teda není jen o nich).