Duší celkem: 899
Přítomných duší: 3
V krčmách: 1

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  106  >>

       
        Aenyl
        14:49:06  17. listopadu 2008
      Bizarro: Tak, to ovšem záleží na tobě. Ale pokud já bych byl hráč a hlavní děj by se odehrával v mé práci, nějak bych se nesnažil z něj odbíhat. Hrál bych v hlavním ději - v práci. Pokud jde o volnost, je dobré jí zapojit do hlavního děje, to myslím tak, že třeba při tom sázení ho může potkat něco z hlavního děje.


       
         Bizarro
        14:24:11  17. listopadu 2008
      Zdravím, měl bych na vás všechny opět jednu otázečku. Myslíte že je chybou když se pokusím dát hráčům co nejvíce volnosti v questu. Myslím tím třeba že si může dojít ve volných chvílích zahrát ruletu, sázet na sportovní výsledky, či dokonce mohl do něčeho investovat a přitom by se hlavní děj questu odehrával v něčem úplně jiném, třeba v jeho práci?


       
        Ormalin
        19:56:02  16. listopadu 2008
      Serkadios: není zač hráči si mají pomáhat


       
      (uživatel smazánSerkadios
        17:50:16  16. listopadu 2008
      To Ormalin, Orcslayer: Díky s radou ohledně výuky. Tohle se mi zdá jako ideální řešení, doufám, že to bude fungovat. Právě to že jsme vypisovali skoro každou minutu dne nás neúměrně zdržovalo.

      Jinak k tomu inzerátu... u některých postav bych asi musel napsat,aby se se mnou zájemci domluvili buď poštou nebo po ICQ, jelikož některé věci s nimi spjaté by měly být tajné. Jinak díky za radu, u těch co potřebuji něco detailního to napíšu, další budou stylem, jakým navrhovala Ormalin.

      Ještě jednou díky :)


       
        Ormalin
        16:19:08  16. listopadu 2008
      Serkadios:(dodatek k orcovi)
      1: první příspěvky jsou nekvhodnější
      2. nejjednoduší je založit fórum jinak se můžete domlouvat havranem
      3: no do fóra ***tam za branami*** bych to uvedla spíše způsobem "historii charakter a popis postavy vám vymyslím sám" nebo způsobem:
      hledám
      1- barbara válečníka který bude jako strážný na hradě bude podezřívavý a jeho minulost bude obestřena tajemstvími
      2- elfa barda který bude královským bardem a bude bavit lidi při oslavách. Bude neustále veselý přátelský a nikdy nezkazí žádnou srandu.
      apod...
      4:toto je otázka spíše pro zkušenější PJ protože m= questy převážně z tohoto důvodu skončily nicméně jak jsem nedávno pochopila ty máš postavy věst ne oni tebe
      pro př PJ napíše:
      Odpoledne vás čeká hodina proměňování a tak se dostavíte do učebny. Tam vám učitelka zadá úkol proměnit se v myš a zase zpátky......
      no a hráči napíšou např.: proměním se špatně nemám ocas mám šupiny a pod s tím, že následně vyžadují přímou reakci PJe (např se učitele na něco zeptají PJ může jednoduše hodinu ukončit následujícně:

      Napíše reakci na danou otázku a donového odstavce

      Dále hodna pokračuje klidně a nic zajímavého se neděje. Po jejím konci vás čeká volná ho¨dina.
      doufám že to pochopíš


          16:05:35  16. listopadu 2008
      Serkadios:
      1) Jako několik prvních příspěvků. ,)

      2) Jako PJ máš možnost založit ke questu fórum - k tomu se pak dostaneš (spolu s hráči) buď odkazem z questu nebo norm. ze sezanamu fór.

      3) Mno, v tomhle případě bych asi chtěl spíš zkušenější hráče nebo někoho, komu by nevadilo hrát, roli, kterou si sám nevymyslel. .) Holt hodně závisí na domluvě - jestli to všechno psát do inzerátu nebo ne - záleží na tom, jestli ty informace nejsou tajné pro zbytek skupiny, že... :)

      4) Ke čtyrce ti asi víc poví zkušenější PJové. Záleží na tom, jak to chceš vést a co baví hráče - přijde mi to jak klasické hospodské scény před spaním - část hráčů se snaží furt něco vypáčit z hospodského a podobných individuí a část už chce jít spát a ráno znova naskočit do děje. Dle mého není nutné hrát každou chvíli dne v questu a nebál bych se občas něco přeskočit, susumírovat a jet dál.

      Otázka je, jak to podat, aby tím neutrpěla atmosféra a oni měli možnost nějak do shrnutého děje zasáhnout. Třeba by jedna postava chtěla během vyučování dělat lumpárny nebo to nějak ozvláštnit. :o) Možná bych se to nebál vykomunikovat s hráči, jestli to chtějí hrát nebo ne a pak by z toho dostali akorát informace a děj by najel za tu neatraktivní část ("dozvěděli jste se to a to, učitel se během hodiny cítil nějaký nesvůj, jakoby plný obav (...) vycházíte z učebny a on se stále opírá o stůl a zírá z okna").

      Edit: A nebo by do děje skočili zrovna, když se něco začne dít (učitel uprostřed výuky omdlí, hráč si dopředu s PJem domluvil, že něco provede atd - k tomu právě domluva s hráči)...


       
      (uživatel smazánSerkadios
        15:42:06  16. listopadu 2008
      Ahoj :) Chtěl požádat o radu ke svému prvnímu questu Magie Uvnitř.

      1) Dobrodružství se bude odehrávat v dost specifikovaném světě s vlastními pravidly. Je tu někde nějaké místo,kam bych mohl dát popis světa a další podrobnosti, nebo to musím napsat do dobrodružství jako několik prvních příspěvků?

      2) Existuje tu místo, kde se dá domlouvat na mimoherních záležitostech?

      3) Do svého dobrodružství budu potřebovat postavy na míru, ale nevím jestli mám vypisovat do inzerátu popis postavy i s historií nebo by stačil pouze charakter. Mám tam asi 2 postavy,u kterých je jejich minulost,povaha a příslušnost k rodu přesně stanovená a má vliv na příběh, u ostatních minulost moc důležitá není.

      4) Bude se to odehrávat na Akademii kouzel, takže tam bude omezeně i výuka, ale hrozí tu riziko,že budeme týden odehrávat jednu vyučovací hodinu. Tenhle quest jsem založil i jinde, ale je tu ten problém, že po roce hraní sme stihli odehrát akorát první den. Myslíte si,že by to vyřešil menší počet postav a méně vyučování? Jeskyně má být hlavně o příběhu a odhaloání minulosti, vyučování je spíš takové osvěžení.

      Předem děkuji za odpověď :)


       
        Ormalin
        22:58:43  14. listopadu 2008
      Schyn: hra-hrdinocé- nový hrdina (tam si vytvoříš postavu)
      Förum tam za branami a někomu napíšeš pokud tě jeho quest zaujme


       
        Schyn
        22:49:20  14. listopadu 2008
      Trym: aha fajn xD mno jo jsem nová, berte ohledy! xD


       
        Trym
        22:13:33  14. listopadu 2008
      Schyn: Koukni do fóra ***Tam za branami***, přečti si, co PJs nabízejí, a tomu, který tě zaujme, napiš Havrana, třeba se domluvíte:) Například já tam hledám jednu postavu, ale já jsem zlej a náročnej:P


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).