Duší celkem: 895
Přítomných duší: 8
V krčmách: 4

      =--PostPatentní úřad--=
      Tady si debatujte o návrzích z Patentního úřadu a rozebírejte si je...

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  64  >>

       
         Rohi
        22:26:52  11. dubna 2015
      Ak som dobre pochopil, pravidelné hranie a hodnotenie questov by zvyšovalo počet krokov - tu by som to pokojne nechal permanentne, do nejakého limitu.
      A pripomínam ešte jednu vec - fóra pod SQ.


          22:01:32  11. dubna 2015
      Tak ještě jednou a ještě podrobněji, a klidně tady, kdyby tomu ještě někdo nerozuměl.

      SQ č. 1 a postava č. 1 + odeslané hodnocení: +1 krok.
      SQ č. 1 a postava č. 2: +0,5 kroku = nepřičte se při opakovaném průchodu stejným SQ plný jeden krok, ale jen půlka (nebo klidně celý krok, mě je to putna) => to je to snižování.
      Už se chápeme?

      EDIT: Co a jak s nováčky? S těmi by to platilo stejně, jako u těch dlouhodobě hrajících tady. Taky by si mohli střádat kroky, kdyby se to zavedlo.


       
         Yavanna
        21:54:48  11. dubna 2015
      Chrissi, takže po ohodnocení jednoho (jakéhokoliv questu), by se kroky přičítaly vždy u dalšího jiného? A to nezávisle na tom, zda ten bude taktéž ohodnocen?
      A to snižování, které jsi zmínil prve, se potom myslí jak?

      A též by mě zajímalo, jak tenhle systém by fungoval u nováčků? Protože jak jsem pochopila, právě kvůli nim je ten pětikrokový systém a kroky se nemohou střádat.

      Když tak havranem, ať to nespamujeme.


          21:14:45  11. dubna 2015
      Vezmu to postupně, jak budu rollovat dolů. Snad na nic nezapomenu a doufám, že i nyní budete počítat s tím, že je to pouze můj názor a ne adminů. :) Bohužel asi jen já jsem aktuálně způsobilý vám tu něco psát.

      Yavanna - pět kroků by vyhovovalo, kdyby ty kroky stály za to. ;)
      Je opravdu špatně omezení v krocích a nebo to, že se těch pět kroků využije na jeden jediný boj či pouhé odbočování v nějakém bludišti? Co krok, to pořádný posun - to je podle mě dobře využitý krok, po kterém by ti největší odpůrci limitu kroků mohli spokojeně pročítat všechny SQ, co tu jsou.
      Nejsem tu od toho, abych tu teď vysvětlil, co je na všechn SQ špatně. Ostatně jsem ani všechny nehrál. Pouze jsem některé z nich testoval, pomáhal při nějakých korekcích své drahé polovičce, ale to je tak všechno. Když jsem některé z nich hrál, tak to byli především ty první, co se tu objevovali ještě za Astralien. O zbytku vím pouze z doslechu či sám z několika málo prvních kroků, kdy jsem se snažil opět nahlédnout do tajů nových SQ a zkusit zda se něco nezměnilo. Jestli tedy by měl někdo radit co zlepšit, tak by to měli být ti ostřílení hráči svými komentáři. Jeden komentář od Chrisse je nic, proti komentářům od masy lidí.
      Historie k nahlédnutí snad opravdu dostane tu nejvyšší prioritu, která je možná. Dawon a Don jsou sice kluci pilní, ale... však to znáš. I já sám čekám už skoro půl roku, než mi udělají jednu věc, kterou jsem po nich chtěl. Klidně si ale na ni počkám.
      K tvému řešení... není to právě to, co jsem navrhoval já sám jen postavené na lehce jiném principu a za jiných podmínek? Když sem přijde nováček, bude mít pět kroků. To se však nedá říci o člověku, co tu už je nějaký ten pátek a má něco odehráno. Ten si díky pravidelnému hraní a zasílání feedbacku (hle, zde by se dostávalo hodnocení autorům od těch správných lidí) autorovi dokáže zařídit slušnou dávku kroků navíc.

      V bodech, které si od tebe vypůjčím a pozměním tak, aby to bylo správně:
      - mám pět kroků a projdu SQ s postavou
      - ohodnotím / dostanu krok navíc
      - mám u téhož a všech ostatních questu šest kroků
      - projdu s jinou postavou ten stejný SQ
      - krok se přičítá budu na sedmi (či na 6,5, to už je na dohodě)
      - vezmu opět jinou postavu
      - krok se mi přičítá a jsem na osmi (či na 7, to už je fakt fuk)
      - a tak dál

      Snad už to je srozumitelnější. Kdyby nám to tu hrály jen kočky, tak je to fakt na prd. :)

      Petwald - ano, vím, že jde jen o úpravu existujícího díla. Nechválím Regíska za to, jak to napsal/přeložil, ale to, že se mi styl té hry takto líbí a aby sis to nepletl - sice se s tím neustále opakuji, ale co - koncepci toho, co tu zaznělo vyhovuje jen mě. Ne u všech adminů, kteří tu jsou. Každý máme jiné nároky a to i přesto, že jsme se shodli na tom, že ty SQ mohou/mají vypadat trochu jinak, než vypadají. Mám totiž dojem, že se mi v podobném duchu líbil i SQ od Yavanny (je na téma Egypta, že ano?) nebo snad o Silence. Teď bych kecal, kdybych řekl, že to vím s jistotou. :)
      Aglar mi tu historii vysvětlil vcelku v krátkosti, ale myslím si, že když sem nakopíruji přímo jeho slova, tak vlastně neudělám nic špatného a snad to pochopíte všichni.

      "Chris -> Někdy je dobré, se podívat jak jsi se rozhodoval v předchozích krocích a hlavně hráči, co tu pár dní nejsou mohou proniknout zpět do děje. Tohle se vymyslelo při posledním pokusu o změnu krokování."


      Historie by tedy šla zobrazit kdykoliv v průběhu působení v SQ. Bylo by to takové malé ohlédnutí za tím, co se již odehrálo. Já pouze zmínil, že by onen náhled na historii mohl být viděn i při hodnocení daného díla a to jak pro hodnotitele, tak i pro autora SQ, aby se vědělo o čem je přesně řeč a hodnocení by tak hned nabralo na větší účinnosti. :)

      Vossy - přísahám, že jsem si přečetl všechno!
      ...ale odpovím jen přímo na otázky, které jsi zanechal pod tím vším. Snad nevadí.

      - co špatného by se mohlo stát, kdyby byl zrušen počet kroků a fungoval by systém 1 SQ denně?
      - proč je špatné odehrát vsechny SQ během jednoho měsíce?

      Víceméně nic špatného by se nestalo. Jen by se do měsíce vyčerpali všechny SQ. Komu to vadí? Vlastně nikomu - žádnému hráči by to nevadilo, protože si zahraje. Autoři by byli rádi, že se jejich SQ hrají a opakovaně! Nikde není žádná chyba. :)
      Bohužel jsou tu admini. Ti zlí, lenošní týpci a ježibaby, co nikomu nic nedovolí, protože oni mají vše. Dělám si srandu, ale k věci. Mě osobně by denní limit na jeden SQ 'vadil' v tom, že by se bez opětovného procházení SQ (kolik SQ se dá projít několikrát a pokaždé jinak? Je jich opravdu tak moc? :) ) daly všechny SQ do měsíce vyčerpat a hráč (nováček SQ) by si tak do měsíce 'uzavřel' jeden celý modul a musel by čekat na nějakou novinku. Jak rychle se pak takový nový SQ tvoří? Měsíc? Dva? Či déle? Já ti nevím, já bych na to čekat nechtěl.
      Za mě by bylo fajn mít, když už nikdo nebude chtít ten můj návrh zvyšování kroků, který jsem navrhl, tak mít SQ na týden. :) To už je pak větší pravděpodobnost, že se během cca půl roku další nové SQ ukáží a bude co hrát. Nebo se snad pletu?
      Představ si, kdyby se něco takového zavedlo u hádanek. Do roka nemáš co hádat. Naštve, co? :)

      - Proč vadí rychlé vyexpení postavy na druhý level a jakou škodu by to na DA mohlo napáchat, když v questech má hlavní slovo PJ?
      Tady ani nevím, že by to někomu vadilo. Škodu by to asi neudělalo - možná Nedémon by musel změnit jídelníček a požírat i lidi, co mají postavy s více expy, když se tu neukáží třeba rok, ale to je otázkou několika chvilek, než se to náš požírač duší naučí. Jsem slyšel, že Vědma je pěkně přísná a dokáže doslova divy.
      Ještě mě napadá... 'Škodu' by to pak možná napáchalo v tom, že by vlastně druhá úroveň už nebyla tak nedosažitelná, jak se pro hráče teď může zdát. Není to zase taková škoda, ale spíš mírná devalvace. Zdá se mi.

      - Proč není autorům řečeno že jimy připravené questy nejsou vhodné pro tento systém a co s tím?
      Co s tím, co s tím.
      Podle mě nejde o to, že by nebyli vhodné pro tento systém, ale spíš o to, systém není nastaven na jejich SQ. Dobrou myšlenku měl Qwertisimo s určováním důležitosti jednotlivých kroků, ale i to podle mě není všelék. Ten se totiž bude hledat dost špatně, zvláště pak, když jejich stvořitel je pryč - Devlin. :)
      Osobně nevidím důvod, proč by jim toto měli admini říkat - možná Aglar, ale ten k tomu přišel až po Astře a ta možná taky sama nevěděla, jak ty SQ mají být nastavené. V tomto opravdu jen hádám, jsem mladý admínek a do záležitosti dávno minulých a jednání okolo SQ vidím málo.
      Já jsem rád, že tu nějaké SQ jsou a že lidi, co v nich našli zalíbení, mají co hrát. Jejich práce si vážím, i když to tak možná z předešlých řádek není snadné poznat, skutečně tomu tak je. Práce, kterou na tom všem odvádějí je dobrá a teď, po těch letech je přeučovat a říkat jim, že to dělají jinak, než by se mělo, mi připadne špatné. Možná je to vina naše (adminů), že tomu dali jakýsi volný průběh, ale ruku na srdce... kolik dnešních autorů by se pak hrnulo do tvorby SQ, kdyby nad nimi stál dráb Aglar a snažil se jim nacpat do hlav nějakou vizi, deptat je nějakými standarty a chtít po nich kvalitu? Minimálně u několika vím, že by se na to vykašlali.
      Tvorba SQ má být pro lidi, co nemají čas na normální quest. Mají přehršel nápadů a chtějí je realizovat. Mají vizi. Má to být příležitost se realizovat a nebýt svázán tím, že po nich dupou hráči, že nepíšou včas. Že po nich nedupe dohlížitel, že píše jak... blb. Nechceme tedy po nich dupat... práci odvádí dobrou. Baví lidi a to je to hlavní, co by SQ měli dělat. A ne, nezačínejte s kroky zase :D


       
         Yavanna
        19:15:02  11. dubna 2015
      Chrissi píšeš, že tě žádný jiný SQ mimo Regiskova nezaujal. Píšeš, že autoři to pojali špatně. Dobrá, může to tak být.
      Mluvím za sebe, ale myslím, že stejně tak i ostatní autoři by byli rádi za zhodnocení. Za to, co vadí, čeho se příště vyvarovat. Jak to upravit, aby hráče přitáhl. Co je tím, co od hraní odrazuje.
      Je hezké napsat, ať je autoři dělají zajímavější a systém pěti kroků nebude vadit, ale nikde a nikdo není ochoten napsat jak.
      Záleží též na názoru. Mně osobně se třeba Regiskův SQ nelíbíl vůbec, a proklikala jsem ho po přečtení tří lokací stylem vybrání možnosti, aniž bych texty vůbec četla. Je to dané hlavně stylem, který je mi z duše protivný. Takže to rozhodně není Regiskova chyba, ale spíš má, že jsem prostě chtěla zkusit něco jiného, což mě neoslovilo.

      Chtěla bych ještě polemizovat s tvým vyjádřením, jež mě vlastně přinutilo, tenhle celý příspěvek psát, a to, mě těch 5 kroků denně vyhovuje, je to tak správně.
      Jak lze vidět ze značných ohlasů, onen počet rozhodně nevyhovuje. Ostatně i mě odradil. Z těch několika prvních se mi třeba líbil Tesák. Ovšem nemám každý den tolik času, abych si mohla SQ opravdu užít. Což pro mě znamelo, buď rychlé čtení a odklik, nebo odložení na jindy, kdy už mi zase nebylo jasné, co jsem vlastně prve hrála. Ano, zde by vyřešila možnost zpětného pohledu na odehrané, ale jak víme, není dostupná a v dohledné době zřejmě nebude. Budeme tedy tu dalších x let slýchat, vydržte, je to v návrhu? Mám řešení, které by nevyžadovalo žádné složité programování a mohlo by být jakýmsi kompromisem.

      Pokud SQ mají sloužit k tomu, aby zde udržely nováčky, což spíš nefunguje než funguje, ale budiž. Proč tedy nováčkům nenechat pětikrokový systém a těm, kteří tu již nějakou dobu pobývají (čtvrt roku, půl ...), a třeba i vedou questy (nemusí být podmínkou) a chtějí se jen zabavit, když právě nemají co na práci, neumožnit zahrát si jeden SQ týdně. Omezení tam je, a mohou si hru opravdz užít. Pak už by bylo na nich, zda ho odehrají za den, nebo po x krocích denně. Ať si každý zvolí, co mu vyhovuje.
      Při počtu dvaceti SQ a opakování s jinou postavou, vydrží nejméně rok, což není zase tak krátká doba. A počty SQ se budou, doufejme, navyšovat.

      EDIT:
      Navrhovaný krokový systém jsem nepochopila.
      Znamená to (hypoteticky)
      - mám pět kroků a projdu SQ s postavou
      - ohodnotím / dostanu krok navíc
      - mám u téhož questu šest kroků
      - projdu s jinou postavou
      - krok se odečítá, jsem na pěti
      - vezmu opět jinou postavu
      - krok se mi odečítá jsme na čtyřech
      - a tak dál?

      V tom případě, je nějaké hodnocení a celý systém akorát pro kočku.



       
         Petwald
        08:49:46  11. dubna 2015
      Ahoj,
      Po nočních reakcích, bych se také ještě rád vyjádřil.
      A v některých případech i adresně.
      Ano, ani mě se nelibí Jokersův tón, ale zjitřené emoce prostě fungují oboustranně.
      Admini mohou být naštvaní, jak je nechápeme, ale pokud místo komunikace a vysvětlení, přichází ve výsledku jen zápovědi a neurčité sliby, nedivím se příliš.
      Chápu i, že Agar dělá co může. Ale když si pak přečtu od něj i Chrisse vyjádření, že chyba je vlastně na autorech a zřejmě i čtenářích, řval bych.
      Když se SQ spouštěly, o žádném omezení 5 kroků na den se mezi tvůrci a jejich pomocníky nevědělo.
      Hned poté co to vešlo ve známost jsme se nad ním, někteří pozastavovali, a bylo nezávazně přislíbeno, že s rostoucím počtem SQ by se mohli rozšířit i denní kroky.
      Nu, of. SQ máme 22, dohrání některých by ve stávajícím systému zabralo ½ roku (uvítal bych se nezvažovala jen minimální, ale i maximální doba, kterou v nich můžete strávit), ale to zřejmě nemá pro koncepci jako takovou žádný význam.
      Věřím, že admini jsou zaměstnáni až k obočí, ale domníval jsem se SQ jsou právě pro ty co se zde nemají, jak zabavit, a potřebují se něčeho chytit a od něčeho odrazit, aby měli důvod na DA chodit a případně se zapojit do dalších činností.
      Chriss - když už jsi vyzvedl Regískův SQ, jsi si vědom, že tam jde "jen" o úpravu již existujícího díla, že?
      To jen, že pokud jediný SQ vyhovující systému, ani není vlastní autorský počin, trochu to mění můj pohled na situaci.

      Jsem velmi zvědavý na odpovědi, na Vossyho otázky a plně je podporuji.

      Agar – ohledně těch zmiňovaných statistik, ono také záleží kolik hráčů pro ně vlastně hlasuje.

      Další, co to má vlastně být ta opakovaně zmiňovaná historie kroků, která má vyřešit problémy čtenářů?
      Ani na vlastních SQ fórech, či předsazeném úkolovníčku o i ní není zmínka.
      Jak by fungovala?
      To poté co nějakým způsobem skončím s postavou v SQ, nabídne se mi před jejím vykopnutím možnost, pročíst si, s ní celkově již projité lokace?
      To má být tak přínosné v čem? (Vyjma učení se nejrychlejší a nejvýnosnější cesty, právě pro sběrače expů.)


       
         Arsi
        08:01:39  11. dubna 2015
      Plně se ztotožnuji s Vossym, víc k tomu snad už ani není třeba říkat ;)


       
        Vossy
        01:56:15  11. dubna 2015
      Chtěl bych naposledy vysvětlit svůj pohled na věc. Nechci se tady stavět do role mluvčího, protože tohle je jen můj názor. Pokud ho někdo podpoří pak i jsem rád že ho s někým sdílím.

      V prvé řadě zde na nikoho nechci útočit nebo shazovat práci kohokoli. Vážím si co vše jste pro tento server udělali, děláte a já doufam že i dělat nadále budete. Doufám že chápete, že ve vaší pozici jste vy ti, na které se musím obracet, když mám pocit, že by bylo potřeba něco změnit, že od vás čekám vyjádření a když se mi i na tom něco nezdá tak dále pokládám otázky.
      Ve sve podstatě chápu váš postoj, vaše záměry i cíle. Můj věk je vyšší než je zdejší průměr a dovolím si říct že život mě už poradne vyzkoušel. I já jsem kolikrát chtěl udělat něco fajn a moje vize byla skvělá a nakonec jsem při konání toho "dobra" dostal od života pořádně na držku (naposled doslova). Musel jsem přehodnotit své plány, nést si nasledky a často dát na rady okolí, které celý můj problém vidělo z jiného pohledu než já. Někdy jiný pohled fungoval, jindy ne, ale dělat to znovu tvrdohlavě stejně, dostal bych od života na držku zas a nikam bych se neposunul.

      Přejdu už ale k SQ. V prvním případě Aglar říkal že SQ měli plnit funkci takové mucholapky, která chytne nováčka a "přinutí" ho vracet se zpět a jde o to aby si SQ nevyčerpal během jednoho týdne. Následně k tomu přibylo, že mají plnit tu funkci, že si v nich můžeme expit postavy, než získáme nějaký oficiální quest.
      První argument se zdá být dobrým nápadem. Ale jak se ukazuje tak ne moc funkčním. Mě jako nováčka to moc neoslovilo a kdybych nezískal rychle quest, tak už tu nejsem. Naopak, kdybych si mohl odehrát celý příběh od začátku do konce hned první den, těšil bych se jako malé děcko až budu moc zítra zkusit další dobrodružství, nebo dokonce se dostat v tom samém i jinam než dnes. Jenže to v pětikrokovém systému padá, protože se mi nechce procházet 4 dny lokace kde už jsem byl, abych si pátý den mohl zvolit jinou možnost než tu která minule vedla k mé smrti.
      A co vyčerpání si SQ během jednoho týdne? Pokud by byl jeden SQ na den tak je to téměř měsíc než bych všechny SQ odehrál. Za tu dobu si téměř každý aktivní nováček najde quest, seznámí se a zapadne do komunity a pokud k tomu dopomůže to že odehrál všechny SQ tak to za to podle mě stálo. V tu chvíli už mu SQ chybět nebudou a nebo si je může zkusit projít znova v jiných možnostech. A pokud by zde byl jen kvůli SQ a pak když by mu došli by odešel tak v čem je problém? Sami říkáte že je to jen doplňkový modul DA. Nevěřím že teď je tady někdo jen kvůli hraní SQ. Pokud by nastal mnou uváděný příklad, tak by to jen znamenalo že jsme získali na měsíc aktivní duši, které se sice nakonec líbily jen SQ a odešla, ale je tu možnost že o tom řekla okruhu svých známých, kteří to taky budou chtít zkusit a nakonec se mezi nimi může ukázat někdo, koho chytne i to hlavní co DA nabízí. Při dnešním systému opět pochybuji, že se najde někdo, kdo bude doporučovat "můžeš si tam jít denně pětkrát klikno;ut a po 14 dnech se někam dostaneš.
      Expování v SQ by mohl být další tahák pro nováčka. Každý chce vidět jak se jeho postava zlepšuje a nováček obzvláště. Ja v SQ dostal snad nejvíce 13 expu. Coz je pri dvaceti SQ asi 260 expu. To je druhy level postavy, moznost se s ni neco naucit, ziskat k ni vztah a snaha dostat ji do pribehu abych videl jak se bede zlepsovat dal. Cemu vadi to, ze jsem dostal jednu postavu za mesic na druhou uroven? Nic to na chodu DA nenarusi, podle me spise naopak da opet novou motivaci k tomu hrat zde a pokracovat. A ze se exphunter naučí SQ a nejlepší cestou si vzdy vylepší postavu? I to je jeho věc. Vždyť je jen na PJi, jestli takovou postavu do questu vezme nebo ne. Pokud mu bude vyhovovat tak to pořád vede k tomu aby lidi aktivně hráli.

      Nakonec ještě k včerejšímu a poslednímu výroku od adminů k SQ. To že nás nebaví v určeném pětikrokovém systému je tím, že autoři to spatně pochopili, a nepřipravují to na míru. Jen SQ od jednoho autora se pro tento systém hodí.
      Proč tedy i ostatní SQ, které pro tento systém nejsou vhodné, jsme nuceni v něm hrát? Právě na to že se pro tento systém nehodí upozorňujeme. Ale překvapivě nám se ty příběhy líbí. My je hrát chceme. Chceme se jimi zabývat a užívat si je, přestože podle vás nejsou na takové úrovni jakou by jste si představovali. Jenže protože není jiná možnost než nám nabízíte, nechce se nám hrat SQ v systému, který se pro něj nehodí. Na autory sice tlačit můžeme, ale myslím že to dělají pro naši zábavu a nejlépe jak umí. Problém tedy je ten že to neumí oro tento systém. Proč se jich tedy nezeptáme, jak by jste chtěli svoje dílo zpřístupnit lidem?

      Myslím že už jsem toho napsal dost. Tak to shrnu.

      Podle mého názoru by SQ mohli fungovat jako magnet na nováčky, ale ne v této podobě. Nebojuji za sebe a za svou chuť hrát, ale za DA které jsem si oblíbil, chci aby se rozvíjelo a aby to tu lidi měli rádi alespoň tak jako já. Jsou to jen mé postřehy, které by mohli fungovat, ale také nemuseli. Nevím jak těžké je zrušit tento systém, ale snažím se s vámi o tom debatovat a najít všechny klady a zápory, ne vám vnutit svůj názor a nebo slepě přijmout ten váš. Doufám že jsem vás neurazil nebo neranil, ale fakt mi nejde o mě nebo o vás ale o DA

      Otázky k diskuzi, pokud by to bylo možné prosím probrat.
      - co špatného by se mohlo stát, kdyby byl zrušen počet kroků a fungoval by systém 1 SQ denně?
      - proč je špatné odehrát vsechny SQ během jednoho měsíce?
      - Proč vadí rychlé vyexpení postavy na druhý level a jakou škodu by to na DA mohlo napáchat, když v questech má hlavní slovo PJ?
      - Proč není autorům řečeno že jimy připravené questy nejsou vhodné pro tento systém a co s tím?


       
        Vossy
        23:45:11  10. dubna 2015
      Aglar: SQ hodnoti vetsinou ti co je dohraji. Tady jsme se sesli my co je nehrajeme, protoze nas system 5 kroku od toho odrazuje a po pravde me by odrazoval i kdyby ty sekce byly lepe popsane. My nemuzeme reagovat znamkou nebo komentarem.
      Jinak rozhodne neutocim na to co pro DA delas a naopak si toho vazim, jen je mi lito ze SQ, ktere by mohli bavit o dost vetsi procento lidi nez bavi ted, jsou timto pro nektere stake uzavrena kapitola.


       
        Aglar
        23:27:15  10. dubna 2015
      Já tu zareagují jen na jednu věc. Tento systém rozhodně nenutí autory k nečinnosti. Spíše by je měl nutit k tomu, aby vymysleli způsob jak hráče pobavit a ne omrzet. Mě fascinuje, ze i SQ, které mají "neduhy", jež tu už byly několikrát zmíněny, dostávají výborné známky. Proč i tímhle, autorům nenaznačíte, že tudy cesta nevede? Vím, ze tam chybí možnost komentářů, ale není problém to vypsat na fóru SQ nebo přímo autorovi na havrana. ;-)


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566]  [567]  [568]  [569]  [570
      [571]  [572]  [573]  [574]  [575]  [576]  [577]  [578]  [579]  [580
      [581]  [582]  [583]  [584]  [585]  [586]  [587]  [588]  [589]  [590
      [591]  [592]  [593]  [594]  [595]  [596]  [597]  [598]  [599]  [600
      [601]  [602]  [603]  [604]  [605]  [606]  [607]  [608]  [609]  [610
      [611]  [612]  [613]  [614]  [615]  [616]  [617]  [618]  [619]  [620
      [621]  [622]  [623]  [624]  [625]  [626]  [627]  [628]  [629]  [630
      [631]  [632]  [633]  [634]  [635]  [636]  [637]  [638]  [639]  [640
      [641]  [642]  [643]  [644]  [645]  [646]  [647]  [648]  [649]  [650
      [651]  [652]  [653]  [654]  [655

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).