Milí uživatelé,
rozhodla jsem se, že by bylo vhodné, kdyby se řady mých pomocníků opět rozšířily. Hledám proto nové chůvičky.
V případě, že už na DarkAge nějaký ten pátek jste, dovedete komunikovat s ostatními (jak s nováčky, tak se zbylými chůvičkami) a zvládáte obstojně hru v questech, nebojte se napsat mi havrana. Byla bych velice ráda, kdybyste v něm zmínili, proč stojíte o post chůvičky, co nám můžete nabídnout (např. zkušenosti potřebné pro vedení výcvikového tábora pro nováčky).
Pokud by vás zajímalo, k čemu při vyběru nových chůviček přihlížíme, jde hlavně o to, abyste byli ochotní věnovat se nováčkům, dokázali s námi diskutovat o této problematice, měli sami zkušenosti s hraním na DarkAge a dobře se zde orientovali. Důležitá je i aktivita a dostatek času.
Přednostně ale hledáme někoho, kdo bude ochotný vést výcvikový tábor pro nováčky.
Všechny vaše zprávy budou zodpovězeny, případně vám budou zaslány informace o dalším postupu.
Už se na vaše zprávy převelice těším,
Chůvička
Angeluss: ďakujem, jop viem, normálne má nič spojené s mangou neberie, ale šanca to punch the Cthulhu back je veľmi lákavá:) Pozeral som ešte Eclipse Phase, ale to na rozdiel od CthulhuTechu to neviem nájsť na objednanie zo žiadnej rozumnej stránky
TorogTarkdacil:
drakkar.rpgplanet.cz/.../rijen-2010-...na-mesta-22 Mrkni na tohle číslo Drakkaru, je tam minirecenze. Viděl jsem i celou příručku a je to fakt psycho. Taková kombinace manga horroru a biopunkového scífka na motivy cthullhu
Zavael: To ano, ale zatímco panovník především vládne lidu, stará se o jeho spokojenost a vyjednává na poněkud jiné úrovni než ve WW2, velitel za 2. světové války především řídí své jednotky, hra je tudíž hlavně o schopnosti předvídat možné protivníkovi reakce a ssprávně velet jednotkám na bojišti, případně je nějak povzbuzovat. Jiank k těm rozdílům: Zatímco můj systém pro středověkou strategii (vyvýjený) bude mít nejspíš ve finále asi tak 10-20 různýchc vojenských jendotek, v mém WW2 systému je těchto druhů přes 450! Také tu pochopitelně hraje mnohem víc než ve středověku roli vzdálenost na kterou se bojuje a podobné věci........je to mnohem víc o schopnosti velet vojákům než vládnout lidem a v tom je docela rozdíl.
Mám dve otázky do pléna (pevne verím že zároveň nie do prázdna):
1. Má niekto nejaké skúsenosti, znalosti a postrehy o rpgčku CthulhuTech ( cthulhutech.com )? Blížia sa sviatky a tak začínam rozmýšľať nad nejakou zaujímavou hrou:)
2. Offtopic čo sa týka fóra ale spojená s prvou otázkou: čo si myslíte o nakupovaní rpg hier a kníh obecne cez Amazon? Ja ho ešte nikdy nevyužil, používam Bookdepository, ale pre vyššie zmienený CthulhuTech to budem musieť podstúpiť
presne tak to fungovalo aj v skorsich historickych dobach, v tom problem nevidim, kedze panovnici boli aj vtedy a vydavali rozkazy, starali sa o chod rise, diplomaciu, podobne ako v druhej svetovej... ok dufam ze sa ti podari system vymysliet hratelny, drzim palce..
ak by si sa chcel inspirovat, mozme o tom pokecat dalej na havranovi, ak uz inspiraciu nepotrebujes, mozem aj skritizovat co uz je samozrejme objektivna kritika ak pomoc nepotrebujes uz vobec, tak sup sup to dokoncit
Zavael: Jak jsem již psal, momentálně se ve volném čase věnuji taktéž vylepšení systému takovéhoto strategického qestu (ve verzi pro období antiky a středověku, nutno říci, že se od sebe obě verza docela dost liší), v podstatě by to alespoň ve středověké verzi vypadalo trochu jako něco mezi Q "Nové království" a Q "Krev a zlato".
Ten druhoválečný systém je konstruovaný dost na to, že tu hráč především vydává rozkazy a velí jednotkám, čímž se silně zkrátí délka příspěvku a tudíž by odpadly ony obludné problémy s možnou neaktivitou.
PJ to má pak zjednodušené (aby to nestálo na jeho neaktivitě) tím, že nepíše šepoty jednotlivým hráčům ale celé skupině najednou (alespoň většinou), což zase hráčům umožňuje efektivně vzájemně spolupracovat.
Ta strategie z antiky a středověku taky bude, ale asi až za dost dlouhý čas.
Elanius - tiez som sa takeho Q ucastnil (jeden z obdobia 9-10 storocia a druhy zaciatky 17 storocia) a bola to nesmierna zabava, avsak vzdy to po 5-6 kolach (1 kolo = 1 rok v hre a vtedy prislo vyhodnotenie pja) systemom sepkania skoncilo, lebo z casoveho hladiska to pj nezvladal, co mu aj verim... sice to robil urcitym systemom (asi nejake excel tabulky) ale to sepkanie od hracov, hlavne ked ich bolo 6+ a prichadzali niekolko krat, niekedy aj opravy predoslich, uz nezvladal, preto som zvedavy ako to chces ty vymysliet alebo ako to uz mas vymyslene...
ja by som si rad take zahral, ale isto nie z 2. svetovej... neslo by ten system vymysliet neviazane na obdobie?