Duší celkem: 895
Přítomných duší: 6
V krčmách: 3

      =--PostPatentní úřad--=
      Tady si debatujte o návrzích z Patentního úřadu a rozebírejte si je...

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  402  >>

       
         Kolaps
        17:04:51  12. května 2009
      Radulesku:

      Tak ono já ten návrh nechtěl házet na patent, ale spletl jsem si fóra.
      A z patentu ho po sobě smazat nemůžu.

      koeficienty 1x, 1,5x, 2,2x a 3,3x mají koeficient velmistra 8.

      Takže jsme na tom, že postava na 6. urovni (čímž se myslí těsně před přechodem na 7.) s průměrnou hodnotou vlastnosti by mohla mít čtyři lehké velmistry pro každou z šesti vlastností.

      Prvního lehkého velmistra si bude moci postava dovolit na 3. úrovni (čímž se myslí těsně před přestupen na 4.)

      Za předpokladu, že by neexistovaly závislosti mezi dovednostmi.


       
         Radulesku
        16:57:56  12. května 2009
      Asi poprosím o rozepsání principu onoho modelu poněkud podrobněji a polopaticky. Jak se dostat k vyšším stupňům dovednosti a jejich počtu, co znamená koeficient velmistra, kde se vzal a jak s ním pracovat.
      Děkuji


       
         Kolaps
        16:54:10  12. května 2009
      Radulesku:

      Ano, máme na to model.
      Momentálně je nastaven tak, že postava s průměrnou hodnotou vlastnosti může mít na 6. úrovni 24 lehkých dovedností na 1. úrovni, nebo 16 středních, nebo 12 těžkých, nebo 8 velmi těžkých.
      Přičemž koeficient velmistra je 6,3. Tak si to vyděl.

      Stále ale neexistuje model, který by zohledňoval závislosti mezi dovednostmi. A ty mají samozřejmě podstatný vliv.

      Spinal se prostě jen mohl trefit do těch dovedností, které mají malé požadavky na podkladové dovednosti.
      Zpřísněním systému by se pak ty, které mají požadavků více, mohly stát nedosažitelnými.


       
         Radulesku
        16:53:51  12. května 2009
      Kolapsi, to ještě nebyl finální návrh na patent! Pořád jsme ještě v debatě, předpokládám. Nejdřív je potřeba dát nějakou cílovou úroveň a to mají v tuhle chvíli na bedrech admini - tipuju Andílek. Podle toho co řeknou, že chtějí, tak se systém nastaví, aby se to nepředělávalo na 10x. Co když teď navrhnu koeficienty 1x, 1,5x, 2,2x a 3,3x? Jaký to vyhodí výsledky? Kdy se dostane postava k velmistrovskému stupni u první dovednosti?


       
         Radulesku
        16:33:30  12. května 2009
      Spinal: tak to je přesně odstrašující případ. Tedy nemyslím Spinala samotného
      Kolaps: Nehaž to na Andílka nebo Dona, naopak věřím tomu, že pokud se na něčem domluví pár lidí a podpoří to argumenty, tak oni dva to upraví. A pokud tedy opravdu máte nějaký model, do kterého jde dosadit koeficienty a vyplyvne to možnosti, tak to musí být ještě snazší rozhodování. Jde o to najít správnou funkci. A ve vztahu ke Spinalově případu, bych byl pro ještě o něco větší nárůst - ale jak říkám, jestli máte model, bouchněte to tam, ať vidíte na jaký úrovni je možné mít kolik velmistrů a samozřejmě dle toho, co je cílem.
      Pokud je účelem, aby postava na 2. nebo 3. úrovni měla aspoň 1 velmistra, na 6. úr. čtyři, tak pak to ani nechci dopočítávat dál. Přijde mi, že to pak absolutně degraduje jedinečnost velmistra - ať už chápáno jako velmistra řemesla nebo velmistra jako stupně dovednosti tu.


       
         Devlin
        15:41:56  12. května 2009
      Pánové, tyhle interní věci si vyřešte mezi sebou na vzkazníku.


       
         Kolaps
        15:07:06  12. května 2009
      Angeluss:

      Ne, ty ne. Ale Don měl připomínky k prvnímu návrhu z čehož vzešel ten druhý tak variabilní aby si ho mohl nastavit k obrazu svému.

      Tak rok času do té své tabulky nenarvu. Ale pokud ten rok převedeš na počet expů, tak už se to dá dosadit a stanovit optimální cenu.

      Jo a kdy my pošleš ty závislosti abych je mohl přenastavit tak aby nebyly takové rozdíly v požadovaných podkladových dovednostech?


       
         Angeluss
        14:17:55  12. května 2009
      Nikdy jsem se do těch čísel nemíchal. Počkám co ti vypadne z těch chytrých tabulek. Může to být klíďo exponenciální, když v těch tabulkách uvidíme, že to funguje. Každopádně si nemyslím, že by v reálu bylo učení nějaké dovednosti náročné exponenciálně.

      A ještě z jiného soudku. Morgana má po třech letech historicky první postavu schopnou pokročit na 6. level. Pokud bych velmistra běžné nezávislé dovednosti získal na desítce, nebude to použitelný systém. Z mého pohledu by mělo dosažení mistrovské dovednosti u postavy být stejně cenné jako výhra malé hry (tady to myslím co do počtu. Postav by mělo být v celkovém součtu zhruba tolik, kolik je mezi uživateli výherců malé hry) a dosažení velmistra podobně náročné jako hra velká - tedy rok tvrdé práce.


       
         Kolaps
        13:58:51  12. května 2009
      Radulesku:

      Já vím o čem mluvíš.
      V úplně prvním návrhu byl růst exponenciální 1x, 2x, 4x, 8x.
      Ale byl zavrhnut právě kvůli neúměrnému tempu růstu.
      Proto jsem udělal ten logaritmický růst, který už byl přijat pozitivně.

      Já bych byl v podstatě pro, ale není to mé rozhodnutí. Já jen připravuju modely. Se svým zlepšovákem se musíš obrátit na Angelusse (autora dovednostního systému) a Dona (který mě zadal za úkol vytvořit ten výpočetní model).


       
        Sliver
        13:17:13  12. května 2009
      Komar: tak v tom případě si to musíš nějak domluvit s providerem. Říct mu co ti to dělá a v případě že s tím nic neudělá, přejít k jinému poskytovateli, pokud se nějaký v blízkosti nachází. Přece nemáš ve smlouvě napsané, že ti to bude padat. Je potřeba se někdy tou smlouvou ohnat.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566]  [567]  [568]  [569]  [570
      [571]  [572]  [573]  [574]  [575]  [576]  [577]  [578]  [579]  [580
      [581]  [582]  [583]  [584]  [585]  [586]  [587]  [588]  [589]  [590
      [591]  [592]  [593]  [594]  [595]  [596]  [597]  [598]  [599]  [600
      [601]  [602]  [603]  [604]  [605]  [606]  [607]  [608]  [609]  [610
      [611]  [612]  [613]  [614]  [615]  [616]  [617]  [618]  [619]  [620
      [621]  [622]  [623]  [624]  [625]  [626]  [627]  [628]  [629]  [630
      [631]  [632]  [633]  [634]  [635]  [636]  [637]  [638]  [639]  [640
      [641]  [642]  [643]  [644]  [645]  [646]  [647]  [648]  [649]  [650
      [651]  [652]  [653]  [654]  [655

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).