Duší celkem: 899
Přítomných duší: 3
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  62  >>

       
        Elanius
        17:55:33  26. srpna 2011
      Alim_Thor: V oboru takovýchto textových her mám já sám dost velké zkušenosti a to právě především z oblasti 2. světové války. Jinak já sám jsem se skrze archiv s qesty série Krev a zlato (to je podle všeho to, o čem mluvíš) již před délším časem seznámil a z oblasti středověkých strategií jsem se řekl bych poměrně významným způsobem podílel na herním systému pro strategický qest Nové království (již nefunkční) přičemž v současné době se občas ve volném čase věnuji vylepšování tohoto systému, aby mohl být tento (nebo podobný) qest později znovu rozjet.
      Tady se navíc dostávám k poměrně významnému rozdílu mezi Tindem vedenými strategickými qesty a těmi mé výroby. Jedná se o to, že qesty Krev a zlato byly vedeny formou šepotů a whispů jednotlivým hráčům, což ovšem značně zvyšovalo časovou náročnost ze strany PJ (stejným způsobem bylo vedeno Nové království), zatímco strategický qest z 2. svtové války, o kterém zde hovoříme by se psal "normální" formou čili příspěvky s viditelností všem, což je zde hlavně kůli tomu, aby spolu jednotliví hráči mohli vzájemně spolupracovat a také kůli tomu, aby hra rychleji běžela. Jinak v případě, že by v qestu měli stát PJem neřízení velitelé na obou stranách by se pak už pochopitelně šepoty vrátili, ale v trochu zjednodušené formě, aby to hráčům příliš neztěžovalo herní komunikaci s ostatními veliteli a aby se tím qest příliš nezpomalil.


       
         Alim_Thor
        17:15:24  26. srpna 2011
      Kdysi Tindo (nevím jestli ještě ještě furt) vedl Q, kde jsi hrál za vládce své země a taky to bylo více méně o tom, že jsi plánoval, co jak udělat a dostával jsi různé odezvy. Zkus si mu říct o nějraké rady, už to bude mít zažité (jen teda ne s 2. světovou, ale středověkem xD)


       
        Elanius
        16:48:04  26. srpna 2011
      Teorie zní, že hráči by se při velení a vydávání rozkazů jednotkám orientovali částečně na zjednodušené verzi mapy skutečné krajiny (která by byla v qestu) a pro podrobnější přehled by mohli použít např. google maps. (volně na internetu) nebo cokoli jiného.
      Jinak systém by byl klasický. Hráči by napsali rozkazy svým jednotkám a PJ by pak ve svém příspěvku napsal co jak dopadlo, jaký je celkový vývoj situace atd..


       
         Nathlan
        16:29:18  26. srpna 2011
      Elanius: osobně si to moc neumím představit. Strategie na papíře... to se spíš musí vidět. Zkus být více konkrétní, jak bys třeba takový quest vedl?


       
        Elanius
        15:43:04  26. srpna 2011
      Jedno nové téma: Jak by se vám líbilo, kdyby se tady na DA objevily strategické qesty z 2. světové války, kde by šlo o velení různě velkých pěchotních, tankových či leteckých jednotek?
      Tohle není žádný konkrétní nábor, jen takový průzkum.


          22:55:28  13. srpna 2011
      Hm, to je blbý, Tindo, když nemáš pravidla... :o/
      Ale což, jdeme do toho? Co kdybychom si s Vraasharem hodili a ten, kdo to projede bude PJ? :o) :oP


       
        Tindo
        15:51:35  12. srpna 2011
      Pavettka: Zatím jsme se moc k situacím, kde by se využily hody, nedostali.

      Já bych klidně PJe dělal, ale jsem tu ten, kdo ještě pravidla neviděl. Už před dvěma týdny jsem psal do knihovny, aby je pořídila, abych si je mohl půjčit. Napsali, že je pořídí, ale to může trvat hodně dlouho, hlavně jestli jsem byl jediný, kdo jim psal doporučení. Trochu jsem marně doufal, že je pořídí brzy a já si je budu moci brzy přečíst.


          13:25:51  12. srpna 2011
      Nu, příběh by se asi opravdu měl odvíjet od historie postav. :o) Ale mě napadlo, že by to šlo kdyžtak odvodit od těch naznačených příběhů v bestiáři. :o)

      A ve 3 už to jde, ne? 2 hráči... :o)


       
         Vraashar
        13:11:13  12. srpna 2011
      S vzájemnou výpomocí co se týče pravidel počítám (a neskromně si myslím, že už velkou část chápu dobře :), byla by to zkušební hra.
      Jde jen o to, kdo se rozhodne vymyslet příběh. K tomu, aby se někdo z nás rozhoupal by mu možná pomohlo, kdybychom si navzájem zdělili, jak jsme na tom s pravidly (vlastním/umím/orientuji se/netuším o co jde) a jaké jsou naše představy o postavách.
      Někdo si třeba řekne, že pokud chtějí ostatní hrát (například) budoucího lovce duchů a jeho přítele alchymistu, měl by pro ně skvělý příběh. Jiný by byl zas ochoten dělat Vypravěče zvědovi a pouličnímu rváči, protože chce předvést svoje město plné tajemných zákoutí a záhad, ale i intrik a podvodů.

      Takže já, Pavettka a Tindo. Ještě někdo?


          13:01:16  12. srpna 2011
      Ještě mě napadlo, že by se dal udělat ten Quest tak, že když by PJ případně nevěděl, že by ho opravovali hráči... já totiž tuším, že kdybych to vedla já, tak se ukáže, že jsem pár věcí úplně správně nepobrala.. :o)

      Tindo, tak co, jak jede Q.?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).