Duší celkem: 900
Přítomných duší: 3
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  118  >>

       
         Eugene
        00:48:29  22. listopadu 2009
      Já si třeba myslím, že ani jistota přežití nemusí kazit morálku. V mém questu většina ví, kdy a jestli vůbec zemře, ale já to jako problém nevidím. Je to jako se SW epizoda III, všechno už jsem věděl, dokonce celkem jasně, protože jsem tomu v té době věnoval docela dost času, ale i tak pro mě ten film byl obrovský zážitek. Znát příběh a prožívat příběh je prostě rozdíl. Tím chci říct, že může být zábavné i dobrodružství, o kterém předem víte, že ho přežijete.


       
         Guner
        00:37:08  22. listopadu 2009
      Neviem síce kde je to akože zavedené, ale čo som hral questy tu na DA, hral som ich tak 10(asi viac) a ak nerátam tie čo skončili neaktivitou, tak som dohral questov 7 a z toho mi 4 krát postava umrela :) A nie preto žeby som za ňu hral zle, skôr naopak

      Ono je celkom zaujímavý ten posledný príspevok, zvaný posmrtný :) aj ma to celkom bavilo napísať, je to úplne iný typ príspevku ako bežne. Ten posledný príspevok postavy


       
        Holyan
        00:32:26  22. listopadu 2009
      Děkuju Biotrollovi, že věcně a fakticky vyjádřil to, co jsem se snažil celou dobu říct, ale nebyl schopen zformulovat :)


       
         Biotroll
        23:36:09  21. listopadu 2009
      V jistým ohledu souhlasím s Holym. Nechat hráči jistotu, že když bude dobře hrát svou postavu tak to všechno přežije není ono. Na druhou stranu nechat ho zabít jen kvůli blbýmu hodu kostkoku, když se dostane do situace za kterou ani nemůže taky není zrovna nejlepší řešení. Jó, když si to posere tak ať se nediví (např. již zmíněný kudůk který vyprovokuje již zmíněného krolla to má prostě jasný no :D), ale rozhodně by postavy neměly umírat "chybou PJe". :)

      Dávno pradávno jsem u Holyho ve questu dostal brokovnicí do břicha a i když ta postava asi už nebude nikdy použitelná, pořád si ji schovávám (sentimentální vzpomínky no ) a jsem Holymu strašně vděčnej že mě střelil. Vyhovuje mi pocit, že jako hráč nemám úplně všechno v rukou a můžu kdykoli umřít, protože kdyby tomu tak bylo, mohl bych si hrát sám svoje dobrodružství nebo psát povídky, protože vždycky vím jak to dopadne.

      PS: A snad nejsem moc mimo téma. :P


       
        Holyan
        22:58:17  21. listopadu 2009
      Jenže zábava končí ve chvíli, kdy hráč pojme pocit, že je jeho PJ moc posranej na to, aby ho omezoval.


       
        Komar
        22:50:09  21. listopadu 2009
           Já osobně bych nezabil dobrého hráče jen kvůli špatnému hodu kostkou. Pokude tedy není majitel postavy člověk, který si myslí, že jeho postava může bojovat s desítkami nepřateli najedou a vyhrát.

           Sažím se postavy nepostavit do situace, ze které neni úniku. To potom končí buď neaktivitou nebo právě smrtí postavy.

           Sám sem jednou zažil, že mě PJ nemilosrdně zabil a oznámil mi to jen jednořádkovou zprávou, kterou mi poslal přes havrana, a tak vím jak je to nepříjemné, proto se snažím dát hráči aspoň nějakou šanci.

           Myslím si, že DrD by neměl být nechtěný boj o přežití, ale zábavnou hrou.

      To jest můj názor.


       
        Holyan
        22:43:05  21. listopadu 2009
      George: No vidíš, a já věčně tvrdim, že když hraješ dobře, tak seš tu nesmrtelnej, což je nahovno. Mě by to teda rozhodně nebavilo, vědět, že mám všechno jistý, jak to tady chodí.
      No a proto hraju na čísla. To ti zaručí objektivitu i zachová faktor náhody, což z toho dělá hru, ne IDDQD. A když umře, tak holt umře. Bude-li hrát fakt dobře, dostane pravděpodobně třeba jednu šanci navíc, ale lidem se prostě stává, že jim nepřeje štěstí a když už se někdo rozhodne bejt dobrodruhem, tak s tím musí počítat.
      Navíc je tu blbě zavedenej systém, že i když bude kudůk s nožem bojovat proti krollovi s kyjem, tak bude-li onen kudůk hrán dostatečně ukecaným hráčem, tak prostě vyhraje, přičemž je tenhle výsledek prakticky nepředstavitelnej a hlavně málo pravděpodobnej.


       
         George
        22:16:14  21. listopadu 2009
      Poďte řešit něco jiného, totok už je hrozně okecaný.

      Jak řešíte zabití postavy z jiných důvodů než je neaktivita? Třebas v boji? Když nehraje vyloženě špatně (´bo se neobětuje), tak je trochu sprostý ji zabít, ale pak by všechny postavy byly nesmrtelné.


       
         Eugene
        22:13:23  21. listopadu 2009
      Mluvím samozřejmě o zábavě ve formě užívání si hry, ne o zábavě ve formě vtipu. Vtip je jednou z podmnožin.


       
        Simon
        21:58:25  21. listopadu 2009
      Eugene: Lenže pojdem "zábavnosť/nudnosť" je relatívny. Každému príde vtipné niečo iné a nie každý ma zmysel pre humor, teda nie každý vie oceniť vtipnosť. A nie každý kto si o sebe myslí, že je zábavný ním aj je a naopak, nie každý kto si myslí, že je nudný je nudný.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).