Duší celkem: 899
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      Online hry
      O tom co zrovna paříte v online světě.

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  98  >>

       
        Simon
        21:31:45  22. srpna 2012
      Prikláňam sa k Perunovi, prísť do hry s niečim novým, čo tu ešte nebolo (nehovoriac teraz o žánroch, storytellingu atp.) je už asi naozaj nedosiahnuteľné. Je to ako predstaviť si farbu mimo celého spektra farieb. :-)


          19:48:42  22. srpna 2012
      Jasně protože od zrodu gamesek nikoho nenapadlo vytvořit stavební simulátor, proto taky neexistují žádné sandboxové hry jako *insert some shit here* Tycoony a taky žádné budovatelské strategie. On ten koncept získat suroviny a udělat z nich nějakej shit je vlastně úplně novej, rozhodně to není nic co by lidstvo dělalo od... já nevím počátku lidstva. Tell me more about your originality.


       
        Paul
        18:35:34  22. srpna 2012
      Perun: Tak i dnes se dá něco nového vymyslet. Vem si třeba Minecraft.
      Vraashar: Nesouhlasím.


       
         Vraashar
        16:17:43  22. srpna 2012
      Nečetl jsem to celé, ale Fallout 3 je odfláknutý, nenápaditý (main dějová linka), zabugovaný a špatně řešený fakt dost.
      Nahoru to táhne akorát 3D pustina bývalého hlavního města JůEsEj, která tomu dodává opravdu skvělou atmosféru.


       
        Horyn
        15:32:14  22. srpna 2012
      Crusader kings II multiplayer bych uvítal já ...


          15:08:20  22. srpna 2012
      ideálně myšlenku jako Postal či Carmagedon a pak jí jít prožít


       
        Winitar
        14:58:22  22. srpna 2012
      Tazy, doufám, že tě nenapadne vymýšlet nějakou střílečku a pak to jít ven raději prožít


       
        TaZy
        14:27:34  22. srpna 2012
      Vždy když jsem si hrál s myšlenkou vymyslet nějakou hru, dospěl jsem k názoru, že je lepší jít ven a tam ji prožít.


          14:18:10  22. srpna 2012
      Hej na dishonored se celkem těším ikdyž si ho nezahraju dokud nekoupím novej komp což se v horizontu dalších dvou let nestane. Přesto musíte chápat že dnešní hry nejsou ani tak o příběhu ale spíš o tom, jak se hráč cítí, co může dělat, co může prožívat. Před tím byl příběh důležitej protože s tou dřevní technologií to bez něj prostě nešlo ale dneska je to jen takové pojítko které vás vede od jednoho momentu k druhému. Vždyť ten vás Assasin je, přiznejme si to, jenom simulátor parkuru s nějakým tím šermováním. Nikdo to nehraje pro to aby se dozvěděl co ten cápek v té pračce bude dělat ale aby se mohl s altairem proběhnout po střechách středověkého jeruzaléma. A ono to stačí a stačit to bude každé další assasinské hře stejně jako pistolka stačí každýmu dalšímu COD. Příběhový jsou dneska už jen RPG protože to jsou prakticky eposy (které se ale dost často utopí samy v sobě viz skyrim potažmo kterákoli moderní TES hra morrowindem počínaje) a ani to není pravidlo. A že se mixují žánry a recyklují staré nápady, zkus si vymyslet něco, co ještě nikdo nevymyslel, představ si něco, co neznáš, nikdy jsi to neviděl a nikdo jiný na světě taky ne. Vymysli něco unikátního bez toho, aby sis bral inspiraci z kultury/přírody a já se s tebou vsadím, že to nedokážeš.


          10:43:53  22. srpna 2012
      No když to říkáš. Jinak Sleeping Dogs je docela fajn. Řízení je na prd ale souboje, grafika a příběh jsou zatím fajn. Trhák to asi nebude ale hra je to dobrá.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).