Duší celkem: 895
Přítomných duší: 3
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  112  >>

       
        Alaric
        16:29:19  21. října 2008
      MNK: Prvně mě napadlo sem...


       
        MNK
        16:26:24  21. října 2008
      Alaric: Co zkusit vědmu?


       
        Alaric
        16:17:24  21. října 2008
      No... možná to sem nepatří, ale chtěl bych se zeptat na jednu věc. Chci psát příspěvek a použít v něm whisp. Nicméně nevím, jak se bude zpráva v tomhle příkazu chovat. Bude viditelná pouze pro PJ, nebo i ostatní hráče?

      No a z hlediska vedení questu... Je tohle tlačítko možné využít i při psaní PJs příspěvku, nebo se hodí spíš jen šepot určitému hráči??? (Přiznám se, že jsem s tímhle příkazem ještě nedělal - takže vskutku nevím. Jen mám pocit, že bude viděn jen PJem)


       
         Bizarro
        20:43:26  17. října 2008
      Děkuji vám všem za vaše názory. Co se týče té mapy, to už mám připravené. Není to sice nic extra, ale snad to bude stačit.


          20:04:25  17. října 2008
      Bizaro: v podstatě záleží na tom, jaké má město v questu místo. Jestliže quest nesahá do minulosti ale zase je potřeba znát místopis města (tady bych pro přehlednost použil jako doplněk aspoň hrubou mapu), tak to vyhovuje. Pokud postavy z města nejsou, tak toho z jeho historie tak jako tak mnoho nevědí...


       
         Radulesku
        17:19:25  17. října 2008
      Jasra: Kdy nebo jak skončí quet nezáleží na tom, kolik je v něm už příspěvků. V ideálním případě quest končí když skončí dějová linka - čili příběh, který měl PJ připravený a to buď úspěšně (úkol splněn, odměny rozdány) nebo neúspěšně (úkol nesplněn). Ve většině případů však questy umírají na neaktivitu hráčů a PJe, resp. na neochotu PJe dál quest vést. V každém případě bys tohle měla řešit spíš se svým PJ.


       
         Spinal
        16:09:03  17. října 2008
      Bizzaro: Kdybych měl napsat historii hlavního města v mém Q, kde se družina právě nachází, tak to asi píšu ještě teď... jen jsem nastínil pár věcí, popřípadě domorodcům trochu víc. Jak bylo řečeno, jen to, co potřebují...
      (jen, jak sem to udělal já. Možná jsem mohl napsat víc, ale nepřišlo mi to zas až tak podstatné. Navíc, jak bylo řečeno. Postava se o některých věcech vůbec nikdy nemusela dozvědět...)


       
        Patches
        15:58:44  17. října 2008
      Bizzaro: IMHO pokud chceš detailně popsat město, tak se v tomhle popisu stejně alespoň útržkům historie nevyhneš - spousta věcí, míst a zákonitostí bude mít svoje historický příčiny, který i když je do popisu nezakomponuješ, tak si hráči domyslí. Na druhou stranu tyhle útržky celkem stačí, zvlášť pokud postavy nejsou domorodci. A i když jsou, tak přece nemusí vědět všechno


       
        MNK
        15:57:55  17. října 2008
      Bizarro: Mám dojem, že netýká-li se historie města přímo daného úkolu (questu, chceš-li), tak je více či méně bezpředmětná a tedy ji lze vynechat. Ale pozor, aby do budoucna hráčům nechyblělo potřebné info. (I to lze ale vyřešit nějakým setkáním, kde se vše potřebné a hromadu nepotřebného dozvědí). Toť můj názor.


       
         Bizarro
        15:53:14  17. října 2008
      Zdravím, Měl bych jednu otázečku. Chystám se konečně rozjet můj druhý quest, který se bude odehrávat převážně v jednom fiktivním americkém městě v roce 1930. Má otázka zní, jestli by podle vás byla hodně velká vada na kráse, kdybych v popisu města vynechal jeho historii, ale nadruhou stranu by byla město, jeho části a možnosti v něm podrobně popsány?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).