|
Spíš si položte otázku k čemu by pak bylo mít klasická povolání, když si hráč může vše do vlastností naskládat po svém při zakládání postavy bez povolání.
Ona možnost bez povolání má své klady i zápory, ale rozhodně bych ji nedával tu vlastnost, kterou se tu snaží prosadit Šílenec s Gunerem. Dost by to rozhodilo stávající způsob hraní, a tak nějak by to rozhodně neprospělo ani Škole, která by tu měla tak nějak ještě (asi) fungovat.
Naopak změnu názvů povolání bych podpořil u již vygenerovaných povolání pomocí DrD šablony - válečník, zloděj a jiné - kde by se dalo operovat s názvy, jako jsou třeba zrovna onen zmiňovaný nekromant, nájemný vrah či mnohé další. Ona klasická DrD povolání by pak byla pouze určujícím archetypem, který by určoval základní vlastnosti, které odlišují kouzelníka od zloděje a toho třeba od válečníka.
Přišlo by toto i někomu dalšímu jako lepší nápad, než již přednesený? - upozorňuji, že to mám víceméně srovnané v hlavě více (a přiznám se, že tam je možná podobnost s novým DrD2, co jsem se o něm tak dověděl), ale to bych se tu musel rozepsat na vícero stránek, než jen na těchto pár řádků, které vám to mají pouze nastínit.
|