Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      Online hry
      O tom co zrovna paříte v online světě.

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  74  >>

       
        Hrugar
        14:16:22  27. ledna 2013
      Kdy by se měl konat ten turnaj v LoL?


       
        JokerS
        17:14:03  26. ledna 2013
      Vážně nemají všichni těch 16 champů na draft?
      Blind pick se na turnaje prostě nehodí...




       
        Mata
        16:11:54  26. ledna 2013
      No, pokud se mohu vyjádřit, nejraději bych to viděl následovně:
      Styl hraní:
      - Nesouhlasím s ARAMem, nepřipadá mi to moc fér. Raději bych byl, kdyby se prostě hrálo na dva vítězné zápasy. Vzhledem k tomu, že to bude blind pick, tak strana nahoře a dole nehraje roli v pickování a pořadí banů. Myslím, že by to šlo následovně. Losem by se určilo, který tým si vybere stranu. V dalších hrách by si stranu vybíral poražený tým. (Pokud chcete ARAM, šel by použít pro rozhodnutí namísto losu. Vítěz ARAMu by si pak vybral stranu.)
      - 2:0 skóre bych považoval za konečné. Dvě výhry, dobrou noc.
      - S tím složením nevím. Pokud vezme jeden tým dvakrát po sobě stejnou sestavu, tak druhý tým bude ve výhodě, bude vědět, jak na ně. Nebo tomu můžou přizpůsobit sestavu svou.

      Hodnocení skupiny:
      - Výběr vítěze podle poměru K:D:A mi připadá zcestný. Hra může skončit i tak, že poražený tým má klidně dvakrát více killů než vítězové.
      - Bodování bych udělal jedním z těchto způsobů:
      1. Vítězný tým bod, poražení nic.
      2. Výhra = bod. Takže při stavu 2:1 dostanou dva body vítězové a jeden poražení.
      3. Výhra 2:0 = čtyři body vítězům, žádný poraženým. Výhra 2:1 = tři body vítězům, jeden poraženým.

      Toť je asi vše, co mi leželo na srdci. Akorát mám jeden dotaz. Když Tatínek není z DarkAge, počítá se jako hráč zvěnčí?


       
         Guner
        13:10:19  26. ledna 2013
      vyhrá team s tryndamerom to je jasné


       
        Dave
        11:12:57  26. ledna 2013
      Takže řeknu to takhle, podle mě je kravina dávat bodové hodnocení za killy a assisty. To je nefér k celému týmu, už jen třeba z toho důvodu že support killy nebude dávat aby je měl AD carry a podobně. Hry nevyhrává to že má někdo hodně killů ale třeba to že je dobře zawardovaná mapa nebo že se společně rozhodnou jít vycounterovat junglera na jejich blue buffu a když jich tam na něj naběhne 5 a někdo z nich si dá kill tak to třeba vůbec nemusí být jeho zásluha ale zásluha třeba Soraky že mu dala silence v momentě kdy on chtěl flashovat pryč a zachránit si prdel. Tudíž je to blbost hodnotit podle killů a asistů.

      Dále je tu ARAM, podle mě je to další způsob toho jak náhodný pick druhého týmu vyhraje hru. Nevím jestli si někdy ARAM hrál Chrissi, ale tam jsou nejlepší AP hrdinové co se chodí na mid kvůli range a když druhý tým dostane hery jako Amumu, Tryndamere, Garen, Lulu a Jax a druhej tým bude mít Karthuse, Cassiopeu, Gragase, Blitzcranka a Vaynu, tak sorry, ale myslím že je jasné kdo to vyhraje.


          10:06:59  26. ledna 2013
      Dobrá.
      Souhlasím s tím. V obojím, takže to v dohledné době předělám. Prozatím to nechám, kdyby ke stávající verzi měl někdo ještě nějaké připomínky, ano?


          10:03:11  26. ledna 2013
      Protože pokud by se nehrály vždycky třetí zápasy, tak je to nefér vůči těm, co vyhrají 2:0... ARAM za stavu 1:1 jen rozhodne, ke komu se přikloní body - v každém případě by tu měl výherce mít míň celkových bodů, než tým, který vydrtí někoho 2:0... Například kdo by vyhrál 2:1, dostal by 4 body. Kdo by vyhrál 2:0, dostal by bodů 5.

      Taktizovat? Takže budeme x minut čekat u jejich Nexusu, jak ožívají, zabíjet je, ale neukončíme hru, jen abysme nabrali co nejvíc bodů? To mi přijde podstatně horší, než to ukončit rychle :)) Navíc jsi nepomyslel na surrender. Když ve 20. minutě budeme mít skore, já nevím 23:1, tak oni dají surrender a my přijdeme o hromadu dalších možných bodů, přestože jsme vyhráli ;)


          09:58:04  26. ledna 2013
      Proč by se ARAM neměl za stavu 1:1 hodnotit? :) Třetí hru, kdy už je to 2:0 beru, ale za jiného stavu...?

      Předělám, není problém. ;)

      Mě šlo o to, že takto by se dalo pěkně taktizovat. Když totiž nějaký tým prostě všechny vydrtí a všechno vyhraje, tak je finále zbytečné, nemyslíš? Prostě vyhrál a šmitec. Tak to alespoň vidím já.


          09:52:43  26. ledna 2013
      ARAM a případná třetí hra by tedy neměly být nijak hodnoceny a započítávány ;)

      Finále určitě nemůže být na jedno kolo, s tím snad musí každý souhlasit.

      No, počítat body za killy, asisty a tak, klidně můžeš, ale nemůže se to promítat do celkovýho hodnocení týmu. Výhra týmu musí mít přednost. Tabulku s počítáním bodů za individuální úspěchy můžeš vést bokem a na konci vyhlásit, který tým nejvíc zabil a tak... Ale přece je naprosto logický, že když nějaký tým porazí ostatní, tak musí jít do finále :D Proto se to do toho nemůže započítávat.


          09:49:29  26. ledna 2013
      ARAM rozhoduje o vítězi pouze za stavu 1:1. ;) Za stavu 2:0 se hraje pouze ve chvíli, kdy s tím souhlasí oba týmy a volí si hru libovolně.

      Jestli chcete tři zápasy i ve finále, nebráním se tomu. Já pouze načrtl to, jak to vidím já.

      Takže navrhuješ, aby odměna za vítězství byla více ohodnocená nebo jak to chceš? Aby se to neřídilo body?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).