Duší celkem: 895
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  152  >>

       
         Vraashar
        20:04:12  16. března 2009
      Barburyba, Yenn, Kolaps a Kelghor: Momentálně s tím problém nemá, ale všechno se bude jistě moc hodit.
      (Yenn: Tvá verze je eňoňuňo. )


       
        Kelghor
        20:01:47  16. března 2009
      Vexar: Vubec ne... nesouhlasím.. špatně chápeš lvlový systém... není to žádný měřítko síly... Je to jen ukazatel znalostí oboru... (samosebou nemluvím o hře s přensýmu pravidly) Beru v potaz rozum... bez problému ti zabiju válečníka o třicet lvlů vejš, když budu mít dobrou příležitost... ale musím jít takovou cestou abych se vyhnul boji s ním přímo... bo by mě dostal... a to je ta schopnost hráče... o které jsem mluvil uplně na začátku,....

      Alim: nenene... Já nejsem nějakým urputným zastáncem pravidel... a nejsem nějak zahleděný.. oprošťuji se od pravidel dost často... ale asi takhle... měli sme hrát off, měli sme si udělat přesně podle pravidel (protože Pj sme neznali a byly sme hráči z celý republiky, nešlo to udělat hala bala, nebyly by stejný podmínky) tak sme tvořili přesně dle pravidel... hráli sme dva lacháče... no a promejšleli postavy, tvořili kouzelný předměty ,.... no a jednoduše sme byly prostě chráněný proti magii... co se nestalo... PJ nás osral, upravil si pravidla a poslal na nás příšery s výboji energie (žádná kouzla žádné projektily, proti kterým sme byly chráneni...) prostě věci co sme si vyrobily nám byly nahovno, protože byla najendou jiná pravidla...
      To pak jen člověka naštve.... a takovejhlech kixů se může stát bez pravidel mnoho...

      A řešit nečekané??? V normálním životě taky řešíš nečekané věci i když má všechno svůj řád a pravidla...

      Nikdo neříká že ti sedlák nemůže nakopat prdel... ať už to je vysloužilej voják nebo starej kouzelník, ale aby se to bez jakejchkoli pravidel jen tak rozhodlo... to pak člověk ani neví jestli grvitace funguje furt, nebo někdy vynechá,... a v takovým světe se těžko řešej normální věci... Samosebou je to také PJ od PJe...

      A ztoh ovyplývá, že o jediné, a v tom sou pravidla dobrá, o co se hráč může opřít jsou pravidla... jinak totiž PJ a hráč mohou mít o danéí věci jiné představi... a na základě toho může dojít k mnoha kikxům...

      Vraashar: Postavy zjevně nemají zájem, nenuŤ je do toho a nabídni jim jiné dobrodružství... nebo je třeba opij v hospodě a ráno se probudí před jeskyní...

      Bio: Já fakt nejsem nikterak velkej zastánce, takže ti neřeknu tvůj lvl,... pokud bysme to tahali do detailů, tak postavi mezi sebou nteky nevíé jaký jsou lvly,.. ví to jen hráči pro usnadnění výpočtu úkonů... (a to hlavně, pokud jde o věci sporné, kde zdraví rozum velí "je to o náhodě")


       
         Kolaps
        20:01:40  16. března 2009
      Vraashar:

      V lese narazí na obědvajícího draka, který nebude moc rád za vyrušení. :-D


       
         Yenn
        20:00:22  16. března 2009
      Vraashar: Je potřeba z hráčů vyrazit předem dostatečně podrobný charakter a historii, které ti pomohou zaranžovat pro postavy osobní motivaci, aby chtěly, lépe nutně potřebovaly udělat právě to, co mají.
      A v nouzi vždycky můžeš použít něco jako tohle:

      NPC: "Nazdar, dobrodruzi. Potřeboval bych trochu píchnout. Ňák se mi stalo, že sem dostal dračí mor, a teďko bych potřeboval dračí játra, jinak chcípnu. Ty jediný ho léčej."
      Sbor dobrodruhů: "To máš pech, my dem do hospy."
      NPC: "Tak čau, no. Jen bych vám asi měl říct, že je to dost nakažlivý a právě jste to chytli taky. Jako soráč, no, ale život je někdy pes."


          19:58:36  16. března 2009
      bych na ně poslala bandu krollů... a zahnala do jeskyně...


       
         Biotroll
        19:58:34  16. března 2009
      Vraashar: To je stará historie, to sem vůbec nepatří.


       
         Vraashar
        19:50:28  16. března 2009
      Cvicitel_Biotroll ( Biotroll )
      Úroveň: 1 (0 zkušeností) - síla: 15 (+2)
      Pohlaví: Muž - obratnost: 8 (-1)
      Rasa: Trpaslík - odolnost: 15 (+2)
      Povolání: Hraničář - inteligence: 13 (+1)
      Přesvědčení: neznámé - charisma: 8 (-1)



      No dobře...
      Chtěl bych se zeptat, jestli má někdo nějaký velice osvědčený prostředek jak postavy znovu přitáhnout k tomu, co PJ zamýšlel.

      Aby to nedopadlo jako:
      PJ: Neznámý vám nabídne 100 zlaťáků teď a 100 pak, když půjdete do dračí jeskyně a zabijete draka.
      Hráči: Moc nebezpečný. Nezájem.
      PJ: Tak 150 teď a 250 potom.
      Hráči: Ne. Jdeme ven.
      PJ: Veku jsou cesty k dračí jeskyni a do lesa. Něco vám říká, že na cestě k dračí jeskyni vás čeká něco veledůležitého.
      Hráči: jdeme do lesa.
      PJ: Je tam dračí jeskyně.


       
         Biotroll
        19:42:02  16. března 2009
      Kel: Jeden dotaz (a neber si ho osobně). Proč se nedokážeš odprostit od pojmů expy, level, povolání? Jestli je tak zastáváš, řekni mi mou úroveň, moje povolání a kolik mám zkušeností.


       
         Alim_Thor
        19:40:28  16. března 2009
      Kelghor: a proč ne? Ale vem si pak, že válečník skříženej s kouzelníkem nebude tak dobře ovládat onu magii jako kouzelník. A zároveň nebude tak dobrej v boji jako samotnej válečník. Stačí povolit uzdu své fantazii chlape a použít svůj rozum.
      Na jednu stranu bys rád změnil barvy na DA a chceš, abychom se odporstili od zajetého, ale nadruhou nezvládáš pochopit systém hraní bez pravidel a stejně jako my se držíme zajetého, se ty držíš pravidel...

      Kde je pak ta sranda, řešit nečekané? Mně jako hráče by rozhodně nebavil Q, kde vidím potvoru, sedláka...cokoliv! A vím co čekat... Radši potkám sedláka, který by mě mohl nakopat doprdele a usmažit mi zadnici, protože se neumím chovat slušně.


       
        Vexar
        19:38:59  16. března 2009
      zdravý rozum
      Já to zkoušel přiblížit tvýmu náhledu na věc. Jistě že se to může naučit. Ale buď na to přijde pokusama sám, což mu dá mrtě práce, a nebo ho to naučí někdo. A to nebude zadarmo.
      Sedlák sám o sobě má dost malé šance něco takového udělat z nedostatku možností.
      ---
      Špatně, lvly jen slouží k zaškatulkování do jaký silový skupiny patříš. Ale dost to zkresluje jak jsem už říkal a je to víceméně na nic.
      Obtížnost určije o jaký úkol se jedná, poté vypravěč a nakonec také kdo se o něj pokouší.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).