Duší celkem: 900
Přítomných duší: 3
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  166  >>

       
        Sheinka
        14:48:11  9. října 2006
      All: nespunktovala jsem to jen já..Dost veliký podíl na tom měl i Ferro :o) Také by si zasloužil obrovské díky a véééliký potlesk :o)

      Scorpions9: zrovna ve tvém případě to bude Ferro ten, kdo ti osvětlí co tím myslel



          14:40:42  9. října 2006
      Sheika: dik za hodoceni jak dlouho tě trvalo to všechno přečíst a sepsat?
      Jenom by mě zajmalo jestli tim posl. příspěvkem myslíš ten šepot novým hráčům nebo ten všem ??


          14:34:59  9. října 2006
      Sheinka: Dík za vše....
      Budu se snažit zlepšit a neboj bude to dobré....


       
         Alim_Thor
        14:34:09  9. října 2006
      Sheinka..Díky za hodnocení..v tý pekelný bráně to vím..ten začátek se nepovedl..hodněkrát sem měnil hráče kvůli neaktivitě hned na začátku takže v tom mám sám zmatek..ale pokusím se to časem urovnat...
      Jinak díky za kladné i záporné hodnocení


       
        Alaric
        10:51:14  9. října 2006
      Sheinka:

      Budu se snažit to vylepšit. To každopádně. Díky za to, že ste s udělali čas.


       
        Sheinka
        09:34:35  9. října 2006
      Tááák milí neoficiální PJové. Jelikož je dnes 9.října připravili jsme si pro vás s Ferrem malý dárek :o) Zde se všichni můžete podívat jak si váš quest vede, co by jste měli vylepšit atd. Výjimkou jsou samozřejmě questy, které právě začaly a questy stagnující. PJům stagnujících questů bude také v nejbližší době rozesláno upozornění. Doufám, že nás za to, co se tu dočtete, neukamenujete :o)
      Případné probrání questů blíže jsme ochotni s vámi pořešit

      Ashenvale – Clue: Questík se očividně zatím rozjíždí. Každopádně si myslím, že je co zlepšovat. Doporučila bych ti podívt se jak píše Tufak a trochu si od něj vzít například popisy míst, okolí..prostě ten příspěvek trochu rozvinout. Samozřejmě tam dost pokulhává pravopis a hra za hráče. Jinak to vypadá na docela slibný quest, když se vypilují věci, které jsem tu napsala.

      Brána – Spojenectví – Holyan: Bez komentáře. Moc se mi líbí, že se ti povedlo eliminovat pravopisné chyby na minimum.. To už je však takové množství, které se podaří snad každému ofi Pji :o) Po pravdě bych tě skoro ráda viděla opět v našich řadách

      Budoucnost je nejistá – Sniper: No po pravdě čekala jsem od těch tvých questů více. Faktem je, že se tam téměř nevyskytují pravopisné chyby, jen nevím jestli to není proto, že toho zase tolik nenapíšeš. Bylo by příjemné ty příspěvky rozvést o nějaké popisy. Když mám mluvit konkrétně třeba ten popis draka se mi zdá hodně odfláknutý. Když řekneš ještěr každý si pod tím zákonitě představí úplně jinou obludu. A to řekneš rozměry to neberu jako popis.. Když se podívám jak hrají hráči řekla bych, že jsou tak na pomezí toho, kdy jsou ještě schopni psát nějaké příspěvky a toho se začít nudit. Každopádně je co vylepšovat

      Budoucnost je v mlhách – Sniper: To samé v bleděmodrém. Jen to vypadá, že tady to dospělo už do toho stadia, že hráči se opravdu nudí. Nebylo by od věci trochu to probudit nějakou zábavnou scénkou, na kterou by mohli reagovat více než jen jednou větou.

      Devět mečů – Sweet: No ač tenhle quest aktivitou zrovna nehíří líbí se mi. Vcelku tomu nemám co vytknout. PJ styl je moc pěkný a dokáže ty lidi podle jejich příspěvků připoutat. Jen by možná nebylo od věci vyhodit neaktivní lidi..mám teď na mysli Thorena. Jinak jen tak dál :o)

      Dobro nebo zlo – Abrin: Tady je základním problémem hraní za hráče. Věta typu Někdo z vás pronesl „co to mělo být??“ je dle mého soudu zcela nepřípustná pokud to hráč sám neřekl což se nestalo. Dalším problémem jsou tu velice časté překlepy. Ale to se dá eliminovat..stačí si to po sobě vždy jen přečíst .o) Jinak je fajn, že napíšeš hráčům jak jsi na tom z časem a nebloumají tak co se asi mohlo stát.

      Dopis mistrovi – Extremer: Celkem zajímavě pojaté příspěvky. Možná by stálo za pokus je zcelit nějak do normálního psaného textu než do takových hesel. Nicméně hráči vypadají, že jim to tak vyhovuje a hrají s očividným zaujetím. Také by nebylo od věci zkusit kontakovat hráče a případně neaktivní povyházet.

      Goblinová hůl – Angel: Tady to bude asi delší. Začnu příspěvkama jako takovýma tedy obsahem. Moc se mi líbí tvé myšlení a je vidět, že jsi schopná napsat opravdu kvalitní příspěvek. Nicméně problém je tu spíše ve slohové části. Ukáži ti to například na tom příspěvku 60.: Hned první chybu, kterou tam vidím je od začátku opakování slov. Vypadá to, jako by jsi ten příspěvek chtěla o něco natáhnout a asi dvakrát jsi tam napsala prakticky tu samou větu jen trochu jinak. Další věcí je samozřejmě pravopis. Není zase tak děsivý, ale určitě by na něm bylo co vylepšovat. Pak další věta: Je tu tma, ale viditelnost je celkem dobrá, na to, že je večer. se dle mého názoru trochu vylučuje. Buď je tma, nebo je vidět ne? Kdybys tam třeba napsala, že díky měsíčnímu světlu nebo hvězdám je vidět, bylo by to samozřejmě o něčem jiném. Dále hraní za hráče. Teď mluvím například o větě Randovi to nedá a okamžitě po amuletu natáhne ruku. V tuhle situaci prostě nemůžeš odhadnout co bude dělat. Když mám ale říct svůj celkový dojem do budoucna je spíš dobrý než špatný .o)

      Half – Life – Breckin: Tak za prvé. Co se týče čátek ve větách, teček, vykřičníků atd. za každým z těchto znamének by měla následovat mezera. Dále by jsi měl nějakým způsobem oddělit řpímou (mluvenou) řeč od myšlenek. Tady ti vystupují naprosto shodně jen v uvozovkách což není dobře. Další věc je hra za hráče, na to pozor.

      Horda – Hlavorubec: No koukám, že quest má celkem dobrý spád. Nicméně neškodilo by něco popisů. Na druhou stranu oceňuji, že i v tak malém příspěvku dokážeš vyjádřit vcelku vše co by mělo být řečeno. Pak by jsi mohl trochu vylepšit pravopis, ale ve tvém případě to není nic děsivého.

      Hvězdná brána – Angel: Tak trochu jiný styl..ale líbí se mi to. Jinak to je něco podobného jako u toho prvního questu. Mohla by jsi zkusit se trochu rozepsat o detailech.

      Kniha mrtvých – Filipopo: Takže tady vidím zásadní problém a to je opakování slov. Dále by asi bylo vhod vyhodit toho jednoho neaktivního hráče a nabrat tam někoho kdo bude hrát. Jinak je to dost strohé, ale shledávám to dostačujícím. Nicméně více popisů by neškodilo.

      Kumpanie krvavého spáru – Jase: Takže. Když píšeš příspěvek pro více lidí zvlášť klidně to nahoď do jednoho. Je to tak více přehledné. Nepiš pro každého zvlášť. Dalším celkem velkým problémem je pravopis. Neškodilo by vychytat úplně ty nejhorší hrubky.

      Lovci draků – Alexina: No děs a hrůza z mého pohledu. Naprosto nedostačující jednověté příspěvky což se odráží i ve hře hráčů. Zkus si to, co říkáš představit v hlavě a pak to zkusit prostě popsat a více místa než jednou větou.

      Mafia – Master: Naprosto nedostačující. Jak pravopis tak obsah příspěvků. Působí to dojmem, že vůbec nevíš o čem vlastně píšeš. Jako nápad je to rozhodně dobré, ale provedení by se mohlo zlepšit. Zkus tam vsunout více popisů, obohatit trochu ty své příspěvky a navnadit tak hráče ke kvalitnějším reakcím.

      Mocné sny – Dagoncz: Koukám, že tady máš opravdu štěstí na hráče. Kdyby tam nebyli ten quest by za moc nestál. Určitě by nebylo od věci obohatit příspěvek o pár popisků. Nicméně líbí se mi nápad s ukázkou stvůr :o)

      Na hřbitově – RubinTiger: No rozhodně velice zajímavý nápad na quest. Sic je zatím velice krátký musím ho prostě pochválit. Je vidět, že hráče baví. Přímo se v tom odráží také to jak baví tebe. Mám z tebe radost. Ráda bych tě viděla zpět ve výcviku.

      Nalezenec – Leann: No tady hodně pokulhává pravopis. Dále by nebylo od věci rozvéstr trochu myšlenky a popisy. Třeba na té klenotnici či zbrojnici jsi se mohla daleko více vyřádit. Jak vidím hráči jsou zatím tak nějak zaujatí, takže by možná sedlo je v tom zaujetí trochu ujistit .o)

      Napříč Endorem – Gladius_Fractus: Pro mě naprosto nedostačující příspěvky. Ani hráči nemají moc chuť do too questu a právě teď je tam drží jakási setrvačnost. Ty příspěvky jsou sice věcné a zřejmě jim stačíš sdělit všechna fakta, ale bylo by příjemější hráčům tu hru trochu spestřit. Když v příspěvku č. 49 například píšeš, že si mohl jeho tvář v klidu prohlédnout pro spestření jsi mu ji mohla například více popsat. Třeba by se mu to mohlo někdy v budoucnu v questu hodit..

      Nebeské výšiny – Crusader: Další quest, ve kterém jsou hráči lepší než PJ. Mohl by jsi se od některých z nich učit. Hlavní vadu na kráse vidím v pravopisu a stylizování jednotlivých vět. Chybí čárky v souvětích. Něco bližších popisů by také nebylo od věci. Občas se tam vyskytuje i hraní za hráče.

      Odměna plná kleteb – Dark.Angel: Příliš krátké a zmatené příspěvky. Snažíš se na malý kousek vyjádřit všechno, ale je to spíše minus než plus ve tvém podání. Pak je tam hraní za hráče. V jedné větě jim něco nakukáš a hned ve druhé řekneš, že se vlastně rozhodli jinak. To vše aniž by do toho nějak zasáhli. Dále bych doporučila vyhodit neaktivní hráče. Ani pravopis není nijak úchvatný.

      Oko draka – Alim_Thor: Aktivita questíku je na výbornou. Jediným zádrhelem, který tu vidím je přílišné opakování slov (golem, fext,..). Viděla bych tu časem i kostičku.

      Ostrov smrti – Lupin: Hráči nevypadají, že by je quest příliš bavil. Ale quest by vypadal tak o polovinu lépe, kdybys si po sobě příspěvky vždy přečetl. Je tam spousta překlepů a spousta vět, které se vzájemě vlastně vyvracejí. Jinak by to chtělo do questu dostat trochu akce, napětí. Snad by se ti pak podařilo k příběhu připoutat hráče tak, aby je bavil.

      Osvobození krále Leonidase XI. – Master: Je vidět, že se hodně snažíš, ale příliš sladké ovoce to nenese. Mohl by jsi pro přehlednost svoje příspěvky rozdělit do jednotlivých odstavců, vychytat pravopisné chyby, opakování slov, hraní za hráče. Příspěvky jsou zmatené. Neškodilo by větu občas trochu rozvést a ulehčit hráčům to luštění o kom to zrovna vlastně mluvíš.

      Pekelná brána-objevení – Alim_Thor: Celkem zmatený text v některých místech. Opakování slov, pravopis (i když ten není nijak hrozivý).

      Po stopách démona - Ikire
      - PJ Neaktivní od prvního příspěvku (30. květen)

      Pohroma se šíří - Darkstar
      - Pravopis na dosti špatné úrovni (Hlavně i/y, jsi se místo ses atd.) Nevhodně podaný úvod, v němž chybí jakékoliv bližší popisy okolí, roční doby atd. Navíc stavíš hráče přímo do nějaké role, která jim vůbec nemusí sedět a bez možnosti volby je hned úkoluješ. Jak se po té ukazuje dále v questu, dosti silně hraješ za hráče. Logické chyby (Napadla tě Wyrma, ale minula tě, zapíchla se do stromu a zemřela. Ani sis jí nevšiml...) V interakci s NPC často chybí přímá řeč. A jinak- Máš 4 hráče, ale mezi dvěma tvýmy příspěvky napíšou 26 svých, kde jasně hrají za PJ a ty to necháš bez povšimnutí...
      (1 měsíc neaktivní)

      Poslední sen - Meladyanne
      - ?? Jede to vůbec? Šeptání sice nevidím, ale od informačního příspěvku ani čárka...
      (Neaktivní od 30. dubna)

      Pramen temnoty - Milwa
      - Příspěvky dosti strohé. Zkus trošku lépe popsat okolí. A občas sklouzáváš ke hraní za hráče (Hlavně jim říkáš, jak se cítí atd. Toho se prosím zkus vyvarovat)

      Prokletí - Filipop
      - Jednořádkové příspěvky plné pravopisných chyb a hraní za hráče.
      (Neaktivní přes 3 měsíce)

      Proroctví Darbluek - Milwa
      - To samé, co v Prameni temnoty, jen hraní za hráče mi tu přijde ještě silnější. Jinak úvod je buďto smazaný, nebo šeptaný, takže toho k hodnocení moc není

      První krok - Hunter
      - Quest je v počátcích. V úvodním příspěvku trocha hraní za hráče, ale vzhledem k charakteru úvodu je to odpustitelné. Líbí se mi kvalitní popisy a dobrý styl psaní. Pravopis na velmi slušné úrovni. Prozatím tedy mohu říci jen tak dál a uvidíme, co se z toho vyvine.

      Radhostův meč - Silenthya
      - Quest se zatím teprve rozjíždí, ale vypadá docela slibně. PJ má vcelku kvalitní styl psaní, popisy poutavé a přitom nepříliš obsáhlé (Což je plus). Zatím není co vytknout, snad jen to, že PJ se až příliš brání hraní za hráče a to v místech, kde to není nutné. (Mohli jste spatřit, mohli jste zaslechnout...) V těchto místech není na škodu napsat hráči natvrdo napsat, co vidí a slyší. Jen tak dál

      Rise of Empire - Zekeasakur
      - Ještě nebyl napsán ani jeden příspěvek, není tudíž co hodnotit.

      Rozlehlé pláně - NinrichI.
      - Chybí rozsáhlejší popisy (Jak děje, tak prostředí). PJ převážně jenom píše přímé řeči NPC. Měl bys hráče motivovat k tomu, aby psali delší příspěvky (těch asi 300 jednořádkových příspěvků bez tvého zásahu je opravdu MOC)

      Sénta - Sniper
      - Úvod celkem dobrý, ale zkus vylepšit herní příspěvky. (Chabé popisy...), chybí jakákoliv řeč NPC - Prostě zkus se trošku víc 'Vžít' do situace a udělej ji barvitější.

      Socha osudu - Ganja
      - Quest se ani nerozjel, je bez hráčů a PJ psal poprvé a naposledy 5. srpna
      (Neaktivní)

      Srdce Eredenu - Silenthia
      - To samé, jako Radhostův meč. Vydrží-li ti tento styl a zápal, můžeš se brzy stát oficiální PJ

      Stáčení temného piva - Zekeasakur
      - Občas poněkud pokulhávající pravopis, sem tam ti ujede malá logická chybka. Hraní za hráče. Bude-li to možné, pokus se vyhnout slovům jako 'zhovadilosti' atd. v popisu. Pj by měl psát (s výjimkou přímých řečí) vždy spisovně. Tvé expování je poněkud mimo, ale alespoň se snažíš. Ale musím přiznat, že se příspěvek od příspěvku zlepšuješ.

      Stíny Avalonu - Alaric
      - Nepříliš aktivní quest. PJ's příspěvky bez závažnějších chyb, jen jedno malé hraní za hráče. Pouze by se hodily delší a barvitější popisy. Vzhledem ke koncentraci šeptání v questu nemohu více hodnotit.

      Stratený poklad bájnych Burgolov - Benesse
      - Quest bez hráčů
      (Neaktivní od půlky července)

      Svět budoucna - Votys
      - Tento quest ani zatím nemá cenu komentovat. Silně nepřehledné (I když dlouhé) PJ's příspěvky, pravopis nic moc. Ani se to nerozjelo...
      (Neaktivní od 6. srpna)

      Světlo světa - NinrichI.
      - Jedno až třířádkové příspěvky bez jakýchkoliv popisů. V questu plno podčarové komunikace, díky které je pro čtenáře nemožné udržet nit příběhu.
      (Neaktivní, 28. června poslední herní příspěvek od PJ, i když 3. září ještě jeden podčarový)

      Světlotemná pětice - Specter
      - Trochu nepřehledné, pokulhávající pravopis. Hodily by se trošku delší příspěvky, které by obsahovaly něco více, než strohou přímou řeč. Ze začátku jsem měl pocit, že si hráči tak nějak dělali, co chtěli, ale to se s časem zlepšilo. Pokus se lépe formátovat text. Pokud mohu radit, pokus se nabrat nové hráče a quest znovu oživit

      Tábor banditov - Guner
      - Úvod příliš strohý, hráči nedostali téměř žádné informace o světě obecně, ani o svém okolí. Měl bys více rozvést popisy. Co se stylistiky a pravopisu píše, tak s tím ti moc neporadím, protože slovensky neumím. Ale líbí se mi, jak ses s jazykovou bariérou vypořádal (Poznámka o tom, že 'kapitán Šimon mluví po vašem mnohem lépe'). Také užitý humor se mi líbí. Pouze by ses měl snažit hráče více motivovat ke psaní delších příspěvků.
      (Neaktivní od 10. července)

      Tajemná jeskyně - Megi
      - Pravopis v katastrofálním stavu, stejně tak nepřiměřené používání vykřičníků. Věty typu 'Teď je na vás, co uděláte.' se do questu moc nehodí. Hodily by se lepší popisy okolí a postav. Zkus trošku vylepšit dialogy NPC - Ten voják v krčmě působí příliš uměle. (a nelogicky k tomu) Pokus se hráče motivovat k psaní delších příspěvků.

      Talisman života - Black.Soul
      - Nebyl ještě napsán ani jeden příspěvek.

      Temný císař - Dagoncz
      - Úvod questu je poměrně skoupý na informace o okolí. Taktéž jsi hráče do prostředí nijak lépe nezasadil, chybí lepší popisky okolí. To samé se týká hospody o příspěvek dál. Já osobně bych se tedy radši vyhnul obrázkům přímo v textu a raději bych je nahradil barvitým popisem. Když už je nutně chceš použít, pak by se hodilo je dát alespoň pod čáru. Popis ale v žádném případě nevynechávej! Nelíbí se mi způsob, jaký si provedl onu 'výměnu' hráčů v předposledním příspěvku. Docela silně mi to totiž připomíná 'Deus ex machina', což je až OPRAVDU krajní řešení situací. Myslím, že by to šlo vyřešit i daleko lépe.

      Temný mág - Macros
      - (Zde pokračuji tam, kde skončila Sheinka při minulém hodnocení)- Dost chyb navzdory času, který uplynul, bohužel přetrvává. Snaž se čísla (Pokud by to nebylo neúnosně dlouhé) psát slovy. HOdily by se lepší a delší popisy okolí. Na druhou stranu není nutné psát přesné vzdálenosti v sázích. Pozor na překlepy a pravopis všeobecně.
      (Neaktivní od 7. srpna)

      Těžký život - Keron
      - Nebyl napsán ani úvodní příspěvek
      (Neaktivní od 10. června)

      True or lie - Meaple
      - Hodně chyb, hlavně stylistického rázu (Opakování slov, příliš dlouhá souvětí) i herních (hlavně absence nějakého lepšího popisu okolí a hraní za hráče) a logické chyby (Ztupená dýka o klacek je VELMI nepravděpodobný jev) A jinak by ses měl pokusit quest oživit nabráním nových hráčů.
      (Neaktivní od července)

      Úkol od hraběte - Boromyr
      - Pravopis na mizerné úrovni, nemluvě o používání nespisovných výrazů v popisech. Je hezké, že sis nabral aktivní hráče, ale měl bys je poněkud krotit. Přeci jen 69 hráčských příspěvků na jeden tvůj je poněkud moc. Logické chyby. To, co bys popsat měl (tj. vnitřek hospody, osazenstvo atd.) to nepíšeš, za to popisuješ věci, které postavy ani nemohou vidět. (Ten meč ve dveřích) I zadání úkolu je podle mě jedna velká logická chyba.

      V královských službách - Hlavorubec
      - Pozor na 'jsi se'. Mělo by se psát 'ses'. Občas chybí popisy. V hospodě naprostá absence přímé řeči NPC. Občas hraješ za hráče a na druhou stranu ignoruješ to, co chtějí udělat. Například ani jeden z trpaslíků v hospodě nenapsal, že by se s hostinským chtěl hádat. To bys měl nechat na nich. Oproti tomu Sargo s Roxi chtěli jít venčit psa, ale tys jim místo toho napsal, že si dali snídani a nechal je setkat s tím 'slizákem' (A tam rovněž chybí přímá řeč a bližší popis postavy)

      Vítězi a poražení - Mirador
      - Drobné problémy s pravopisem a stylistikou. (Mám pocit, že jsi slovák, který se snaží psát česky) Líbí se mi, že se snažíš questem 'pohnout' a neztrácet čas zbytečnostmi. Pozor ale, abys nesklouzl ke hraní za hráče. Pokus se o trochu realističtější chování a mluvení NPC. Jinak nemám výhrady, quest se mi docela líbí

      Wanted - Divac
      - Úvody tedy nic moc. Hráčům se nedostává potřebných informací o světě, ve kterém se hra odehrává. Wanted mi svou rychlostí a mnohdy bohužel i kvalitou příspěvků připomíná spíše jakýsi chat-quest. Měl bys trošku zvolnit, přidat lepší popisy. Taktéž bys alespoň donutil hráče psát delší a kvalitnější příspěvky. Napsat hráči příspěvek na necelý jeden řádek skutečně není ideální. Ale alespoň je quest dlouhodobě aktivní

      Warhammer - Dagoncz
      - Pozor na opakování slov a podobné stylistické chyby. Chybí popisy, ale to asi bude způsobeno nutností znát předem herní svět Warhammeru. Pozor na hraní za hráče! Podle mě skáčeš po moc velkých úsecích a nedáváš jim příliš mnoho prostoru pro sebevyjádření. Warhammeru nerozumím, proto nijak víc nehodnotím

      Üdolí snů - Filipopo
      - Napsány celkem tři příspěvky
      (Neaktivní od 17. července)

      Za safírovou růží - Bigtraged
      - Pokus se více rozepisovat popisné části. NPC působí poněkud nerealisticky. (Hlavně od arcibiskupa bych čekal vybranější mluvu) Jinak kromě aktivity v poslední době nemám větší výhrady.
      (PJ neaktivní od 3. Července, hráči od srpna)

      Záchrana - Rexxar
      - Tento quest ani nekomentuji. PJ mohu snad jen doporučit ho zrušit a nějakou dobu si zahrát postavu pod zkušeným PJ. Zcela chybí i ta nejmenší představa, jak by měl quest vypadat, PJ se dopouští snad všech klasických chyb.

      Založení školy kouzel - Master
      - Pokulhávající stylistika. Hraješ za hráče (příspěvek č. 7). V tom samém příspěvku navíc píšeš myšlenky NPC, aniž by je postava uměla číst. To samé hned následující příspěvek, taktéž hraní za hráče. To samé se pak táhne celým questem. Snad jen popisy se nepatrně zlepšily, ale hraní za hráče přetrvává (A to je ZÁVAŽNÁ chyba).
      (Neaktivní od 14. července)

      Zastavení Chaosu - Breckin
      - Jen úvodní příspěvek, hráči už se neozvali.
      (Neaktivní od 9. srpna)

      Záře - Holyan
      - Teprve se rozjíždějící quest dobrého PJ. Nemám co dodat.

      Zeď posledních přání - Shellma
      - Dobře vypadající quest, který je bohužel dlouhodobě neaktivní.
      (Neaktivní od 1. června)

      Zelená beruška - Horyn
      - Chtělo by to trošku upravit styl psaní, je totiž dost nepřehledný. V úvodu by se hodil nějaký lepší popis toho, proč se děje to, co se děje. Co se zápletky samotné týká, je na ní znát jistá nezkušenost, ale to se s časem samo zlepší Rozdělením hráčů na proti sobě jdoucí skupinky sis podle mě vzal možná příliš velké sousto (Na to bych si možná netroufl ani já) Jinak nelze příliš hodnotit, protože se quest ještě pořádně nerozjel.
      (PJ neaktivní od 19. srpna)

      Zlatá záře - Lynxss
      - Úvod téměř katastrofální, hráči by se v něm měli dozvědět kde jsou, jak se tam octli, co se vlastně děje, jaké je počasí atd. Z toho chybí cokoliv. Hraní za hráče - Když už hráčům napíšeš, že stojí před domem, nemůžeš jim hned v následujícím příspěvku napsat 'vešli jste', aniž by ti jediný z nich napsal, že to hodlá udělat. Dost skáčeš v ději. Hodily by se lepší popisy.
      (PJ neaktivní od 6. září)

      Zlo na trůn - Buliban
      - Hraní za hráče. Já osobně bych ti asi nazval 'questovou povídkou', protože ve snaze vést quest vysokou rychlostí rozhoduješ za hráče a vůbec jim nedáváš prostor pro rozhodování. Trošku zvolni, piš po menších časových úsecích a nech hráče, aby problémy řešili sami. Taktéž chybí rozsáhlejší a barvitější popisy.

      Zlo vládne zemi - Votys
      - Používáš příliš dlouhá souvětí. Když dáváš hráčům 'Rudé kříže', hodilo by se napsat (Třeba jim to řekne NPC), co to vlastně je. Mnoho nováčků nemusí mít tušení, o co se jedná. Úvod by pro příště celkově chtěl vylepšit (Rozšířit popisy, přidat nějakou řeč NPC, popsat denní dobu a počasí...) Hraješ za postavy. Nech rozhodnutí o tom, co chtějí dělat, jen a jen na nich. Co se týká popisu bije, tak je dost zmatený a nerealistický. Pokud budeš lépe formátovat text, mohlo by se to zlepšit.

      Zlodějské cechy - Rien
      - (Pokračuji tam, kde skončila Sheinka) Prakticky žádná větší změna. Jen pozor na drobné pravopisné chyby a časté překlepy. Jinak nemám žádné výhrady.

      Způsob obživy - Scorpions9
      - Úvod postrádá poměrně dost základních informací. Silně pokulhávající stylistika (Přiletí k vám nějaký létající pták), občasná pravopisná chybka. Občas ve snaze popohnat děj questu zahraješ docela silně za hráče, což je chyba. Ale na druhou stranu je s postupem času znát značné zlepšení. Pouze poslední příspěvek ti lehce 'ujel', ale to asi víš sám

      Zrada - Mefistofeles
      - Kvalitní quest dobrého PJ, bohužel dlouhodobě neaktivní.
      (PJ nenapsal od 18. června)

      Ztroskotání - Arucard
      - Čerstvě založeno, hráči ještě nepsali. Úvodní příspěvek je velmi strohý, chybí jakýkoliv popis prostředí. Hráči ani v podstatě nemají na co reagovat.

      Zúčtování - Teranell
      - Nebyl zatím napsán ani jeden příspěvek.

      Škola kouzel - Master
      - To samé, jako u questu 'Založení školy kouzel'.

      Žezlo míru a války - Chriss
      - Občas trošku zahapruje pravopis. Pokus se vyhnout psaní poznámek pro hráče přímo do PJ příspěvku. Jinak nemohu souhlasit s tím, že by hráči měli sledovat tvůj druhý quest. V tomhle případě je totiž mnohem realističtější, pokud by o sobě ty dvě skupinky vůbec nevěděly až do doby, kdy se poprvé setkají. Jinak nemám žádné větší výhrady (Kromě úvodu, ale od té doby je znát citelné zlepšení)

      Žezlo míru a války-odvrácená strana - Chriss
      - Pravopisné chybky (Hlavně i/y ve slovesech), Zkus více dělit text, dlouhou přímou řeč občas utni a prolož ji popisem tónu hlasu a gest mluvčího.

      Žezlo míru a války-Služby královy - Chriss
      -Pozor na pravopisné chybky Úvod docela v pořádku. Jen nevím, jestli sis nevzal moc velké sousto v podobě tolika questů a zjevného směru, kterým se budou ubírat

      Život v prydainu - Gapa
      - Úvod silně o ničem. Nedají se z něho pochopit ani základní informace o světě, ději atd. Používej interpunkci. Bez ní je příspěvek jenom hromada slov bez ladu a skladu. Měl bys přestat psát jednořádkové příspěvky, ze kterých není poznat, kdo to říká, proč to říká a kde se tam vůbec vzal.
      (Neaktivní od 13. srpna)

      Řeka ledových slz - Lege
      - Úvod vynikající, snad jen mi tam chybí nějaký popis počasí. PJ by také měl číslovky vypisovat slovy, tedy alespoň takové, které ve své psané podobě nejsou o moc delší, než v numerické. (Tisíc, půl milionu atd.) Hraješ za hráče. Jakékoliv reakce (Myslím tedy v příspěvku č. 17) bys měl nechat na zvážení jednotlivých hráčů. U důležitějších postav by se hodily delší popisky. Ale jinak za sebe mohu říci, že jsi perspektivní PJ a výcvik pro tebe po chcilce další praxe nebude nic nepřekonatelného.

      Řeka osudu - Elisha
      - Quest se ani nerozjel, momentálně bez hráčů. Ti byli sice nabráni, ale posléze bez udání důvodu vyhozeni.
      (PJ neaktivní od 3. září)


       
      (uživatel smazánRexxar
        20:34:26  13. září 2006
      jo dik


       
        Iwina
        21:54:17  12. září 2006
      Rexxar:Asi jsi mě špatně pochopil,koukni se na předchozí žádosti o založení questu,nemyslela jsem popis,ale popisek


       
        Iwina
        21:31:50  12. září 2006
      Rexxar:Na fórum Stínové světy napíšeš,že prosíš o založení questu,napíšeš tam název questu a popisek


       
      (uživatel smazánRexxar
        21:30:43  12. září 2006
      ja mam otazku jak mam udelat svuj quest protoze ja to nikde nemuzu najit a to je prekerni situace


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).