Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  50  >>

       
         Mofik
        09:59:28  10. listopadu 2010
      Nejen o to, ale i o to. Chci větši svobodu pro RP a chci, aby si i hráči, kteří chtějí hrát jiné systémy než DrD, mohli utvořit vlastní "deníky" a přitom to moc nezasahovalo do současného systému.


       
        Vexar
        09:57:04  10. listopadu 2010
      Takže jednoduše řečeno ti jde o to aby expy postavy vyjadřovali hráčovu zkušenost v hraní s postavou a ne její úroveň?
      No rozhodně to zní zajímavě. Prakticky by nedošlo ke změně v hraní ale jen v denících.


       
         Mofik
        09:45:06  10. listopadu 2010

      Už dlouho je plánovaná reforma expování, která má vyřešit pomalý postup postav a získávání dovedností. Nevyřeší ale to, že se ty dovednosti budou používat. A co když budu mít postavu na 5. levelu a chci si zahrát postavu na 3.? Musím čekat rok, než se tam nějaká nová dostane a hrát za ni od první úrovně?
      Už teď funguje systém, že si každý řekne, tahle a tahle postava je na páté úrovni. Proč to tam nenapsat? Proč si tam nenapsat dovednosti, které má? Které se opravdu za život naučila?

      To je vše, čeho chci docílit. Oprostit expy od levelů, jak napsal Tindo, a vpisování vlastních dovedností, zvláštních schopností a kouzel.
      Pokud chcete zachovat systém, který je, přijde asi ta reforma expování (více expů). Ten systém by se mohl zachovat s tím, že by tady byla možnost přepisování levelů a dovedností. Postavy by normálně dále podle expů, které by získaly, postupovaly na další úrovně, mohli byste je "piplat", jak jste zvyklí. Každý by viděl, že postava, která je na šesté úrovni a má 1200 nebo kolik expů je vypiplaná od první a s postavou, která je na 6. úrovni a má 200 expů, toho zase tolik její hráč nenahrál.


       
         Mofik
        09:45:02  10. listopadu 2010
      Kale: Zvyknout se dá i na otroctví nebo válku. Jak říkáš, útočná, obranná čísla a všechny blbosti kolem. Ono to opravdu na netu JSOU blbosti. Možná nejsou pro deset jedinců, kteří na ně hrají, viz Holyan, ale pro ostatní jsou to jen orientační čísla. Nemusí být zadávána nijak přesně podle nějakého systému (pokud podle toho systému nehraješ, jako Holyan, ale toho to baví, klobouk dolů, že hraje tak, jak ho to baví).



       
        Kale
        21:17:20  9. listopadu 2010
      Snad jenom chůvičky.. A i tak si lidé začnou dávat vyšší úroveň.. Nevím, mně se tohle nikdy na Andoru nevyplatilo. Nebavilo mne vyplňovat úroveň, útočná a obranná čísla, a všechny tyhle blbosti kolem, i jako PJ spíše razím cestu, co nemáš v životopise, v inventáři a v popisu, to prostě nemáš..


       
        Vexar
        21:11:45  9. listopadu 2010
      A kolik lidí tu vede příběhy s postavami od nuly?


       
        Kale
        21:08:42  9. listopadu 2010
      Mofik: Tak nějak bych nerušila postup postavy s body.. Jednak jsme na to všichni zvyklí, jednak třeba pro mne je to trochu prestižní věc, v podstatě si buduji jednu hlavní postavu a boduji jen rozumné a potřebné dovednosti. Jen by to chtělo překopat dostupnost a smysluplnost některých dovedností.

      V žádném případě bych nedávala volný výběr úrovně, vím, jak tohle dopadlo na Andoru. Dovednosti ještě ano, třeba možnost je měnit, když je postava mimo quest a připravuji ji pro někoho, přepisuju živoťák, apod., ale ve chvíli, kdy se uvolní úroveň, tak to podle mne dopadne špatně. A jen málo lidí je ochotných hrát od nuly..


       
         Mofik
        20:10:09  9. listopadu 2010
      Zara.. to by bylo zahrnuto v tom systému, co navrhuje Tindo, jestli jsem ho dobře pochopil :)


       
        Orkan
        20:00:10  9. listopadu 2010
      Právě... Založte další server s timhle novym systémem a je to. :D

      Ok, ok, beru zpět, byl to vtip. :D


          19:54:39  9. listopadu 2010
      a co hráči, co si svoje postavy hrají podle oblíbenosti a každý té postavy vydřený exp jí prostě přejí?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50] 
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).