Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      =--PostPatentní úřad--=
      Tady si debatujte o návrzích z Patentního úřadu a rozebírejte si je...

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  129  >>

          15:40:48  3. března 2013
      Jj, souhlas :)


          15:15:10  3. března 2013
      Já si myslím, že už bys moc zasahoval do toho, co se v Questu může a co musí. Pokud si někdo chce metapříběh prožít, tak to udělá a může to být zajímavé, pokud jsou questy, kde se na statistiky nehraje vůbec a někdo by se ti tam něco takového snažil vecpat, protože si hráč chce z expů zvýšit nějakou dovednost, bude to do očí bijící hovadina.
      Hlavně mi přijde, že postavy když prochází mnoha questama, prochází tak opravdu mnoha životy, není to jeden dlouhý život hrdiny, který se časem zlepšuje a stárne, v tom se hra tady dost zásadně liší od hry naživo a proto nevzniká jedna dlouhá konzistentní historie, ve které by nějaké učení a pod. mělo svou logiku.

      Jsou to dobré nápady jako možnosti, ale rozhodně bych to neprotlačoval jako povinnosti.


          11:16:28  3. března 2013
      Alim_Thor: No, přišlo mi to jako zajímavé využití meta-příběhu - když už ex. modul zázraků apod.

      A ty navázaný aktivity - tam může (nebo ani nemusí) být cokoli, co by mohlo lidi i trochu bavit, ne jen otravovat ;)

      Ale samo, je to jen nápad ;)


       
         Alim_Thor
        09:48:06  3. března 2013
      Arborius: Pokud ke mne do Q přijde postava, která od začátku neměla v historii, nebo jakkoliv po domluvě, žádné zkušenosti s bojem, tak ty zkušenosti s bojem nebude mít, dokud si je neprožije, i kdyby se měla ta postava stavět třeba na hlavu a žádný metapříběh ji nezachrání.

      A taky... Kdo by vymýšlel ty hádanky, kdo by udělal ty testy? A kdo by vůbec chtěl dělat nějakej test, aby si mohl dát dovednost tak, jak původně zamýšlel už při tvoření postavy? Mně by takováhle "bariéra" ten modul školy třeba nehorázně otrávila. Jakoby nestačilo, že musím kolik týdnů sbírat zkušenosti, ještě abych dělal nějakej test?

      Ne, stále mi nepřijde, že by ten modul dovedností potřeboval nějak zpřísňovat a vymýšlet k němu další doplňky, bariéry. Sice by to pak mohlo být blíž realitě, že ne každej si dá velmistra hned, ale taky by to tomu dle mého ubralo velkou část té "zábavy", kterou to má. Já bych v tomhle důvěřoval lidem. Jen ať si naklikaj, co na tý postavě chtěj mít, když si na to nasbíraj zkušenosti, proč všechno komplikovat...


          23:11:19  2. března 2013
      Alim_Thor: Jasný, může to být čistě na domluvě. Ale využití metaherního příběhu mi taky nepřijde úplně nelogický. Spíš mi šlo teď o to, že na jeho základě se dá celkem elegantně odůvodnit navyšování dovedností, i když žádná domluva/dohoda není a postavy nemají příběhově (nebo ve své historii) s danou dovedností žádnou zkušenost.

      A dává to pak i možnost určitého zpestření pomocí navěšení různých úkolů a jejich plnění v meta-příběhovém světě. Povaha úkolů může být jakákoli.


       
         Alim_Thor
        22:22:38  2. března 2013
      Není jednoduší domluvit se s hráčema, aby si v průběhu hraní nepřidávali dovednosti a pokud si budou chtít něco přidat, aby to konzultovali nejprve s Pjem? Případně si opsat začáteční stav dovedností do poznámek u jejich postavy a víc to neřešit?

      Mně totiž teďkon přijde, že už se do toho zbytečně zamotáváš Arboriusi a děláš to moc komplikovaný.


      Ale tím tě nechci nijak odradit od vymýšlení nových věcí.


          22:18:27  2. března 2013
      No ještě mě napadlo, že dovednostní systém a získávání úrovní může být vysvětleno pomocí metapříběhu. Schopnost bojovat jako velmistr, i když postava před tím nikdy nedržela zbraň, díky posílení vyšší mocí.

      Dokážu si pak i představit překvapené reakce postav v příběhu, s tím že ovládají nějakou dovednost, o čemž dřív neměli vůbec zdání.

      Pokud by byl dovednostní systém postaven na metaherním příběhu, bylo by možné povyšování spojit s nějakou ne-příběhovou aktivitou - třeba s různými testy, hádankami, kvízy apod. I to by pak mohlo fungovat jako určitá brzda v postupu. Obzvlášť třeba u těch lehkých dovedností, které dají naučit celkem rychle.


       
        Tindo
        21:07:50  2. března 2013
      Ano, je to škoda, že navýšení dovednosti neodpovídá příběhu. Mě by se líbilo, kdyby to odpovídalo, ale při hraní přes net to není tak snadné, jako při tažení při hře u stolu.


          20:07:48  2. března 2013
      Yavanna: Já vím, ale to povyšování mi nepřijde úplně organicky začleněné do systému. Např. celou hru nikomu nedám pěstí a najednou je ze mě velmistr boje beze zbraně :)


       
         Yavanna
        18:47:56  2. března 2013
      Arborius, ono záleží jak u které dovednosti. Je u nich uvedena i obtížnost a dosáhnout velmistra u velmi těžké dovednosti je už teď zatraceně těžké. Mám postavu na deváté úrovni a nasbírat 2 700 bodů na pouhou druhou úroveň dá pořádnou práci, nehledě na to, že někdy k povýšení potřebuješ zlepšit i jiné dovednosti o něž se opírá a které ti chybí.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566]  [567]  [568]  [569]  [570
      [571]  [572]  [573]  [574]  [575]  [576]  [577]  [578]  [579]  [580
      [581]  [582]  [583]  [584]  [585]  [586]  [587]  [588]  [589]  [590
      [591]  [592]  [593]  [594]  [595]  [596]  [597]  [598]  [599]  [600
      [601]  [602]  [603]  [604]  [605]  [606]  [607]  [608]  [609]  [610
      [611]  [612]  [613]  [614]  [615]  [616]  [617]  [618]  [619]  [620
      [621]  [622]  [623]  [624]  [625]  [626]  [627]  [628]  [629]  [630
      [631]  [632]  [633]  [634]  [635]  [636]  [637]  [638]  [639]  [640
      [641]  [642]  [643]  [644]  [645]  [646]  [647]  [648]  [649]  [650
      [651]  [652]  [653]  [654]  [655

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).