Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  204  >>

       
        Trym
        11:50:03  25. ledna 2009
      Ony obecně jsou lepší problémy, který se vyvinou až v rámci questu (neopětovaná láska ke spoludružiníkovi - nejlíp stejnýho pohlaví). Když si postava s sebou "přinese" do questu nějaký duševní choroby a úchylky, často to není k ničemu dobrý a příběhu to naopak škodí.


       
         Astralien
        11:45:44  25. ledna 2009
      Já bych si vybírala podle toho, jak se mi to hodí. Spíš bych se klonila k tomu druhému, ale pokud bych si byla jistá, že osoba, která mi posílá schizofrenika, ho dokáže poutavě zahrát... To bych pak hodně zvažovala. Případ od případu, všeobecně se to řeší špatně.


       
         Petwald
        11:44:50  25. ledna 2009
      Bizarro - v tomto se ztotožuji s Trymem.
      Jinak obohacení charakteru může být rozličné, já třeba mám postavu válečníka poměrně citlivého na svůj nemanželský původ...


       
        Trym
        11:41:22  25. ledna 2009
      Bizzy, tak, jak to líčíš, bych bral toho druhýho. Ty extrémy typu "zlej dýmn mi řiká, abych chodil každou půlnoc vraždit" bejvaj kontraproduktivní, akorát to bourá quest a celý vysvětlení je obvykle přitažený za vlasy - hrát šílence je těžký jak prase a vyžaduje určitý znalosti. Navíc obyčejnýho rytíře s obyčejnejma starostma je podle mýho i větší legrace hrát:) Ale každýmu podle gusta, chápu, že někdo se chce vyžívat v extrémech:)


       
         Bizarro
        11:35:34  25. ledna 2009
      Myslím to obecně. Třeba by jste si měli vybrat mezi nějakým rytířem, který má rozdvojenou osobnost a bud je hodnej nebo vraždí (samozřejmě by to bylo propracované do detailů).
      Pak by se k vám hlásil jinej, kterej má taky propracovanej charakter, ale je víceméně normálním rytířem, který má své přednosti ale také zápory.

      To byl jen příklad.


          11:32:40  25. ledna 2009
      Bizzaro: Jde taky o to, jaký k tomu dostaneš hráče a jak to dokážou zahrát. U dobrého hráče si nech hrát výjmečnou postavu, u horších raději normální. (Charakterově)

      Pokud to teda nebylo myšleno jako vztah síla hrdiny X okolní svět...
      Tam je prostě důležité to vyvážit.


       
        Trym
        11:29:48  25. ledna 2009
      Bizzy, jde o to, zda tu "jedinečnost a neobyčejnost" myslíš v rámci zvláštních schopností ("umim ty vole dračí dech a na zádech mám Mocnej meč zničujícího zničení") anebo charakteru ("jsem depresivní schizofrenik a neusnu, dokud vedle mě neukřizujou vzhůru nohama blondýnu mezi patnácti a pětadvaceti")


       
         Petwald
        11:26:07  25. ledna 2009
      Bizarro - já preferuji hrdiny nehrdinské, ale s propracovaným charakterem...


       
         Astralien
        11:15:43  25. ledna 2009
      Bizzaro: Záleží na tom, jak chci pojmout Q. Jestli "normálně" nebo "hrdisnky".


       
         Bizarro
        11:14:09  25. ledna 2009
      Měl bych otázečku na všechny PJe. Při náboru upřednostňujete velmi neobyčejného hrdinu, jehož jedinečnost je zřejmá, nebo nějakého normálního, který není ničím vyjímečný ale přesto je přínosem pro quest?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).