|
Hej na dishonored se celkem těším ikdyž si ho nezahraju dokud nekoupím novej komp což se v horizontu dalších dvou let nestane. Přesto musíte chápat že dnešní hry nejsou ani tak o příběhu ale spíš o tom, jak se hráč cítí, co může dělat, co může prožívat. Před tím byl příběh důležitej protože s tou dřevní technologií to bez něj prostě nešlo ale dneska je to jen takové pojítko které vás vede od jednoho momentu k druhému. Vždyť ten vás Assasin je, přiznejme si to, jenom simulátor parkuru s nějakým tím šermováním. Nikdo to nehraje pro to aby se dozvěděl co ten cápek v té pračce bude dělat ale aby se mohl s altairem proběhnout po střechách středověkého jeruzaléma. A ono to stačí a stačit to bude každé další assasinské hře stejně jako pistolka stačí každýmu dalšímu COD. Příběhový jsou dneska už jen RPG protože to jsou prakticky eposy (které se ale dost často utopí samy v sobě viz skyrim potažmo kterákoli moderní TES hra morrowindem počínaje) a ani to není pravidlo. A že se mixují žánry a recyklují staré nápady, zkus si vymyslet něco, co ještě nikdo nevymyslel, představ si něco, co neznáš, nikdy jsi to neviděl a nikdo jiný na světě taky ne. Vymysli něco unikátního bez toho, aby sis bral inspiraci z kultury/přírody a já se s tebou vsadím, že to nedokážeš.
|