Duší celkem: 899
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      =--Patentní úřad--=
      Fórum pro návrhy a nápady týkající se DA. Prosím nereagujte na návrhy ostatních, jejich posouzení nechte na administrátorech. Debaty patří na Postpatentní úřad.

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  37  >>

       
         DonSimon
        08:55:30  7. července 2014
      Morcatko.. whisp u poznámek je zajímavý nápad, i když právě pro tyto účely byly zřízeny poznámky pro PJ u questu (byť chápu tvoje výhrady k tomuto řešení). Každopádně to na megasrazu proberu s adminy přes PJ a domluvíme se na prioritě s jakou to budeme či nebudeme řešit. Každopádně díky moc za návrh!


       
        Ghave
        12:38:33  5. července 2014
      Zdravím

      Měl bych takový návrh ohledně poznámek v osobním deníku postavy. Mohlo by se naprogramovat, aby se mohl do nich vkládat kromě B, i, U, taky whisp?

      Proč?
      Jsem už asi poslední PJ na DA ze starý školy, který dělá inventáře v poznámkách. Možnost vkládat do poznámek (které jsou normálně viditelně) poznámky, které by viděl jen PJ, by bylo k nezaplacení.

      Příklad:
      Barbar Bagr otevře svou sekerou truhlu a najde v ní tyto věci: modrý kámen (je to tyrkys, ale jeho znalosti mu nedovolí kámen identifikovat), pár záhadných kuliček z hlíny (ohnivá hlína, které zbývá už jen pá směn do samovolného vznícení) a zdobená dýka (prokletá).

      Můžete si všimnout, že to v závorkách nemůžu jentak viditelně napsat, protože by to nehrálo moc na RP. To by bylo právě v šepotu. Mohl bych si to pamatovat (což podle mých zkušeností je nemožné) nebo si to psát do poznámek v questu, jenže jak se mi hromadí poznámky, je v tom bordel a celkově je to nepraktické.

      Tato možnost se i hodí u klasického obrázkového inventáře. Když postava najde runovou sekeru, tak se item pojmenuje např. NEIDENTIFIKOVÁNO (sekera)
      a do poznámek se na napíše její síla, útočnost, obrana a magické vlastnosti. Taky se to dá všeobecně použít pro změny u postavy, které by hráč neměl znát (např. mu neutrálně zlý šotci implantovali do těla výbušninu, když spal).

      Děkuji za pozornost.



       
         DonSimon
        18:46:23  2. července 2014
      To se mi líbí, Lute. Díky za zajímavý a přínosný návrh, zařadím ho mezi programátorské úkoly.


       
         Lutus
        16:59:09  30. června 2014
      Ahoj,
      jak jsem už říkal, poslední dobou si hraju s inventáři. Přemýšlel jsem, jakou formou podat svůj návrh a vylezlo z toho totok:

      SITUACE: Postava kudůčí stopařky se oddělí od skupiny a je zabita lesním netvorem. Krom běžného vybavení je u jejího těla i jedinečná, šifrovaná mapa (několik editovaných itemů s různým obrázkem a popiskem). Netvor se o takové věci nezajímá. Ostatní hráči tělo najdou a její věci si rozeberou.

      PROBLÉM: Oukej, stopařka je mrtvá. Hráčka chce postavu do jiného questu, je potřeba ji vykopnout. Ale co s inventářem? Mazat ho? Což o to, obyčejný předměty by se naklikaly, ale co s mapou? Znova se mi to dělat nechce, ani bych si nepamatoval jak to bylo. Je potřeba si to zapsat na papírek, ten neztratit...
      Další varianta je dát itemy jinému hráči a napsat mu, že je nemá. Jenže zrovna v případě té mapy by to hráči ledacos prozradilo. Když už nic, tak aspoň to, že ty itemy je možné někde najít.

      NÁVRH: sklad (nebo jinak, ono je jedno jak by se to pojmenovalo). fungovalo by to jako virtuální inventář, který nepatří žádné z postav. Takže postava umře, já můžu její věci předat "postavě" SKLAD, kde je nikdo neuvidí a odtud později zase předat.

      ALE TO NENÍ VŠE: Navíc bych si ve SKLADU mohl udělat a zeditovat předměty, které zatím žadná postava nemá, ale v questu budou důležité časem. Pěkně si s tím vyhraju, protože předměty dělám kdykoliv když mám čas a ne až ve chvíli, kdy je předávám nějaké postavě.

      Myslím si, že je to věc, která by se určitě neztratila. Vím, že je to asi otázka vzdálenější budoucnosti, protože momentálně není člověk na inventáře, ale i tak děkuji za vyslechnutí :)

      TAK ZAVOLEJTE IHNED!! :P


       
        Dawon
        22:58:27  15. června 2014
      Ally: rozhodně to není úplná blbost, máme to na TODO listu a jednoho krásného, slunného dne na to určitě dojde... Momentálně bohužel nezvládáme (já osobně kvůli škole, Don a Devlin mají zase rodinu a práci), ale jakmile na tom budu líp (za Dona a Devlina mluvit nemůžu) mrknu na to ;-)


       
        Ally
        17:38:20  15. června 2014
      Ahoj napadlo mě (jestli by to teda šlo) že v krčmě (Veteránovy příběhy - nebo tam kde spolu mluvi postavy) by bylo fajn kdyby za nickem hráče bylo jméno postavy, která krčmu navštívila :) Zjistil jsem ale že nekteří tam maji zaroven třeba i dvě postavy tak bych to videl asi takto:
      Někde v rohu by byla možnost si zvolit si z možností (host, více postav nebo napsat konkretní jmeno postavy)
      potom by v seznamu byl nick a hned zaním jméno které se zvolilo a na které když by se kliklo by vyskočila tabulka do které by majitel mohl napsat popis postav :))
      Podle mě by to mohlo usnadnit přehled o tom kdo je v krčmě, protože mě to opravdu hodně mate :) Snad jsem to napsal srozumitelně a není to uplná blbost :))


       
         DonSimon
        19:39:48  28. dubna 2014
      Urso.. jednoduché to není, ale nesplnitelné také ne. Díky za podnět, koukneme na to, jak to elegantně udělat


       
         Ursa_Minor
        22:05:19  27. dubna 2014
      Bolo by komplikované urobiť vyskakovacie okno typu "Máš rozpísaný príspevok, si si sakra stopercentne istý že chceš opustiť stránku?" zakaždým, keď dám Späť alebo niekam prekliknem, popr. dám Obnovenie stránky? :/
      Viete... jak na FB... :D


       
         DonSimon
        09:43:07  26. dubna 2014
      Lutus.. tohle je určitě věc, která by se moc hodila. Pravdou nciméně je, že inventáře dělal Orcslayer a komukoliv z nás zabere dost času do toho proniknout. Nicméně nás to určitě čeká a tyhle nápady nezapadnou - zapisuju do systému. Udělat inventář trochu přátelštější a jednodušší na používání by to opravdu chtělo.


       
         Lutus
        11:27:25  25. dubna 2014
      Ahoj,
      jako PJ si poslední dobou docela hraju s inventáři a přišlo mi jako dobrý nápad u předávání zvolit KOLIK kusů daného předmětu druhé postavě předávám. Tak jak je to teď jí musím dát všechno nebo nic a tak daný předmět musím znovu vytvořit a zeditovat, aby ho měli obě postavy.

      Schválně jsem si to tu projížděl a už to tu 16. dubna 2011 navrhoval Jakub.s, ale byl pouze přeposlán na Orcslayera, takže nevím jestli to bylo schváleno a je to na seznamu věcí k řešení nebo ne.

      Méně elegantní, nicméně funkční, varianta jak toho předání bez editování docílit je možnost duplikace (to zde navrhoval FinalFF dne 8. srpna 2012). Stačilo by zduplikovat, upravit počty a jeden z nich předat celý.

      Díky za vyslechnutí :)


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).