Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  105  >>

          23:09:14  19. listopadu 2008
      Kany: No ale aby se nestalo, že bude padat jedno kasíno ve městě za druhým... PJ má sice absoluntní moc ve svém světě, ale jak je řečeno... ta moc nesmí být absolutně vidět.
      O ničem si hráč nesmí říct, že to proto, že to PJ potřebuje.
      Je to podobný jako některé situace ve filmech, kde občas není vidět jiná logika události, než že to je potřeba do děje.


       
         Kanyapi
        14:09:21  19. listopadu 2008
      Mofik to naprosto vystihl. Snažím se poskytnout hráčům veškerou možnou volnost a nejradši mám, když dělají, co je pro ně přirozené. To, aby si quest ubíhal tam, kam tak trochu potřebuji, je už pak mojí věcí. manipulace musí být neviditelná, ale přesto je někdy třeba. Nikdy nemůžeš hráči říct " teď nechoď do kasina, teď zachraňuj svět"... ale můžeš třeba nechat spadnout kasino, pokud se ti to hodí ;-)


       
         Bizarro
        20:49:54  18. listopadu 2008
      Děkuji moc za vaše odpovědi, ani jsem moc nečekal takový zájem


       
        MNK
        13:37:54  18. listopadu 2008
      Chudák Alaric se tu připomíná už jak dlouho


       
        Alaric
        13:27:25  18. listopadu 2008
      Alim: Jasně že se připomenu ;)


       
         Alim_Thor
        10:26:53  18. listopadu 2008
      Alaricu: když se mi připomeneš v pátek tak já bych se na to kouknul, ale pochybuju, že budu něco platný


       
        Alaric
        22:33:47  17. listopadu 2008
      Byl by někdo zkušený ochotný shlédnout můj quest World of Warcraft? Velice rád bych znal názor více lidí. Byl bych rád za nějaké zhodnocení a objasnění chyb, kterých se dopouštím.


       
         Mofik
        17:19:24  17. listopadu 2008
      Tady se mi to moc nedaří, ale v hraní "na živo" mám taktiku: dej co nejvíce volnosti a tomu přizpůsob děj. Je to složité, ale právě to, mě na PJování baví Totiž, halvní linii děje třeba zasadit do těch malých zápletek. Prostě dělat vše tak, aby i malé věci, za kterými se hráči vydají směřovaly k té největší, i když to původně v plánu nebylo


       
        Alaric
        17:11:28  17. listopadu 2008
      Bizarro: Pokud jde o volnost v questu, tak nejsem proti. Vtip je pouze v tom, aby sis ty sám vytvořil situace, kde hráčům dát volnost naopak nesmíš - nebo abych to lépe formuloval, aby sis v situaci uvědomil, je- li pro pokračování hlavního děje důležitá, či naopak ne.
      Jinak se totiž budeš chovat v situaci, když potřebuješ postavy někam dotlačit a nebudeš to chtít dělat tak okatě. A jinak se budeš chovat, když je to pro hlavní děj situace takřka nepodstatná. (Píšu jinak se chovat, ale je řeč o psaní )

      A jak se říkalo přede mnou... Dej si pozor, aby se ti pak hráči k oné hlavní dějové linii vraceli.


       
         Astralien
        16:20:00  17. listopadu 2008
      Bizzaro: Souhlas a Aenylem. Jen pokus jim dáš volnost, může se stát, že si hlavního děje skro nevšimnou, nebude je zajímat, že se dověděli, že za rohem někoho zabili. Záleží na tvém podání.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).