Duší celkem: 945
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      =--Patentní úřad--=
      Fórum pro návrhy a nápady týkající se DA. Prosím nereagujte na návrhy ostatních, jejich posouzení nechte na administrátorech. Debaty patří na Postpatentní úřad.

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  89  >>

       
         DonSimon
        09:31:22  24. srpna 2011
      Je třeba také myslet na to, že SQ nemá být hlavní tahák na web. Má to být doplňková zábava pro ty, co čekají na hru v normálních questech. Je to šance, jak si zahrát a získat nějaké drobné expy se svou postavou před tím, než najdu skutečný quest. Hlavní motiv pro zavedení SQ zkrátka je situace, kdy přijde nováček a bude tři týdny hledat quest. Dneska většinou odejde, v budoucnu se alespoň zabaví.

      Nicméně stejně, jako je limitován počet hádanek, a počet expovaných příspěvků v questech, bude rozhodně limitován i počet kroků v SQ. A VŮBEC se nebojím toho, že by lidi štvalo sem každý den dojít odehrát kus příběhu - naopak, takovéhle věci fungují velmi dobře.


       
        Antolog
        15:25:53  22. srpna 2011
      Souhlasím z části s JokeremS a z části s Devlinem, každý z nich má z části pravdu :D U JokeraS souhlasím s tím, že přijít odkliká 5 minut a jít do pryč je takové onaké, mě osobně by to asi nebavilo. S Devlinem zas v tom, že čekat na další SQ pár dní je zas moc dlouho, ale s tím bych se já osobně smířil lépe, vždyť už je to tak zavedené u hádanek a rébusů, no ne? :)


       
        Dawon
        13:49:43  22. srpna 2011
      Yavanna: odkaz udělán... V případě, že daný quest je na verbíři, pak nahoře v questu máš odkaz na verbíře...


       
         Devlin
        23:21:04  21. srpna 2011
      JokerS: Tvá anticipace mě ohromuje, jak víš, jaké příběhy budou? Jak víš, že budou rozhodnutí tak jednoduchá, jako jít vpravo a jít vlevo?

      Ale k věci. Argument, že hráč se druhý den nevrátí, je, nezlob se na mě, ale zcestný. Copak v normálním questu se odepisuje online? Copak když Ti PJ neodepíše dnes, zítra už hrát nebudeš? Proč si myslíš, že je lepší dohrát celý příběh za den a pak x dní čekat, než budeš moci hrát znovu, než moci hrát každý den?

      Vezmi si příklad takového nováčka. Přijde sem, žádný příběh nemá, a jde do SQ. Odkliká ho a objeví se mu, že zase bude moci hrát za yyy dní. Co ho motivuje se vrátit další den? Z našeho pohledu je opravdu více motivnační, mít možnost hrát každý den, než dlouho čekat. Ano, samořejmě by se mohlo čekat daleko kratší dobu, ale jak dlouho by trvalo, než by všechny SQ byly dohrány?


       
        JokerS
        21:18:27  21. srpna 2011
      Navrhuji zrušení limitu kroků na den (sq), popřípadě velké zvýšení počtu kroků.
      Má to hned několik důvodů, které se pokusím nějak rozumně sepsat: Proklikat 5 rozumně dlouhých kroků trvá řádově jednotky minut. Hráč tedy v takovém questu stráví první den cca 2 minuty s tím, že ví, že další den ho čekají další 2 minuty a příběh o několika málo stránkách textů bude mít roztažený na dva měsíce prázdnin. Motivace hrát je z toho mizivá, je to nude, zapomene, co se předchozí den dočetl, právě proto, že toho nebylo mnoho a jediný vjem, který zůstane, je ten, že se vlastně nic dozvědět nestihl. Což může mít dva hlavní důsledky. První - nikdo (až na skalní jedince) to hrát nebude, protože to je prostě nuda (ať už se autor snaží sebevíc). Druhý - autoři budou brát v potaz omezení počtu kroků na den a aby se hráč něco dozvěděl, kroky budou úmorně dlouhé, bude to v podstatě hotový příběh s několika málo "skoky" v režii hráče. Nechci zpochybňovat literární um zdějších autorů, ale udržet pozornost u takového množství textu je celkově velmi problémovou záležitostí i u většiny opravdových spisovatelů. Představte si, že čtete stránku textu a vaším největším zásahem do děje je jít chodbou vpravo. Dalším velkým úskalím je znovupoužitelnost questu. Kdo bude chtít obětovat 5 kroků na quest, který už hrál? I když může mít jiný příběh, stále je tam stejný základ a cena je moc velká. Což rozbíjí mou představu o alternativních koncích, na které je takový SQ jako dělaný.
      Co je vlastně hlavním důvodem, aby byl počet kroků omezený? Expení? Proč radši neomezit počet CELÝCH SQ za určitý čas podle počtu expů, které v něm lze získat?
      Omlouvám se za rozepsání, berte to jako úvodní text - takový, který během hry už nemá co dělat.


       
         Astralien
        16:20:09  21. srpna 2011
      Jokers: Oprava, 5 příspěvků na den.


       
        Cathan
        15:38:40  21. srpna 2011
      Malá poznámka...nešlo by se z hádanek dosta rovnou k Zázrakům?


       
        Dawon
        13:12:43  21. srpna 2011
      XSonnyk5:

      Tady jsem to zkusil splácat. Design by se musel ještě dořešit, ale to nechám až jak to (ne)schválí adminé... Proto zatím ani neuvedu jaký tag to je, aby si na to lidé nezvykli, poněvadž to ještě není schválené...

      Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque a leo nulla. Quisque sit amet lacus at lacus scelerisque euismod nec ut ligula. Nulla aliquet ultrices sodales. Aenean nec posuere est. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec ullamcorper tristique ligula, in euismod mi posuere sit amet. Aliquam egestas, dolor ac convallis dignissim, orci est facilisis ipsum, vel hendrerit risus quam ut felis.

           Proin nunc enim, hendrerit eget ornare a, placerat non dolor. Praesent eleifend pulvinar ultricies. Morbi sodales feugiat interdum. Nullam semper velit eget velit iaculis adipiscing. Nam sed mauris ut ligula ornare vulputate. Etiam eleifend commodo velit auctor porttitor. Aenean non eros nec sapien rutrum sollicitudin id at sapien. Sed imperdiet ornare sagittis. Nunc luctus, lorem at consectetur placerat, tortor odio molestie nisi, et faucibus nisl sem id metus. Cras ac ligula dolor. Donec molestie cursus augue id fringilla. Nulla ac faucibus dolor.


          10:43:44  21. srpna 2011
      Dodatek: Už mi na Vráně přistál dotaz a radši lépe popíšu, co myslím funkcí spoiler. Nejedná se o to samé, co je tady: zing.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=522

      Příklad:
      Dělám rozdělení klanů pro quest. Každý si může vybrat, ale je to kopa textu a třeba dlouze scrollovat a hledat, co člověk potřebuje. Takhle uvidíš:

      Brujah
      [spoiler]

      Nosferatu
      [spoiler]

      ...

      Stačí pak jen rozkliknout spoiler a objeví se žádaný text. Ten pak zase můžeš schovat...


          10:12:29  21. srpna 2011
      Bylo by pěkné, kdyby při psaní příspěvků na forum či do questů byla možnost jejich části schovávat (takže to, co na spoustě fór vykonává funkce spoiler). Nevím, jak moc složité by to bylo, ale snad ne zas až tak moc a docela by to pomohlo při psaní delších strukturovaných textů a vůbec je to užitečná funkce.

      Další věc je, že mě poměrně sejří automatická úprava odkazů, protože ty delší (např. z google maps) to usekne a odkaz pak nejde otevřít. Pokud to jde poslat i nějak jinak, tak se omlouvám (a prosím někoho, aby mi vysvětlit jak :D). Každopádně nejradši bych viděl možnost tvoření vlastních odkazů (takže jako je tomu při použítí tagu [URL] v BBcode.

      Jestli už tu ty věci byly a i zamítnuté, tak se omlouvám. Mě osobně by ale obě moc pomohly.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2025 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).