Duší celkem: 895
Přítomných duší: 3
V krčmách: 1

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  93  >>

          22:15:43  18. prosince 2008

      Ja myslim že to byla spíš otázka na to, jak se jednotlivé funkce používají, ale zase je pravda že to používán je tak jednoduchý, že nevim co by se zodpovídalo


       
         Spinal
        22:11:52  18. prosince 2008
      Jo.. já sem ho měl taky, když sem to psal ...
      ale nějak jinak sem ji nepochopil


          22:10:04  18. prosince 2008
      Mam hloupý pocit že takhle ta otázka míněna nebyla...


       
         Spinal
        18:30:06  18. prosince 2008
      Jaj.. "takovou tu na boje"
      No dobře ... využítí klasické šestistěné kostky (1k6, kde jednička značí počet hodů) je spousta.. V pravidlech DrD se třeba využívá při hodu na útok či obranu. Kde se k útočnému číslu postavy (úč) přičte právě hod kostkou a porovná se z obraným číslem nepřítele (oč)... z rozdílu se pak vypočítává ztráta životů...
      (úč + 1k6) - (oč +1k6) = počet ztracených životů...

      Existuje dále k10 .. aneb desetistěná kostka, která se využívá při hodu proti pasti
      a taky k% ... která se využívá při pravděpodobnosti úspěchu/neúspěchu

      Viz pravidla DrD


       
        Schyn
        18:10:58  18. prosince 2008
      Spinal: když jsem na svém questu, takovou tu na boje


       
         Spinal
        18:08:39  18. prosince 2008
      Schyn: Jakou kostku máš na mysli?


       
        Schyn
        18:05:32  18. prosince 2008
      můžete mi prosím vysvětlit vše o tom, kdy a jak se používá ta kostka a ty ostatní věci? Děkuji


       
         DonSimon
        09:41:44  17. prosince 2008
      MNK.. na fotky je opravdu neúsporný, na obrázky s málo barvami a souvislými plochami s jednou barvou, je naopak vhodnější.


       
        MNK
        09:39:50  17. prosince 2008
      To je fakt, nicméně to je něco za něco. Buď budeš mít velikej obrázek v úděsný kvalitě - ale malej, nebo půjdeš mou oblíbenou cestou, nainstaluješ PhotoShop, nebo jiný z lepších grafických editorů (Gimp, kupříkladu), uložíš .jpeg v nejvyšší možný kvalitě a i malej obrázek bude mít tak mega.

      Ale .gif je dost neúspornej


       
         Devlin
        23:45:48  16. prosince 2008
      MNK: Však ví, jak to myslela. Nešlo o rozměry, ale o kvalitu. Například standardní jpeg, kterej generuje malování, je úděsnej.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).