Duší celkem: 900
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  60  >>

       
         Yenn
        23:41:03  8. listopadu 2011
      Ono jde i o to, že se leckdy takhle zakecá jen část hráčů. Takže i pokud jim konverzačka vyhovuje a chceme jim ji tedy dopřát, jak zabavit zbytek, aby kecalům neutekl v čase moc dopředu?
      U oficiálu navíc, i když bude za mlácení prázdné slámy minimum expů, nějaké budou. Což není právě fér k nezdržujícím a někam dál směřujícim hráčům, kteří jsou v čase napřed a musí čekat.


       
         Hrun
        22:43:13  8. listopadu 2011
      Humor (dobrý humor) mi tu chybí obecně na DA. V questech samozřejmě také. Musím říct, že teď hraji snad poprvé v questu, který je parodií a sice parodií na různé kriminálky (Las Vegas, Miami a nevím co ještě).
      058. Kriminálka Praha od Devlina. Přestože nehrajeme moc často, je to příjemná oddychovka.
      Klidně bych však humor uvítal i v relativně vážně laděných příbězích, kde by jaksi dokresloval atmosféru.

      Vash: Nejsem si jistý, co přesně míníš konverzační rozvláklinou. Snad takové ty momenty, kdy si postavy mezi sebou hodně povídají tak nějak o ničem, co neposouvá příběh?
      No, jak to řešit... vždy primárně po domluvě s hráči. Zjistit, jestli jim to tak náhodou nevyhovuje a nenadálá akce by je spíš zbytečně nevyrušila. Taky se dá s nimi domluvit odehrát konverzaci nepříliš důležitou pro příběh na chatu apod.


          18:38:48  5. listopadu 2011
      Yenn + Vraashar: Jo jo jo, to je moje řeč!


       
         Vraashar
        22:03:04  3. listopadu 2011
      Nebránil bych se hře ani v jednom z těchto typů questu a všechny mají rozhodně něco do sebe. Stejně tak (a hlavně) jejich různé kombinace. Navíc jsem i zastáncem čistě humorných a parodických questů.

      Většina zdejších questů jsou směsky a hodně z nich se v mnoha momentech (mé tedy nevyjímaje) stává takovou konverzační "rozvláklinou". Možná to není nejlepší téma pro tuto otázku, ale jak takovou věc podle vás nejlépe řešit? Dohodou s hráči, nenadálou akcí?

      Yenn: Tak do takového questu se budu plazit střepy.


       
         Yenn
        21:44:40  3. listopadu 2011
      Těžko mohu soudit, vlastně jsem nikdy v žánrově čistém příběhu nehrála.
      Nejspíš právě proto, že se mi nejvíc zamlouvají příběhy, kde se žánry mísí nebo spíš střídají, a postavy tak neprožívají stále totéž, jen v drobných obměnách (místo skřetů vraždí kostlivce). V akčním questu je detektivní epizoda vítaným zpestřením, pokud je přizpůsobena schopnostem postav a zároveń schopnostem jejich hráčů. A napadá mě i námět na hybridní příběh akčně-detektivní a la Deset malých černoušků Agathy Christie, samozřejmě s upravenými kulisami.

      Hodně ve questech oceňuji osvěžující humor, a to zejména humor velmi nenápadně propašovaný do temného horroru či velehrdinského až mytického zachraňování světa.


       
         Hrun
        13:55:46  3. listopadu 2011
      START.

      1. Žánry příběhů - akční, detektivky, mysteriózní, horrory...

      Každý vypravěč se snaží bavit své hráče trochu jinak. Někdo sází hodně na akci, jiný třeba na celkovou atmosféru. Jaké příběhy vás baví? A nemyslím tím jen typově, ale klidně udejte konkrétní příklady.

      Akční
      Podle mého názoru celkem častý žánr příběhu. Postavy jsou často vystavěni nějakému nebezpečí nebo nutnosti rychle řešit nějakou situaci. Klíčovým slovem pro tento žánr je dle mého názoru právě rychlost. Staví se tu na svižnosti. Souboje, závody s časem, strach z nebezpečí, to je to, oč tu běží. Hlavním zábavným prvkem zde má být napětí. Dva velmi rozšířené elementy však toto napětí snižuje. Malá aktivita hráčů a obecný fakt, že vypravěči hráčské postavy zkrátka nezabíjejí.
      Z tohoto žánru by se mi líbil třeba quest inspirovaný filmem Smrtonosná past. Klidně zasadit do jiného prostředí. Hráči by hráli za skupinu padouchů (každý by uměl něco jiného, každý by měl jinou roli - např. jeden umí s výbušninami, další je dobrý stratég a vyjednavač, jiný výborný střelec atd.). Proti nim jeden hrdina, který by jim samozřejmě kazil plány. Hrdina je hrdina a ti mají alespoň tři životy, ne-li víc, takže by začal padouchy odrovnávat jednoho po druhým (hráči by si nebyli jistí životem své postavy a museli by se opravdově snažit). Dokážou tuhle osinu v zadku zabít hráči dřív, než se mu podaří zachránit Vánoce?

      Detektivky
      Columbo, případy Sherlocka Holmese, různé kriminálky - příkladů je dost. Ze je hlavním prvkem nějaká "hádanka." Často je onou hádankou otázka "Kdo je pachatelem?" Náplní těchto příběhů bývá hledání stop, vyslýchání svědků a podezřelých a umět si všechno náležitě spojit. Tímto žánrem nepohrdne nikdo, kdo musí každé záhadě prostě přijít na kloub. Osobně jsem radši, že čím jednodušeji vypadá konečné rozuzlení, tím lépe. Ovšem je pak veliký kumšt nahrát celou věc pro postavy tak, aby na to přišli až ke konci příběhu.

      Mysteriózní, horrory
      Horror je žánr, který podle mě ve hře na internet nemá nejlepší uplatnění. Atmosféru strachu lze vybudovat v hráčích jen velmi těžko, když jednou za týden sednou k počítači a naklepou do klávesnice svůj příspěvek. Tady by mě zajímalo, jestli jste si ti někdo zahráli pořádný horror.
      Mysteriózní příběhy. Když se řekne něco takového, vybavím si třeba starý dobrý seriál Akta X. Podle mě dobrá myšlenka. Zasadit do zcela reálného světa (podle mě lepší než do fantasy) prvek nadpřirozena. Někoho to nebaví. Někdo to miluje. Ty lehké náznaky, věci, které tak nějak nepasují do jinak logických vysvětlení. Neznámo. Konspirace. Nikdo vám nevěří.
      Hráli jste tu něco takového?

      To bylo pár příkladů. Žánrů je jistě mnohem víc a často se také alespoň dva míchají, takže přidejte vlastní zkušenosti a názory z hraní. Jaký příběh se vám líbil a proč? Jaké byste si rádi zahráli?


       
      (uživatel smazánSmall_killer
        00:33:04  26. října 2011
      Hlasuji pro Pavettino téma inspirace. :-)


          22:10:34  25. října 2011
      Přidala bych téma, jakými pravidly se kdo inspiruje. Prostě něco, co by jistým osobám ukázalo, že DrD 1.X není jediná věc pod sluncem. :oP
      A 1. téma se mi zasejk nelíbí vůbec, protože to je to... no, ale třebas se alespoň podělíme o zdroje, ze kterých bereme ta jména a ten avatar, podle kterého se odvíjí vzhled, ale i tak...
      A... ještě bych to zpřeházela:
      1. Žánry příběhů - akční, detektivky, mysteriózní, horrory? A podle čeho (pravidla, knihy, hry,...)?
      2. Příprava postavy I - jméno, atributy, avatar, vzhled
      .
      .
      6. Oblíbená rasa, povolání aneb každá ves jiný pes aneb preferované pojetí
      7. Zlý nebo raději hodný vypravěč (GM,Ph,PJ)?
      .
      .



       
         Hrun
        21:35:26  25. října 2011
      Toto fórum skomírá a tím pádem příliš neplní svůj účel. Málokdy sem někdo napíše téma, načež by se pak rozproudila debata. Přitom si myslím, že je o čem diskutovat. Rozhodl jsem se tedy vždy navodit jisté téma, o kterém se bude hovořit.
      Vyhrazuji si pouze právo nové téma začít a právě probíhající ukončit. Ideální čas, po jehož uběhnutí by se mělo téma obměnit, považuji jeden měsíc. Ovšem vždy se budu přizpůsobovat okolnostem. Když nahodím téma a po pár příspěvcích se dva týdny nikdo neozve, může být čas i kratší a když se naopak bude vést o něčem diskuze déle, tak ji samozřejmě předčasně neodpískám.

      Svůj zahajující příspěvek k prvnímu tématu napíšu v prvním týdnu listopadu. Chci nechat alespoň pár dní na to, aby si lidi všimli, že se na tomhle fóru opět začíná něco dít. Postupem času budu témata přidávat.
      Pokud vás napadne nové téma - napište mi ho nejlépe na vzkazník, ať nepřerušíte právě probíhající diskuzi.

      Témata:

      1. Žánry příběhů - akční, detektivky, mysteriózní, horrory?
      2. Systémy pravidel - DrD, Shadowrun, D&D... (uvede Pavettka)
      3. Příprava postavy I - jméno, atributy, avatar, vzhled
      4. Příprava postavy II - historie, charakter, přesvědčení
      5. Příprava postavy III - silné a slabé stránky
      6. Oblíbená rasa/povolání? (uvede Pavettka)
      7. Přístup v nabírání hráčů do ofic. příběhů (uvedl FinalFF)
      8. Sniperův pravidlový systém pro online hraní (uvedl Sniper)
      9. Družinovky nebo Já vs PJ?
      10. Jakým způsobem zaujmout hráče? Jak jej vtáhnout do hry? (Pavettka)
      11. Porovnání s jinými servery.

      Co dál?

      *-*

      Vysvětlivky: Aktuální téma          Již proběhlé téma


       
         Kanyapi
        22:44:55  23. října 2011

      Hledáme lidi, kteří by měli chuť zahrát si dračák v reálu! Bydlíme kousek od Prahy, v pohodné dojezdnosti. Počítáme, že by se hrálo cca jednou za měsíc nebo i méně, jak bychom se sešli. Nelpíme nijak na pravidlech, hrajeme velmi volně a ceníme si především RP a příběhu.
      Počítáme samozřejmě s tím, že vás necháme přespat a nakrmíme! :)
      Máme sice stoji starou zaběhanou skupinku, ale rádi bychom poznali úplně nové lidi - nekladem si žádná omezení, věková ani jiná.
      Pje bych dělala já.

      ...
      Případní zájemci, pište na Havrana. Jen upozorňuji, že máme psy a kočky, takže alergiky předem prosím, nacpěte se Zyrtecem



      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60] 
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).