Duší celkem: 895
Přítomných duší: 5
V krčmách: 3

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  38  >>

       
        Elanius
        19:30:31  25. července 2011
      Jakub.s: To je pravda, dokud bylo v provozu fórum "Tam za branami", které sloužilo pro upotávky, bylo shánět hráče do qestů mnohem snažší. Já jsem například na konci září 2010 založil qest Trpaslíci vs elfové 2 a díky dobré upoutávce jsem tam měl už první den plno (což je věc u neoficiálních qestů věru nevídaná). Ale když jsem po zrušení náborového fóra dělal na verbíři doplňující nábor na elfa kouzelníka a trpaslíka libovolného povolání, už se mi objevil jen jeden hráč a to až za několik dní. Je to dáno právě tím, že nicneříkající název qestu zní přiznejme si to dost nudně a připomíná názvy některých qestů bez děje, systému a jakýchkoli dějových zvratů, které běžně pár týdnů po svém založení zanikají. A běžný hráč se už při spatření takovéhoto názvu ani neobtěžuje na qest kliknout a přečíst si upoutávku, naštěstí se qest v té době již blížil ke konci a hráčům se ho podařilo bez problémů dohrát.
      A co z toho plyne? Po zrušení "reklamního" fóra je už mnohem těžší sehnat hráče a je mnohem důležitější vymyslet poutavý název a podtitul, aby si potencionální hráči nábor qestu otevřeli a přečetli si upoutávku.


       
        Jakub.s
        22:00:29  18. července 2011
      No, ono poslední dobou platí i to, že pokud si člověk neshání do questu přímo dané lidi, se kterými byl například domluvený, je to docela těžké, o neoficiály není poslední dobou zrovna moc velký zájem, pokud PJ vyloženě nenadchne upoutávkou.


          15:58:03  18. července 2011
      Lhikan, ale nemysli si, že se do tvého questu pohrnou stovky zájemců, zvlášť o prázdninách! Největší reklamu sis udělal tady, chytat odpadlíky v Krčmách je tak jako pro zábavu (a nejsem si úplně jistá, jestli hráče, co se tam pohybují skutečně hledáš). Tobě stačí tvůj nenápadný dotaz tady, no ne? ;o)


       
         Alim_Thor
        15:48:25  18. července 2011
      Eště bych dodal... U veteránů jsou kolikrát lidi, co zrovna nehrajou (Viz já ), ale normoš kecaj, tak mimo hru se píšou věci do závorek, pro rozlišení :) Tak až budeš verbovat tam, tak ať nemusíš psát každému šepot


       
      (uživatel smazánLhikan
        11:42:33  18. července 2011
      Ešte raz ďakujem za pomoc :)


       
         Astralien
        11:15:13  18. července 2011
      Lhikan: Když se hraje, tak je dobré zkusit navázat řeč v šepotu. ;-) Případně se krátce zapojit a pak začít s těmi, od kterých se ti budou reakce líbit, začít prácě kecat v šepotu. Třeba: "Hraje se mi tu s tebou docela pěkně, hledáš nějaký klasický příběh?"

      A jinak je pravda, že tohle je hodina zatím ospalá.


          11:07:13  18. července 2011
      No to právě nejde, proto ti říkám, že je lepší s těmi lidmi napřed hodit řeč, než hodíš upoutávku. Přesvědčit se, že tam je někdo, koho by ta zajímalo. Navíc, co čekáš v 11 hodin?:D Počkej si do večera:D

      Jedna věc je při hledání lidí do Questů hlavní, a tou je bohužel trpělivost. I oficiální questy sbírají lidi i několik týdnů, to nikdy nejde hned.


       
      (uživatel smazánLhikan
        10:59:38  18. července 2011
      U dona Simona a V strede sveta nie je absolútne nikto a u Veterána sa zas niečo hrá...to mám medzi herné príspevky vhodiť upútavku na quest? To sa mi akosi nezdá...


          10:49:37  18. července 2011
      V pohodě:)
      Pokud jsou všechny prázdné, moc si nepomůžeš:D Počekej, až budou lidi, jdi je pozdravit, zjisti co jsou zač, nadhoď, že sháníš lidi do questu a uvidíš. Přijít do krčmy a rovnou se zeptat jestli někdo nechce do questu XXX se většinou nesetkává zrovna s úspěchem...
      Jinak je lepší krčma u Dona Simona, ale vhodný můžou být i Veteránovy příběhy.


       
      (uživatel smazánLhikan
        10:41:08  18. července 2011
      Možno pôsobím ako hlupák, ale do ktorej z miestností by som tak mohol napísať? :D Ono sú skoro všetky prázdne...

      Za strpenie ďakujem xD


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).