|
OrcSlayer: Podle mě není správné, že by díky neoficiálním expům mohl postoupit kdokoliv za rok u více (i když neoficiálních) úrovní, než ten, kdo třeba ten rok vyhrál velkou hru. Já bych to vyřešil třeba tak, že by neofi. PJ mohl dát za měsíc maximálně 30 expů (což je tak ve středu rozmezí, které mívá malá hra; za rok to může být tedy maximálně 360 (loňský vítěz malé hry měl 417, dnes má první ve velké hře 378 expů)). Úrovně by tak mohly být srovnatelné, s těmi z oficiálních questů.
Neoficiální expování by nepovinné.
A proti tomu, na co si stěžoval Kwjetak, bych nechal to, že si hráč může k postavě dát jen dvojnásobek toho, co dostal, ať už v oficiálním, nebo neoficiálním questu.
Příklady:
1. Postava je v oficiálním questu a dostala 60 expů. Postava si k této postavě může nahrát ještě dalších 60 expů, jestli je má v modulu zázraky ušetřeny.
2. Postava je v oficiálním questu, který stojí. Hráč tam za měsíc psal jen jednou a dostal za měsíc jen 5 expů. Jen 5 expů si tento měsíc může nahrát navíc ke své postavě v modulu zázraky, protože postava, která neputuje ve svém příběhu si více nezaslouží. Stejný příklad s tolika expy by platil i u neofi. questu.
3. Postava hraje v aktivním neofi. questu. Může se stát, že to je tím, že jsou příspěvky jen na jeden řádek a je to spíš fast quest než normální dobrodružství. Už po týdnu dosáhne postava 30 expů. Více jí už ale PJ přidělit nemůže, protože toto je jen neoficiální quest a je znevýhodněn, proti elitě oficiálních questů. Hráč si k postavě může tento měsíc navíc nahrát maximálně 30 expů v modelu zázraky.
4. Postava hraje v neoficiálním questu, který vede PJ, který nechce expovat. Postava tak za měsíc nedostane ani jeden exp. Hráč si tedy expy nemůže nahrát ani žádné expy v modulu zázraky. Ale to je v pořádku, protože v tomto typu questů PJovi ani hráčům na expech vůbec nezáleží.
|