Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  71  >>

       
        Cathan
        13:51:29  16. září 2010
      Taky hodně záleží na povolání a Historii hračů především Historii


          10:43:52  16. září 2010
      Tak já většinou zapojuju klasikou, náhodné setkání.
      Pravda, teď v aktuálním Q Ergalion jsou všichni hráči NĚJAK vedeni do pevnosti, kde se setkají. Jedna jede okolo a hledá otce, proč se nezeptat. Pak je tam odkázána knězem krejčířka, kvůli látkové výzdobě stavěného chrámu, bere si sebou pomocníka (další hráč), který chce zdrhnout od obchodníka, co ho týrá a ochránce (další hráč), který hledá informace. Pak tam mám zlodějku, teré se ujal sám baron pevnosti a alchymistu, který se k nim přidá, protože na hradě někdo vytváří střelný prach. A pak je tam solo hráč, kterého tam navedla jedna stařenka, protože se tam ukryje před náborem do královského vojska.

      Pokud je stěžejní místo, je nejlepší navádět hráče na ně, kde se sejdou.
      Když není, tak je dobré je nějak spojit dohromady. Třeba ta moje trojčlená skupinka. Švadlena si šla nakoupit, tam potkala toho pomocníka, který ji pomohl s věcmi domů. Cestou potkali válečníka, který se jich zeptal na informace a jehož vlk mu za nima utekl. Tím se spojili dohromady.

      Způsobů na zapojení je hodně. Tím spíš, pokud je máte ve městě. Na zlodějku je nejvtipnější zapojení, když okrade druhého hráče. Malá aféra, vysvětlení, zapojení.

      Záleží na místě, situaci a hráčích.


       
         Guner
        17:12:08  11. září 2010
      Ja osobne som zistil, že najlepšie je (pre mňa ) keď postavy, ktoré plnia nejakú úlohu dostanú do cesty úlohu vedlajšiu. Ako príklad uvediem, že ich prepadne skupina vlkov (prípade že sú nejaké nižšie levely). A nový hráč ide okolo

      Samozrejme záleží na tej postave ktorú chcem pripojiť, podľa toho použijem rôzne náhodné stretnutie

      (Raz som mága do družiny dostal tak, že stretli v jednej jaskyni dvoch mágov. Učiteľa(CP) zo žiakom(hráč) učiteľa to tam zasypalo a keďže žiak sa nemal ako dostať naspäť do veže lebo tam prišli teleportačným kúzlom pridal sa k skupine)

      Samozrejme vždy je možnosť že sa postava do družiny nezapojí. Ale to už je vec spoluhráčov. Proste do každej družiny sa nemôže každý zapojiť


       
         Astralien
        12:34:04  11. září 2010
      Když sem se zeptala, tak bych i měla něco hodit, jak to dělám já...
      Myslím, že ani jedno řešení není špatně, záleží na příběhu.

      Už jsem i nahrazovala postavu postavou - zkušeným hráčem. Role se zhostil velmi dobře. Ne, nebyl to klon, jen prostě jeden válečník nahradil druhého a ani trochu to nezaskřípalo. Pravda, není to zas tak rozjetý příběh...

      V jiných příbězích zas zhodnotím historii a navazuji na ni. Když to jde nějak zajímavě, klidně nadhodím něco nového, originálního. Pokud tam nic pro mě podnětného nenajdu, mám pár neutrálních "startovacích" bodů. Většinou jsou sólo, abych mohla lépe radit, lépe poznat hráčův styl a zapojit ho...

      Používá ještě někdo něco zajímavého?


       
        Jakub.s
        07:25:14  11. září 2010
      Astra: Ah ano, problém výcikáčů
      No, já rozhodně nevnucuju hráčům - nováčkům (jiné nemám ), že musí nahradit a hrát tu a tu postavu. Prostě si s nimi chvilku šeptám a jak se mi to hodí, tak je postupně připojím k ostatním.

      Přijde mi hloupostí mluvit o něčem jako "finty á la" (Astra: viz Profesórium) sloužící ke stereotypnímu zavádění postav do děje. Zkrátka jak to přijde, tak to přijde. A když má k tomu PJ dobrý nápad, může z toho vzniknout i menší vedlejší zápletka


       
        Kale
        19:44:06  10. září 2010
      George: Tak přesně takhle ne... Takhle jsem to dělávala dřív, a dopadlo to stejně jako v sebrance.. oots.cz/main.php?item=8&view=8


       
         George
        19:31:40  10. září 2010
      oots.cz/main.php?item=8&view=6


       
        Kale
        19:24:28  10. září 2010
      Astra: Ve svém bývalém questu jsem to řešila většinou tak, že jsem přicházející postavě přiřadila vlastní herní lini. Zprvu jsem postavy pouze obměňovala (klony), nicméně většina hráčů se ti do klonu dost nevžije, jako pravý autor postavy, a hlavně je to pro PJ dost náročné.
      Připojila jsem tedy do děje postavu, terou družina někde potkala, a skrze vyprávění či prostě komunikaci se k nim nový hráč přidal..


       
         Astralien
        18:04:47  10. září 2010
      Tak abych to tu zas vrátila snad do tématických kolejí... Vážení PJové (jedno jak zkušení), jak řešíte příchody postav do rozjetých Q?


       
        Vexar
        17:12:34  10. září 2010
      Já jsem tu jen pár dní a myslím si že by jste si měli najít lepší způsob jak trávit čas než probíráním takových kravin. Ať už na tomhle fóru kam to nepatří nebo kdekoli jinde.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).