Duší celkem: 895
Přítomných duší: 4
V krčmách: 1

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  22  >>

       
         Kanyapi
        23:04:16  8. listopadu 2015
      Kolaps: Štěkáš na špatný strom, nebo spíš štěkáš na správný strom, ale neuvědomuješ si, že není třeba štěkat. Nejsi jediný člověk na serveru, který si uvědomuje nevýhody stávajícího systému a uvažuje o nich.
      Věř, že jsme si těchto myšlenek vědomi a už hodněkrát se tu o nich mluvilo, i v poslední době, a stále mluví.
      Jen změny prostě neprobíhají lusknutím prstů. Z mnoha různých důvodů.

      Na druhou stranu tu máme cosi, co je funkční a fakt pěkné, a není třeba se tvářit, že "všechno je děsný". Je to kvalitní a dobré a bude to v budoucnu ještě kvalitnější a lepší, jistě i na základě těchto myšlenek, které sdílíme.

      Takže co tím chci říct. Není třeba zabíhat do vášní a nedejbože pocitu křivdy a nevyslyšení.


       
         Kolaps
        22:35:24  8. listopadu 2015
      Hulda:

      A to mi jako chceš tvrdit, že teď nevyhrávají stále ti samí lidé?

      Schválně jsem si prošel historii a víš kdy naposled vyhrál malou hru někdo se statusem duše? V lednu.

      Dle mého by se to změnilo z:
      - vyhraje ten, kdo bude mít štěstí na velmi aktivní quest a vynikne v něm
      na:
      - vyhraje ten, kdo bude si zaslouží místo hned v několika oficiálech a bude v nich aktivní

      Mě přijde druhá možnost lepší, protože závisí více na aktivitě a méně na štěstí.

      Malá a Velká hra nikdy nebudou známkou kvality ale aktivity. Protože v současném systému neexistuje žádné jednoduché a objektivní hodnocení kvality.
      Nezbývá nám než se s tím smířit a nesnažit se dělat z Malé a Velké hry něco co nejsou.

      A když přijmeme myšlenku, že se jedná o hodnocení aktivity, ztrácí omezení na jednu hodnocenou postavu smysl.


       
         Yavanna
        22:18:02  8. listopadu 2015
      Kolaps, spravedlnost v tom nebude nikdy, dokud tu budou vychytralí lidé, kteří si pravidla vyloží ve svůj prospěch. A vždy se najde něco, jak je obejít a pak se to snažit obhájit dvojsmyslným výkladem.

      Hra 1 s PJem je proti pravidlům, ale došlo k jejich obejití. Já bych nastavení MH a VH nechala jak je. Pravidla bude třeba poupravit, aby se další chytráci již nemohli vymlouvat a v případě podvodu bych byla pro to výherce prostě diskvalifikovat.

      MH ani VH hra nevypovídá o kvalitě příspěvků, ale pouze o aktivitě. Osobně by se mi nejvíce líbil průměr za postavy, nicméně jak je vidět, i toto by se dalo velice snadno zneužít.


       
         Kolaps
        22:06:03  8. listopadu 2015
      Aha.

      Takže když někdo hraje 1 na 1 s PJem a nahraje tak v krátké době spoustu expů, tak je to v pořádku, protože je oceněn za aktivitu.

      Ale sčítat expy za postavy v pořádku není, protože by ti aktivní byli zvýhodněni nad těmi co hrajou jen v jednom questu.

      Tak to mi vysvětletlete, protože to mi logika nebere.
      ---------------------------------------------------------- -------
      Ostatně mi nikdo nevymluví, že dávat expy postavě za výkon předvedený hráčem je v pořádku.
      Expy by měl dostávat přímo hráč a postavu nechat nezávislou.

      Konečně bytak mohlo jít vytvářet postavy s vyšší úrovní. A mohla by jít úroveň a počet expů postavy editovat.
      Konečně by se mohl expovat boj a to co postava v questu udělá a to i v neoficiálech, protože expy hráčům za příspěvky mohli by dávat jen ofi PJ, zatímco postavě kdokoliv dle vlastních expových pravidel.
      Konečně by odpadl problém ztráty expů při smazání postavy.
      Konečně by se mohlo hrát s postavami jak jsou a ne jim vytvářet stínové statistiky o X levlů vyšší.
      Mohly by se výrazně omezit modul Zázraky, který teď slouží k přelévání expů postavám. Expů, které postavám vůbec nepatří, protože je získal hráč ze soutěží, hádanek apod.

      Ale to by admin team nemohl tak zkonstnatěle trvat na rigidním DrD, které je sice hezky české, ale už je X-krát překonané a pro hraní on-line zcela nevhodné.


       
         Kanyapi
        17:00:44  8. listopadu 2015
      Ano, Huldo, to mne nenapadlo a je to docela přesné :D
      Soulas s Lordamenem. Ultimátní spravednost je hezká věc, ale nedá se aplikovat na moc věcí. Ten systém tak, jak je nastavený, není dokonalý, ale připadá mi docela dobrý a konzistentní.


       
         Lordamen
        16:54:14  8. listopadu 2015
      Já bych to nechal tak jak to je, mi to vyhovuje a není to žádné zbytečné zasahování do systému a samotné logiky DA.


       
         Hulda
        16:17:45  8. listopadu 2015
      Pokud by to bylo, jak navrhuje Kany, tak to by potom byla věc jiná. Potom ale samozřejmě, jak už bylo někde kdysi navrhováno, by musel být nastaven určitý limit, protože jakmile by někdo napsal první příspěvek za A, tak pokud by chtěl vyhrát, tak už by se do odepisování nehrnul...

      Ale obávám se, že takovéhle diskuze se již vedly několikrát a vždycky se stejným výsledkem... (Hádejte jakým :D)


       
         Kanyapi
        14:34:24  8. listopadu 2015
      Jediný způsob, jak to udělat spravedlivé, by byl průměr za postavy.


       
         Arsi
        14:24:51  8. listopadu 2015
      Za mě je to naopak velmi dobrý nápad ;)


       
         Lordamen
        14:05:33  8. listopadu 2015
      Souhlasím si Huldou.

      Kolaps: Pokud jsem tě pochopil správně, tak by se sčítaly všechny expy ze všech hraných ofíků daného hráče? Pokud ano, bylo by to o ničem. To by pak lidé, co maj jeden ofík měli až moc velkou nevýhodu, proti vyžírkám, jako jsem já
      Radši bych to nechal, tak jak to je.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).