Duší celkem: 900
Přítomných duší: 4
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  169  >>

       
        Rien
        20:12:07  27. srpna 2006
      Mohl by mi nekdo zhodnotiti quest zlodejske cechy a rict co to jeste postrada?


          21:04:17  26. srpna 2006
      Sniper: děkuji ti dobrá duše rozhodně sem všechno co si sem napsal neznal a myslim, že se mi to bude hodit a s těma mapama už to chystam jen se musim s hráčema domluvit jak jim to pošlu a ještě jednou díky


       
         Sniper
        14:52:53  26. srpna 2006
      Scorpions9:

      Takže, nebudu mluvit o pravopise a popisech... neboť v nich znalost o pochybení přiznáváš ;-)

      Dobrodružství se mi četlo docela dobře, seznamovačka sice na hranici uvěřitelsnosti, ale dobrodružství je viditelně akčnějšího rázu a tak to nepovažuji za chybu. Pak vytržení a hození do děje (útok barbarů) - nejsem proti, mohlo přijít trochu později, ale to zase není moc velká chyba, naopak je pozitivní že něco takového vůbec přišlo a dalo to dobrodružství dynamiku. Boj plynul docela svižně, hráči se rozhodli že se budou bavit a ne se svazovat pravidly, navíc je to v 8 hráčích skoro nemožné ohlídat. Dotud to docela šlo, ale pak přišel tvůj příspěvek 108 a ten to podle mě dosti zkazil.

      Musíš si vybrat:

      A) budeš dělat pečlivé popisy, hráčům na netu vytavíš mapky, hexově kde kdo je... Pokud toto učiníš, pak můžeš vyžadovat něco jako krok a útok, či útočení na barbara v první řadě úplně vlevo. Bez toho si o něčem takovém můžeš nechat jen zdát.

      B) Popisuješ obecnou situaci a necháš hráče ať si to hrají sami. To že něco takového není v pravidlech DrD neznamená, že je to chyba! Právě naopak, zde se k počítači dostane člověk občas a 8 hráčů + Pj se stěží domluví. Hraní na jednotlivé útoky jen tohoto souboje by zabralo čistý půlrok, pokud by se nezměnila četnost psaní a pokud jsou mé odhady o nepřátelích správné - ale i jinak by zabralo nesmírně času!

      Já osobně se tedy přikláním k tomu nechat hráče hrát - kdyby je tato varianta nebavila, tak by ji svým popisem sami nenavrhli, naopak co jsi se snažil vynutit ty jde IMHO proti jejich zájmům.

      Celkově by nebylo od věci víc věci popisovat a neflinkat to, neboť většina nepochopení plyne jen a pouze z toho, že něco nedovysvětlíš. A když prostě nejsi schopen zde být často a hráči popíší věci dopředu, nestornuj to, pokud k tomu nemáš extrémně důležitý důvod (neviditelné silové pole co znemožnilo chůzi kterou popisovali apod.).

      Chce to hodně domluvy s hráči. Snaž se zjistit jaké chtějí boje, zda už je nenudí... prostě komunikuj. Největší neštěstí je když PJ "nezná" své hráče. Je super znát charaktery jejich postav, ale důležitejší je znát zájmy hráčů. Možná to co teď píšu už vše víš a znáš, já jen popisuji jak se mi to jeví.


          09:24:18  26. srpna 2006
      Moch by se mi někdo mrknout na způsob obživy? Zajímá mě co dělám špatně abych to mohl vylepšit.
      PS: o pravopise a popisech ani radši nemluvte


          17:46:47  23. srpna 2006
      Peri: a co srdce Eredenu?;P pls


       
        Alaric
        20:07:29  22. srpna 2006
      Perilan:

      Díky ti...


       
      (uživatel smazánArra
        15:29:58  21. srpna 2006
      Perilan:jj díky moc skusím se zlepšit


       
        Holyan
        11:46:41  21. srpna 2006
      Perilan: Něco s tím udělám


       
         Perilan
        10:58:52  21. srpna 2006
      Holyan.. to je nakrásně možné, ale aspoň mají tušení, CO je to Deadra. Kdyby ne, nepíše se o tom ;o) a kdyby totéž platilo o Oblivionu, tak co? Nepíše se o tom ;o)


       
        Holyan
        10:57:55  21. srpna 2006
      Perilan: ad úvod) Hlavní úvod do samotného děje se objeví těsně před rozjetím questu (snad dneska). Tohle je vážně jen uvedení do situace a obeznámení se o geografii, zřízení atd.

      ad výrazy) No, málokdo z obyčejných lidí v Tamrielu ví o Deadra více, než je tam napsáno


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).