Duší celkem: 899
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  308  >>

       
        Aglar
        10:22:51  6. května 2008
      Jon -> To musí být dobrá scifi a nebo je to po apokalypse? Začínáme znova?


       
         DonSimon
        09:46:10  6. května 2008
      Jon.. hmm, a jak vypadá takové 189. století? :D


       
        Holyan
        18:25:53  5. května 2008
      Scorpik: Já myslel Kostku štěstí, alchymistickej výrobek


       
         Jon
        17:41:08  5. května 2008
      Já mám celkem realistický svět se spoustou magie (zní to divně, ale je to tak) a takový perličky jako změna přesvědčení postavy jedním hodem tam tedy nemám. Co mám, je změna chování pod příkazy nebo pod drogami... Zase, jedná se o svět stylizovaný do 189. století.


          17:14:29  5. května 2008
      Scorpion: Někoho právě ta nevypočitatelnost (nenazval bych to nespravedlností chuděrek kostek :D) může bavit; je v tom kus napětí, dobrodruhové pak nejdou do akce s tím, že v nejhorším se jim nic nestane. :) Některé hody jsou stejně tajné (záleží stejně na domluvě / libovůli PJ-e), PJ si je může nechat pro sebe, když pocítí, že tohle zdrvení by už mohlo fakt naštvat a hru by pokazilo. :)


          17:09:54  5. května 2008
      Holy: Já házení kostkou nikdy moc nevyužíval, ani v klasickém DrD, třeba jsem si hodil a drobet přihlédnul, ale nikdo to nebylo to hlavní. MYslím, že v životě je nespravedlnosti dost, tak není důvod ho tahat do hry, která má bavit...
      Don: Ano možná s tebou budu časem souhlasit, nicméně i znovu "přezkoumání" (kde jsem se snažil o nadhled) jsem názor nezměnil, asi jsem zaujatý prvotním přesvědčení (ted´se nebavím o dobrém či zlém xD).


          15:22:13  5. května 2008
      [dle_meho_nazoru]
      Ehm, bavíme se stále o hře? *Uvědomí si celkem brzo a pokusí se obrátit list.*

      Debata mi teď přijde o skutečnosti v neskutečných světech. Můžete si říct, "psýcha" přece funguje všude stejně, ale tenhle názor prostě nesdílím. Nebe taky není ve všech světech nahoře (pokud něco jako "nahoře" v tom světě vůbec existuje). :) Samotné říct v RPG, že něco nejde nebo to jde ztuha, je špatný přístup k fantazii. Nedokážu-li si něco představit, či to pochopit, neznamená to, že to není možné (nemyslím v reálném světě).

      Aneb netvrdím, co je v reálu možné či nemožné (i když skoro vše, co jsem doteď napsal se vztahovalo ke skutečnosti, tj fakt), ale snažím se vyvrátit, že je v RPG něco nemožné, někdy dokonce nesnadné. Postava by se také měla nějak vyvíjet a pokud má určeno, že tohle se fakt těžko změní, přijde mi pak, jako by byl člověk ochuzován o možnost volby a hrál dopředu známý příběh (příměr :P).

      I v dobrodružstvích hraných "reálně" by realita měla mít nějaké meze, aby umožňovala zábavu, která může být i v různých taovýchto zásadních přeměnách (neříkám, že hned, během dne, měsíce, roku, nechci to generalizovat). ...pokud bych už přijmul, že přesvědčení je něco skoro tutově neměnitelného...
      [/dle_meho_nazoru]

      Edit: Nechci, aby to nakonec vyznělo jako převracení na víru (způsob hraní :)) ), jen jak si to představuji já; každý by si měl hrát, jak chce, že, v rámci možností... :)

      Sakra, to Holyanovo byl sarkasmus?


       
        Kwjetak
        13:13:46  5. května 2008
      U do předu psychycky vyšinutých postav se dá přesvědčení změnit tak, že se jim provede lobotomie. Tyto postavy nakonec nejsou přesvědčený už vůbec o ničem. Nekonají ani dobro, ani zlo. Konají jen základní lidské potřeby.

      EDIT: Nejspíš to lze aplikovat i na elfa a podobnou havěť


       
         Yenn
        13:05:55  5. května 2008
      Postava, ktera je doopravdy zla (tj. ne ze by byla jen hloupa ci zaslepena, ale dela ji dobre konat zlo - zvysovat celkovou sumu negativnich emoci ve svete), nemuze byt zcela psychicky zdrava.
      Porucha, ktera se projevuje zlym presvedcenim, se muze rozvinout - za specifickych okolnosti a u postavy, ktera ma k tomu dispozice. Stejne tak muze (coz ale bude nejspis o dost vzacnejsi jev) za urcitych okolnosti vymizet.

      Neco takoveho se ale ve skutecnosti stava tak zridka, ze mi prijde zbytecne umoznovat bezne zmeny presvedceni - stejne dobre se to da zvladnout dohodou s PJ a v pripade opravdu vazneho duvodu adminskym zasahem.
      To, ze tu mame dobrou polovinu postav uz dopredu nejak psychicky vysinutych, takze jim chovani kolisa jako kyvadlo, je sice fakt, ale nemyslim, ze by u vetsiny slo opravdu o zmeny presvedceni.


       
         Spinal
        12:21:35  5. května 2008
      myslíte že vám to fórum bude stačit tohle je debata na hodně dlouho
      Takže. Každej máte svůj kousíček pravdy. Nejvíce asi souhlasím s Donem ale prodtě nevylučuju, že se změna opravdu stát může (vyjimečně!!!)

      Hrun: Presvedčení je právě hodně o tom, co si ta postava myslí, že je správné. Myslí si, že páchat zlo je dobře (u záporných) a vůbec neví, že pro ostatní tomu tak není. Nepochopí to... (pouze můj skromný názor klidně mě opravte)


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).