Duší celkem: 899
Přítomných duší: 4
V krčmách: 2

      =--PostPatentní úřad--=
      Tady si debatujte o návrzích z Patentního úřadu a rozebírejte si je...

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  66  >>

       
         Townie
        11:09:52  10. dubna 2015
      Aglare (a potažmo celý admin týme), nechci vyznít jako nevděčník nebo někdo, kdo opovrhuje vaší prací pro server, ale měl jsem dojem, že když se dříve navrhla nějaká koncepce a ukázalo se, že uživatelům nějakým způsobem nevyhovuje, hledal se nějaký rozumný kompromis. Proč tomu tak není i teď? Myslím, že by nebylo na škodu oslovit v tomto ohledu třeba autory a optat se na jejich názor.
      Zvlášť když se tu zmiňuje odlišnost příspěvku v questu a SQ. Stvořit dobrý SQ dá podle mne minimálně tolik práce, co vést pěkný quest. Jsem rád, že nedávno byla pro autory zavedená expová odměna, ale nějak si nemyslím, že autoři tráví týdny a měsíce (ne i více) tvorbou jen pro expy :) Zvlášť když vznikají tak rozsáhlé projekty, které se pomalu blíží ke zmíněným gamebookům. To už bych ani nepovažoval jako malou bokovku hluboko pod questy :)

      Jestli to opravdu chcete nechat takto, tak jsem nadále aspoň pro resetování kroků za pár expů. Jinak totiž vážně nechápu.


       
         Guner
        10:57:24  10. dubna 2015
      Takže užívatelia chcú sezamové rožky a nie solené. Ale aj tak sa budú ďalej vyrábať len solené, ktoré nikomu nechutia a jedia ich len preto, že nič iné nie je?

      Prioritne sa chce pekáreň totiž orientovať na sezamové chleby



       
        Aglar
        10:54:10  10. dubna 2015
      Děkujeme Vossymu za aktivitu a anketu... Výsledky jsou zajímavé, ale odrážejí mimo jiné i nepochopení toho, jak měly a mají SQ na DA fungovat.

      SQ MAJÍ být jako gamebook nebo obdoba questu, kde je PJ příspěvek obvykle dlouhý. To, že jsou některé lokace kraťoučké, je věc toho konkrétního SQ a je třeba to brát jako jeho specifikum.
      SQ by neměly být bodově atraktivnější než klasický quest, naopak měl by být výrazně níž. Klasické questy jsou jádro DA a "námaha" mezi odehráním SQ a napsáním dobrého příspěvku je nesrovnatelná. Příspěvek se dá navíc smysluplně napsat dejme tomu jednou týdně, musím čekat na ostatní. Cestou by bylo expy ze SQ vyhodit a udělat je jako neoficiální, ale pak by neplnily další potřebu: zajistit nějakou hru a přísun expů i těm, co se zatím nedostali do oficiálu.

      Co se týče myšlenky s proměnlivým počtem kroků - Délka SQ je dosti ošemetný údaj. Dodnes je jedinou možnou cestou postupné klikání při testu a psaní si čárek. Navíc jsou tu SQ, které jdou dohrát na osm kroků nebo třeba i padesát (mluvím o jenom a tom samém příběhu), jak potom tu délku brát? Podle nejkratší? (V případě, že půjdu zrovna tou nejdelší cestou, tak se to dost protáhne a opačně to zase bude moc krátké, střední hodnota je také dost pofiderní). A co po dohrání SQ a zahájení hraní dalšího, převodní tabulky (možná další SQ, další den, ale to budou zase řvát ti, co dokončí SQ po jednom, třech krocích). Podle celkového počtu lokací to taky nejde určit.

      Ohledně počtu kroků bylo tedy na admin radě rozhodnuto pro zachování stávajícího stavu s tím, že plně vyhovuje koncepci tohoto serveru. Pro lepší hratelnost však bylo rozhodnuto, že naprogramování historie kroků obdrží patřičnou prioritu.


       
         Lutus
        09:39:14  8. dubna 2015
      To jsem byl já:) Některé motivace považuji za šikovnější, některé za méně, ale do určité míry by mě motivovaly všechny.


       
        Vossy
        10:38:32  5. dubna 2015
      Čekal jsem nějaké vyjádření k anketě, která tu proběhla ohledně SQ. Asi marně. Přesto se zkusím zeptat ještě jednou. Je alespoň nějaká šance že se s kroky u SQ bude něco dělat?

      Konečný výsledek ankety které se zúčastnilo 43 lidí. Nevím jestli je to dostatečný vzorek, ale podle podepsaných se jedná o aktivní členy DA, působících v průřezu na téměř všech postech DA od nováčky až po červené kostky, knihovníky, chůvičky i autory SQ, prostě lidé, kteří by měli umět objektivně zhodnotit situaci.

      Nebudu otázky a odpovědi jakkoli komentovat, jen vypíšu procenta jednotlivých odpovědí a v závorce kolik lidí pro danou odpověď hlasovalo. U čtvrté otázky bylo možno zatrhnout více odpovědí (Překvapil mě člověk co zatrhnul všechny čtyři ale budiž, taky názor a dva lidé co napsali že systém respektují a zasloužil by si změnu ale u motivace zatrhli i systém pěti kroků), tak procenta odpovídají tomu kolik lídí z celkově 43 osob hlasovalo pro danou odpověď.


      1. otázka
      Motivoval tě jako nováčka SQ k pravidelnému návratu na stránky DA

      Ano - 7% (3)
      Ne - 72,1% (31)
      Chvíli- 20,9% (9)


      Otázka 2.
      Hraješ v současné době a systému SQ?


      Ano pravidelně - 7% (3)
      Ano občas - 23,3% (10)
      Jen minimálně - 27,9% (12)
      Vůbec - 41,9% (18)


      Otázka 3.
      Systém pěti denních kroků...


      Je ideální - 4,7% (2)
      Respektuji ho ale změna by prospěla - 37,2% (16)
      Nevyhovuje - 58,1% (25)


      Otázka 4.
      Který systém by tě motivoval k hraní SQ?


      Stávající systém (5 kroků za den) - 9,3% (4 hlasy)
      Možnost zakoupit si za BZ nové kroky - 23,3% (10 hlasů)
      Pevně daný počet kroků na den určený podle délky SQ - 51,2% (22 hlasů)
      Zachování stávajícího systému s možností vzdát se expů za neomezený přístup k SQ - 62,8% (27 hlasů)


       
        JokerS
        15:16:33  25. března 2015
      Děkuju za vyjádření k nabídce. Je vidět, že síly na úpravu toho nesmyslu s omezením se usilovně hledají


       
        Vossy
        21:33:59  23. března 2015
      Tak ankety ohledně SQ se během dnešního dne zúčastnilo 33 uživatelů. Není to moc, ale výsledek snad alespoň nějakou vypovídající hodnotu mít už může.

      Otázka 1. Motivovali tě jako nováčka SQ k návratu na stránky DA

      Uznávám že tahle otázka si zasloužila lepší formulaci, nějakou neutrální odpověď a nebo možnost jí přeskočit, protože spousta z vás co se zapojila do ankety je zde již dlouho a jako nováčci jste SQ nezažili.

      Přesto odpověď NE kterou zvolilo téměř 70% uživatelů oproti 6% ANO celkem jasně ukazuje že stávající podoba pravděpodobně nedonutí masy nováčků k tomu aby se pravidelně vraceli.

      Graf zde:
      img24.cz/images/73475435078643308455.jpg


      Otázka 2. Hraješ v současné době a systému SQ?

      Tady už se odpovědi více mělní nezi čtyři možnosti ale odpověď VŮBEC (45,5%) a JEN MINIMÁLNĚ (21,2%) opět ukazují na to že nejen nováčky, ale ani současné hráče v tomto systému hraní neláká a jen 6 lidí ze 100 hraje pravidelně což podle mě namáhavou práci autorů SQ devalvuje více, než to kdyby si někteří uživatelé dohráli všechny SQ během jednoho měsíce.

      Graf zde:
      img24.cz/images/59263682021619309079.jpg


      Otázka 3. Systém pěti denních kroků...

      ...označil za ideální jediný člověk tzn. 3% uživatel. 37% lidí se s ním dokáže smířit i když by podle nich změna byla lepší a opět téměř 2/3 uživatelům tento systém vůbec nevyhovuje.

      Graf zde:
      img24.cz/images/59170424674947565727.jpg


      Otázka 4. Který systém by tě motivoval k hraní SQ?

      Zde se dalo zatrhnout více odpovědí a v grafu je opět nejlépe vidět které z možností by mohli pozvednout tristní návštěvnost SQ.

      Graf zde:
      img24.cz/images/64042152185451272970.jpg


      Závěr

      Snad tahle moje aktivita posloužila alespoň k tomu abychom si ujasnili kolik lidí co preferuje a co je zajímá. Jak se vše bude vyvíjet dál už není na mě, ale na nás všech... Tedy pokud pro vás pro všechny není pohodlnější nechat to tak jak to je!


       
        JokerS
        17:41:23  23. března 2015
      Pokud to neni extra naprasený, to omezení kroků bych klidně v kódu zrušil.
      (myšleno jako nabídnutí programátorské pomoci)


       
        Vossy
        11:35:05  23. března 2015
      Pet: Bohuzel nevyznam, jinak bych sve sluzby uz davno nabidnul. Ja naposled programoval v DDM program Karel a pak jsem pokrocil na Basic. Ale to bylo pred triadvaceti lety a pro potreby DA k nicemu :)

      Jinak zatim se anketa blizi k dvaceti odpovedim. Pozdeji odpoledne muzu zverejnit prubezne vysledky.


       
         Petwald
        11:11:41  23. března 2015
      Aglar, Tyrsa - ano, po ukončení SQ se objeví zpráva, kolik v něm postava získala expů.
      Tady by se asi mohlo zkusit navrhnout, protože jde o koneční číslo, zda by se v budoucnu u přehledu postavou prošlých nemohl tento údaj k času, který hrdina v SQ strávil připsat automaticky.
      Vím, opět práce pro programátora.

      Vossy - nevyznáš se tom náhodou? Dlouhodobá práce na plný úvazek.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566]  [567]  [568]  [569]  [570
      [571]  [572]  [573]  [574]  [575]  [576]  [577]  [578]  [579]  [580
      [581]  [582]  [583]  [584]  [585]  [586]  [587]  [588]  [589]  [590
      [591]  [592]  [593]  [594]  [595]  [596]  [597]  [598]  [599]  [600
      [601]  [602]  [603]  [604]  [605]  [606]  [607]  [608]  [609]  [610
      [611]  [612]  [613]  [614]  [615]  [616]  [617]  [618]  [619]  [620
      [621]  [622]  [623]  [624]  [625]  [626]  [627]  [628]  [629]  [630
      [631]  [632]  [633]  [634]  [635]  [636]  [637]  [638]  [639]  [640
      [641]  [642]  [643]  [644]  [645]  [646]  [647]  [648]  [649]  [650
      [651]  [652]  [653]  [654]  [655

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).