Komarar: Na DA je docela rozšířený tento způsob souboje. Hráči napíší, co jejich postavy dělají a PJ z jejich příspěvků vyhodnotí výsledek.
Já osobně navíc ještě do toho zapojím kostky.
Pokud chceš do hry zapojit hody kostkami, tak si je nech naházet od hráčů do předu, někam si je poznamenej a když je budeš potřebovat, stačí je využiješ.
Potreboval bych poradit.
V mem q prisel cas na boj a tam je problem. Kdyz nekdo chce hodit nekdo kostkou, tak se hozene cislo zobrazi jen hraci, ktery jej hodil??? A nekde se to neukaze pripadne nezapise??? To je normalni??? Co kdyz bude nekdo podvadet???
Predem dik
Jistě, já mám taky hodně rád klasické drd, ale byla by to zajímavá alternativa. Ne vždy chceš zdlouhavé piplavé dobrodružství. Občas je dobrá akční odbočka.
TorogTarkdacil: Jop, byl, teďka v té poslední, v Dechu Draka.
Pěkné, nicméně já mám raději to piplání se s postavou od úplných začátků a hrát rovnou to, co by se jinak odehrálo za mnohem delší čas, se mi moc nezamlouvá, neboť se tim přichází o to klasické pátrání po někom, hledání předmětů, a tak..
Samozřejmě by to také šlo, ale to už je pak jeskyně ala Sin City (čímž neříkám, že je to špatné). :o)
Promiňte, že ruším sáhodlouhou debatu o přesvědčení, ale narazil jsem na zajímavý počin. Jmenuje se to Wushu a jde o pravidla pro akční roleplaying. Základ je laděný na hraní podle akčních filmů, ale s pár úpravami se dá aplikovat i na další žánry. Pravidla jsou jednoduchá. Hlavnáí změnou oproti drd pak je to, že kostky neurčují úspěšnost akce, ale její účinnost. pro zájemce přikládám odkaz na česká základní pravidla.
bayn.org/wushu/freebies.html
Kolaps: Právě, to záleží na každém... Pokuď už brát přesvědčení podle pravidel, tak se musí brát to vnější. Přeci jen přesvědčení je spíše pro ostatní, aby věděli jestli se mají dotyčného bát nebo mu věřit. Záleží případ od případu.
Tohle je debata na strašně na dlouho a každý si najde ten svůj kousek pravdy.