Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  92  >>

       
        MNK
        17:45:23  20. prosince 2008
      Orc: Ta možnost tu jistě je, ale hádám, že to nebude příliš velké procento.


          17:38:33  20. prosince 2008
      ... a já myslím, že oba názory jsou extrémní a bez ankety dokážete kulové. :))

      Já se třebas na torch registroval s tím, že jsem znal některé RPG hry na PC a to bylo všechno. :)


       
        MNK
        17:27:34  20. prosince 2008
      Ormalin: Nemáš pravdu. Pravidla DrD tu zná málem každý. Jejich znalost je totiž tak nějak předpokladem přihlášení se na DrD server.


       
        Ormalin
        17:23:07  20. prosince 2008
      Schyn: Pravidla DrD tu skoro nikdo nezná takže nemusíš. Já osobně je nepoužívám ani v nejmenších už proto žže je neznám. já osobně dávám přednost posuzování situací dle toho, jak kvalitně se hráč rozepsal o situaci


       
         Alim_Thor
        20:09:13  19. prosince 2008
      Já bych řekl, že dost Pjů se vůbec herních systémů nedrží


       
        MNK
        18:40:41  19. prosince 2008
      Podpora nových herních systémů se plánuje dlouho... Hodně dlouho. Ale jednoho dne se dočkáme.


       
         Spinal
        17:47:12  19. prosince 2008
      Schyn: NE... Volba je na PJi, jaké má ve svém světě zákonitosti (meze se defakto nekladou. U neofi questů už asi vůbec ne )

      Navíc havrani na střeše klebetaj, že má být i podpora jiných systémů, než jen DrD (Jeden havran povídal, znáš to )


       
        MNK
        17:46:13  19. prosince 2008
      Schyn: Nikoli. Hodně zde hrajících PJ má vytvořeny vlastní systémy


       
        Schyn
        17:44:36  19. prosince 2008
      ne ne, bylo to dobře xDD děkuji, jen ještě jedna věc, musím se držet přesně podle pravidel DrD??


       
         Astralien
        11:57:42  19. prosince 2008
      Prostě se na to klikne, vyskočí malé okno s "hodem".
      Ale jinak záleží na pojetí toho, jak PJ vede Q. Já třeba používám jen k%.

      Spinal: Zapomněl jsi na to, že pokud při útoku hodíš 6, pak hod opakuješ a sčítáš. (jako v člověče) Pokud však házíš zranění kouzel (třeba blesk 3k6), tak tam pravidlo šestky neplatí.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).