Duší celkem: 895
Přítomných duší: 3
V krčmách: 1

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  324  >>

       
         George
        15:11:01  20. dubna 2008
      tohle sem chtěl zhruba říct... na druhou stranu, když se myšlenky píší šeptem, Pj se při expování nemusí namáhat myslet, zda tento úkon postava plánovala, nebo se jí jen náhodně povedl... navíc, ze živé hry, kdy myšlenky nikdo nevidí:
      Náhodný PJ: Peťo, můžeš mi prosímtě říct, na co tvoje postava myslí?
      Péťa: Myslela na jídlo (tvrdě zapírá), jen tak mymochodem se rozhlédnu a hledám, jestli tam není nějaký mág nebo něco jiného, schopné číst myšlenky...


          15:03:14  20. dubna 2008
      George:

      Ad 1: Osobně mi to také leze krkem. Bůhví jestli je to pozůstatek z dob, kdy nebylo šeptání PJ-ovi v rámci jednoho příspěvku (a tudíž vůbec nějaké šeptání jen kvůli myšlenkám bylo takové... divné, zatěžující), nebo si jen hráči nevelkou aktivitu kompenzují alespoň délkou příspěvku...

      Ad. 2: Moc jsem se s tím nesetkával. Jako PJ jsem většinou takové mimoherní projevy odporoučel na fórum, někoho by to dle mého mohlo rušit při čtení už tak rozmělčených příspěvků.

      Co se týče přijití o části zábavy - dle mého jen momentální zábavy. Může přijít mnohem větší zábava díky naprostému nedorozumění. :))

      Například na příspěvek od nějaké ženské:

      "Koneckonců vypadáš na pořádného chlapa," řeknu a pokusím se usmát.

      Je x-možných reakcí dle charakteru (a inteligence :)) ) reagujícího a navíc to může ovlivnit sám PJ na základě šeptání, které mohl dostat od hráčky - druhá postava si může myslet, že ho postava balí, že se mu vysmívá, že je jen zdvořilá atd.

      Když někdo napíše:

      "Koneckonců vypadáš na pořádného chlapa," řeknu a pokusím se usmát. To teda, smrdíš jak opice.

      Tak se možná všichni zasmějou, ale vědí na čem jsou... Následné reakce pak už jsou tím prostě ovlivněné. Ať už jde o snahu vystupňovat zábavnou situaci, případně se na to vykašlat a jít k "dalšímu bodu programu v dobrodružství". :)

      Aneb asi jsem extrémista, ale myšlenky mi opravdu vadí a pokud zase budu hrát, tak se pokusím bez nich a zkusím druhou stranu barikády. :)


       
        Garik
        14:50:04  20. dubna 2008
      Spinal: Amen sestro!


       
         Spinal
        14:42:02  20. dubna 2008
      George: U některých myšlenek máš jistě pravdu ale určitě ne u všech. Kdyby byly všechny myšlenky psané šeptem, tak hráči příjdou o část zábavy. Nakonec by to možná dopadlo i tak, že by se myšlenky začaly opisovat (neboli popisovat co si myslí).
      Také třeba v reálu poznáš z výrazu tváře, co si ten člověk o tom co jsi řekl tak asi myslí. Popsat toto v textu je daleko jednoduší (a podle mě i lepší) pomocí myšlenek, než třeba popisovat výraz tváře, který stejně nakonec můžeš pochopit jinak.




       
         Jon
        14:39:23  20. dubna 2008
      Třeba hra u mě, to je vážnost sama :))

      Ohledně myšlenek... já některé píšu veřejně (vtipné, komentující atd.) a ty, které jsou důležité pro budoucí vývoj děje šeptem.


       
         Angeluss
        14:17:49  20. dubna 2008
      George: Teda, mě nikdo nikdy nenadával :) A snad ani já nikomu... Asi jde spíš o to jak to bereš. Je rozdíl mezi připomínkou a nadávkou. Ale je pravda, že někdy se hra bere až příliš vážně.


       
         George
        14:14:37  20. dubna 2008
      Tááákže, neska sem se rozhodl začít psát zkušenosti a názory, které jsem pochytil za uběhlí týden...

      1) kde vzniklo to nepsané pravidlo s psaním myšlenek veřejně do příspěvku? já osobně si myslím, že myšlenky by se určitě hodilo psát, usnadňuje to práci Pj, poukazuje na charakter postavy a tak podobně, ale sem toho názoru, že by se měli psát šeptem... samozřejmě, je mnoho hráčů, kteří nebudou brát na zřetel, co si jiná postava myslí, ale stejně je to při úvahách ovlivní, tomu se nevyhne snad nikdo...

      2) všimli ste si taky, že hra přes net probíhá úplně jinak než na živo? A tím nemyslím ty základní věci, jako je že odepisuje jen jednou za čas a podobně, mám na mysli to, že tady to lidi berou mnohem vážnějc, žádná přátelská gesta, kdyžněkdo udělá chybu, hned mu každej vynadá, když někdo hodí smajla do příspěvku, nikomu to taky moc nevoní... když hrajem naživo, každou chvilku někdo něco plácne ze srandy, co hned odvolá a dělaj se kraviny, sem tam, ale nikdy nikomu se hlava netrhá... možná by hráči i PJ byli na tom líp, kdyby panovala trochu přátelčtější nálada... trocha tolerance...


       
        Aglar
        06:21:57  15. dubna 2008
           Ale chlapci no, tak. Čas od času vymyslet nějakou blbinu není vůbec k zahození, ale nesmí se to přehánět. Záleží hodně na náladě a nátuře hráčů. Zažil jsem hodně ujetejch her, který stojej za prd, ale jako občasný únik stresu vysokoškolských studentů se to prostě dalo snést. Zažil jsem, ale i mnohem víc těch, který byli vynikající a o tom ta hra je.

           Jednou jsme přišli do vesnice nějakých rudých trpaslíků a jelikož jim náš válečník nerozuměl, tak po chvilce povídá: "Tak mě jich sem pět šest postavte!" No a skoro ho dali, ale on ani jednoho.


       
         Jon
        00:04:25  15. dubna 2008
      Já hlavy :)))


       
        Drizzt
        20:19:04  14. dubna 2008
      Já za větší kraviny srážím zkušenosti


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).