Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  45  >>

       
         Rohi
        19:39:47  28. září 2012
      Final: Oni mali aspoň trocha súdnosti. Nie veľa, ale nejakú áno.


       
        Paul
        19:39:37  28. září 2012
      Já bych radši slyšel: Lidi mi vypálili vesnici znásilnili matku a zabili otce. Našel jsem je a zabil teď nemam co dělat tak hledám dobrodružství. Ano jsem skřet...xD
      Taková historie by byla pro mne nestandardní, pobavila by mne a do mého questu by i možná zapadla.


       
        Final
        19:38:50  28. září 2012
      Rohi: A když jsi psal tu historii, byl jsi hráč na úrovni, nebo mizerný hráč?


       
        Final
        19:38:02  28. září 2012
      Nechápu vaše mínuska. Ano, je fakt hnusný chtít, aby hráč, který nemá jediný ofi quest, nějáký získal. Ano, je opravdu hnusný dát nováčkovi, nebo nezkušenému hráči šanci. Jsem opravdu ten nejhorší člověk na světě. Kam se na mě hrabe Hitler, nebo Mussolini.


       
         Rohi
        19:37:31  28. září 2012
      Final: Skreti my vipalili vesnicu znasilnilimatku azabili otce. Nesel sem je a zabil ted nemam co delat tak hledam dobrodrustvy.

      Toto určite nestačí. Ak je referencia z neofi questu tak ok, ale v krčme som uviedol, prečo väčšina ofi PJ históriu žiada. Kto je človek bez histórie? Nikto. Ak nechceš hrať za nikoho, potom je toto bezpredmetné.


       
        Final
        19:30:32  28. září 2012
      Rohi: Pokud historii potřebuju ke questu, pak samozřejmě budu chtít aby ji napsal. To je pravda. Ale nebudu ho odmítat jen kvůli tomu, že má jeho historie jen dvě věty. pokud mi to ke questu stačí, tak ho naberu. pokud mi to nestačí, řeknu mu aby si to upravil a napsal tam to, co potřebuju. Ale jak říkám, pokud historie bude ke questu stačit, i kdyby to měla být je jedna věta, přijmu ho a dám mu šanci. Tím spíš, pokud zatím ještě žádný ofi quest nemá.


       
         Rohi
        19:27:31  28. září 2012
      Final: A chceš mi povedať, že keby chcel, tak tú históriu nenapíše? Nezaujíma ma predtým, ako si ho prijal ale teraz. Každý začínal v neofíkoch. Keby som ti ukázal moju prvú postavu, tak sa smeješ.


       
        Final
        19:18:29  28. září 2012
      Regi: Je mi líto, ale nesouhlasím. Historie opravdu neřekne nic. Mám hráče v questu, který sice nenapsal nejlepší historii, ale je to jeden z nejlepších hráčů, jaké mám. Z toho vyplývá, že kdybych se soustředil a vybíral podle historie, přijdu o skvělého hráče.

      Edit: Beru, že způsob, jaký bych praktikoval já, by měl asi za následek častější vyhazování z questu. Ale tak na druhou stranu, alespoň jsem dal hráči šanci. A už jen to mě může těšit, že jsem ho neodsoudil jen kvůli pár blbostem, ale že opravdu byl posouzen podle toho, jak mi do questu napsal příspěvky. A podle toho mu můžu buď pomoct, nebo ho doporučím, kam a na co se zaměřit.


       
        Regisek
        19:13:37  28. září 2012
      Finale.
      Protože nikdo z nás nemá čas sedět a pročítat na DA perly a hnoje jednotlivých lidí, byl vynalezen jednoduchý a účinný způsob jistého oddělení zrna od plev. Ten způsob zní "napiš mi kvalitně historii postavy". Další způsob zní "bav se se mnou přes havrana, pokud máš skutečně zájem hrát a doladíme detaily" (a ano, barevné kostky by měly mít větší trpělivost a opravdu odpovídat, nemají pouze práva, ale i povinnosti, sorry lidi) a "zavítej do krčmy a pořešíme to bryskně".

      Proč tento systém
      1) šetří čas
      2) šetří čas
      3) racionalizace
      4) hráč může ukázat, že dokáže psát tak, jak ty potřebuješ.

      Pokud budu hledat hráče do heroického dobrodružství a najdu jeho jediný questy kam přispíval psychedelické ztvárnění sanatoria pro choromyslné, vůbec nepoznám kvalitu tohoto člověka - a dám pak logicky přednost někomu jinému.

      Takže z důvodu abychom se tu nepomlátili a nesežrali byl zaveden systém "sepiš historii a budeme se bavit". Není to možná nejdemokratičtější, ale je to efektivní, funguje to a nadpoloviční většina s tím nemá problém.


       
         Keshick
        19:09:05  28. září 2012
      FinalFF: A my se přeme? Já měl celou dobu za to, že civilizovaně debatujeme. Ale obávám se, že se sebou nemůžu být spokojen - jsem dnes patrně velice nepozorný, dokonce jsem si ani nevšiml, že tvrdím a chci od tebe potvrdit, že jsem super člověk a dokážu na první pohled poznat kvalitu hráče z historie. To mě činí velice smutným.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).