|
Zdravím, pročteno. A něco málo k tomu mám.
První co mi tam chybí, jsou alespoň orientační termíny kdy ty již odsouhlasené změny vlastně přijdou.
Možná by stačilo uvést vždy za konkrétní věcí uvést měsíc, čtvrtletí a podle potřeby aktualizovat.
Např. Liga Veteránů (únor, březen)
Singlquesty (neurčeno)
Galérie (2. pololetí 2016)
1) Rozdrobení MH
Bude se automaticky udělovat do kolonky každý měsíc titul vítěz MH standard, vítěz MH Veterán?
Co až se Liga veteránů dříve, či později, nevyhnutelně naplní?
A chápu, že co už je rozhodnuto, není asi potřeba nějak víc veřejnosti představovat, či obhajovat, ale třeba u té Arény veteránů, by mě stále vážně zajímalo, v čem zdejší vedení vidí její přínos pro hru jako takovou.
Za sebe zopakuji, co jsem na toto téma zmínil, když se o ní diskutovalo dříve mimo okruh běžných uživatelů.
Chápu-li vše správně, hráči kteří 2 x vyhrají základní hru, budou opticky vyčleněny z běžné MH, kde pak na vítězství a tím i přesun do této nové Ligy bude stačit stále méně expů.
Časem pak tedy na vítězství ve zbylé malé hře bude stačit i 1-2 podprůměrné příspěvky měsíčně a v Lize veteránů (i ne veteránů) se dál budou utkávat ti stejní hrdinové i hráči.
Žádný problém se tímto přeléváním vítězů někam jinam podle mne nevyřeší. Jen přibude hráčů s vyšším statutem. A ti by ho dostali stejně, jen bez zmínky o vítězství ve hře za konkrétní měsíc.
2) Singlquesty
Rozumím, že z technických důvodů, je toto řešení prakticky nerealizovatelné.
Hráči tak mají na výběr hrát dál za současných podmínek, nebo čekat a doufat že snad někdy v budoucnu si zahrají SQ, podle chutě.
Pro mne otázkou zůstává, kolik si jich sám pak budu moci zahrát, aniž bych si kvůli tomu nemusel vytvářet zcela novou postavu.
Opravdu by bylo tak zlé (nebo technicky náročné) navýšit počet denních kroků např. na 10, případně umožnit jejich sčítání za celý týden, aby si hráč o víkendu odehrál větší část příběhu?
Alespoň dočasně, než dojde k onomu odsouhlasenému řešení.
3) Galerie
Fajn. Tam žádné mouchy nenacházím.
Budoucnost
Těší mě, že admini chtějí rozvíjet a činit lepší zdejší herní prostředí.
To, že NPC, které přechodně používám budou moci mít i tvář, mi sice jako PJ spíše práci přidělá, než usnadní, ale proč ne.
Mít i v questu popis hrdiny a lokace pohromadě (myslím, že většina z nás, co příběhy aktivně vede, to má stejně někde uložené) je dobře.
Návrh - Co by mě pak osobně PJ ještě hodně pomohlo (a věřím, že nejen mě, Gunerův návrh jsem četl až dodatečně) by bylo vlastní úložiště obrázků itemů. Dost předmětů přepisuji, upravuji, a i když se dají využívat Poznámky postavy, dávám přednost maximálnímu využívání obrázkového inventáře.
Univerzální deníky
Upřímně nevím, co si pod tím představit.
Znamená to možnost přepisovat si libovolně každou již vytvořenou postavu od začátku?
Ono už vytváření hrdiny samotné se dost liší systém do systému.
Kouzla, dovednosti atd. se přece dají použít různě. Stejně tak se může uvolnit omezení životů a magů, mixovat povolání a stále půjde dobře využívat, co již tu je vytvořeno. (Uvádím tento příklad, protože, pokud vím z ankety na toto téma, většina respondentů, sem chodí kvůli klasické fantasy. Nic, proti jiným žánrům. )
Jsem opravdu zvědav, jaká koncepce a představa nakonec bude lidu předhozena.
Význam expů
Tady zůstávám úplně mimo. Troufám si říci, že vývoj vytvořené postavy je základní motivací, jakékoliv hry na hrdiny.
Asi by jste mohli hráčům nabídnout kupovat pro tu kterou postavu různé předměty a přes ně nějaká ta vnější vylepšení.
(Předpokládám, že to, aby expy dostával hrdina, ne jeho majitel, by zůstalo zachováno.) Ale, co, až přejde někam, kde je nemůže použít? Nevím.
Na rovinu, nastíněná budoucnost mě zatím spíše děsí. Snad až přijdou konkrétní příklady, jak by pak taková hra a postava vypadala, pochopím lépe, v čem to má být lepší.
|