Pavettka: (ehem, recenze... pokus o napsání byl... ale můžu se pokusit znovu). Fakticky nic z DrD tam není, koncept je ryze postaven pro online hraní (pro které DrD nenabízí nic).
Paul: Dej pak vědět, ať se podívám k jakým hrám to vede ;)
Megas: Naživo to nedoporučuji, byla vysekána mnohá pravidla, která vyžadují diskuzi či rychlé reakce (což je v online prostředí těžké) - a která živé hraní značně obohacují. To doporučuji sehnat si MouseGuard a zkusit ten ;)
Mousegááááárd zlý medvědi, zlííí... (Recenze na toto téma v Dailly Mirroru už byla?). Tak to vypadá opravdu zajímavě, pokud jsi dotáhl některé prkotiny (MG pravidla jsem neviděla) z DrD...
Do kdy bys chtel nazor slyset? Mam toho ted hodne, ale zaujalo me to. Vypada to jako krizenec DrD 1.6 s DrD 2 (stranku jsem neotevrela, soudim jen na zaklade prispevku).
Rád bych se zeptal, zda bych zde mohl nadhodit jedno herní téma, a to konkrétně můj pokus o pravidlový systém pro online hraní - tinyurl.com/d63z7y5 . Jedná se mírně otestovaný návrh jak hrát podle pravidel, ale ne podle dračákovských dogmat (systémy dračákovského stylu se snaží simulovat realitu se silným vlivem neúspěchu, můj se snaží spíše ovlivňovat zda se věci daří jak hráč plánuje, nebo přícházejí komplikace k překonání).
Byl bych rád za každý názor na tento systém, zda byste byli ochotni podle takového systému hrát (případně co by se muselo změnit, abyste byli ochotni hrát).
Klobouk dolů za tohle gesto. Přiznat chybu chce odvahu.
Myslím, že budu mluvit i za ostatní, když řeknu, že určitě nikdo rovnou nechtěl, abys odcházel. A mám za to, že pořád není pozdě to přehodnotit. Nemá smysl s něčím sekat proto, že se neshodneme v diskuzi o jedné, byť důležité, věci.
Ještě jednu věc, než skončím úplně. Ano, přiznávám, že jsem v urážkách pokračoval, protože jsem se nechal vytočit a zbytečně. Tím se chci omluvit Teranell, Keshickovi, Rohimu i Meaplovi. Přehnal jsem to.
Současně s tím se chci rozloučit a říct všem sbohem. Ať se vám v reálném životě daří.