Duší celkem: 900
Přítomných duší: 6
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  85  >>

       
      (uživatel smazánDragoner
        12:39:35  9. února 2009
      Chci si nahrát do questu obrázek. Měla jsem ho tam, ale te´d mám nové lidi tak jsem ho změnila a když ho tam nahraju objeví se tam ten starej i když tam dávám ten změněnej.


       
         Biotroll
        11:27:40  23. ledna 2009
      [výkřik do tmy] Hledám dobrou duši, která by byla ochotná mi zkontrolovat vznikající svět (z budoucnosti) a upozornit mě na chyby v něm. Kdyžtak se ozvěte na havrana a domluvíme se co a jak. Díky. :) [/výkřik do tmy]


       
         Guner
        19:07:02  20. ledna 2009
      Kraal: ale charakter má byť predsa informatívny, ako sa zhruba postava chová. Je jasné že v určitých situáciách aj keď som namyslený jak rumburak tak to neznamená že nikomu nepomôžem z nezištného dôvodu. Nejaký pocit, náznam z minulosti a podobne. Nehovoriac o tom že sa charakter vyvíja.

      Ale podľa dobrého charakteru spoznáš či vie hráč písať, určite lepšie ako podľa historie


       
        Kraal
        18:26:03  20. ledna 2009
      Sniper: o to větší výzvou to pro mě je. Vtáhnout jeho postavu do děje tak, aby se nemohla jen tak otočit ke všemu zády a patlat se ve své úžasné výjimečnosti. Samozřejmě jsou i případy, se kterými nic neudělá ani elitní PJ, natožpak já. Snad proto jsem v inzerátu psal, že chci jen postavy, které budou schopny najít motivaci k mému dobrodružství, ať už bude materiální, nebo čistě z dobroty/temnoty svého srdce.


       
         Sniper
        18:13:20  20. ledna 2009
      Kraal: tak to jsem se asi hodně špatně vyjádřil. Kostky, pravidla apod. beru jako nástroj (a ten se dá použít dobře i špatně, jak v taktické strategii, tak v příběhu či při RP).

      Já jako hlavní beru příběh a proto mám při přijímání priority jaké mám. Historie jde vždy spolu s hráčem vždy domyslet a navíc díky tomu víc sedí do hry i příběhu, ale fintilce do příběhu nevtáhneš, budou si vždy šmudlit svoje RP, které považují za nejdůležitější.


       
        Kraal
        18:09:03  20. ledna 2009
      Yenn:
      výbavu obvykle řeším až po příjetí postavy, ale zní to jako dobrý nápad.

      Mofik:
      No vidíš. A zrovna charakter já píšu nerad a po hráčích ho ani nechci (pokud se s ním náhodou namáhají, stejně ho nečtu) Přijde mi to divné. Žádná osoba se nedá pořádně rozebrat v pár řádcích a ty hlavní vlastnosti většinou poznáš z historie. Žádná postava se nemusí chovat přesně tak, jak si o ní kdysi napsal. Vzpomínám si na situaci, kdy jsem se jednou nechal ukecat, sepsal ten nesmysl a později na mě PJ začal nadávat:
      "Ale vždyť tam máš napsáno, že je velice přátelský a přitom se ostatních hráčů straníš" ... no jo, ale když se všichni chovají jak idioti, tak by se s nimi nebratříčkoval ani Ježíš.

      Yenn:
      Tak s tím už jsem se setkal taky... a bylo to opravdu vtipné, protože tu historii jsem napsal Já :-D


       
         Yenn
        18:06:14  20. ledna 2009
      Mofik: Já dřív také. Ale už se mi párkrát stalo, že mi někdo poslal ukradený charakter a historii .


       
         Mofik
        18:00:14  20. ledna 2009
      No, já osobně to poznám podle charakteru, který mi napíšou. Ve vybírání hráčů se řídím hlavně podle něj... ale do náboru vždy napíšu, že ho chci PROPRACOVANÝ


       
         Yenn
        17:51:02  20. ledna 2009
      Kraal: Musíš na ně mazaně. "Prosím o návrh inventáře postavy včetně dvou neobvyklých předmětů, o kterých mi napiš, jak je získala." A podobně :)


       
        Kraal
        17:33:17  20. ledna 2009
      Sniper:
      Máme asi jiný přístup ke hře. Líbí se mi, když se dobrodružství, které vedu, vzdáleně podobá knize. "Hra", pravidla, kostky, čísla - to u mě ustupuje do pozadí. Rád tvořím příběh a proto mi záleží i na hostorii
      Radulesku:
      Dobrý nápad. Asi to vyzkouším. Jen je mi nepříjemná představa, že po nich budu chtít, aby vypotili něco extra pro mě a pak je s tím třeba pošlu k šípku.
      Spinal:
      To bude tím, že na DA nic nevedu.
      Yenn:
      Většinou si jich vyměním i víc, ale poznám z toho akorát úroveň jejich pravopisu, nic jiného.

      Děkuji za cenné rady.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).