Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  70  >>

       
        Vexar
        09:44:42  17. března 2011
      A proč lámat když je ze dřeva a dá se například uříznout nebo useknout.
      Ale to už jsou detaily.
      Co v takovém případě nedělat je trhat ho ven násilím protože to poškodí svaly prakticky nenávratně a snížilo by to sílu v ruce. Když se nějak prorve skrz tak se rána prakticky zacelí i když minimální újma taky bude.
      Je fakt že hluboké rány tohoto typu je třeba dezinfikovat takže buď vyhledat odbornou pomoc a nebo vypálit.
      Jinak nelámat a nechat to v ráně proti krvácení.


       
         Nathlan
        09:37:05  17. března 2011
      Také souhlasím s Mofikem, jen bych dodal, že pokud je postava dost silná, může se pokusit ten šíp zlomit o něco. Třeba ho přidrží u rány, aby se neviklal a o kámen jej zlomí.


       
         Teranell
        08:59:21  17. března 2011
      Je to přesně jak říká Konila. Na prvním místě je třeba uvědomit si, jak strašně to musí bolet. Berte to reálně - nemáme tu anestezii a kolik lidí by bylo schopno alespoň si sešít vlastnoručně ránu, natož pak aby se snažili prorvat šíp skrz sval a ještě ho jednou rukou lámat (což mimochodem taky není tak snadný)?
      Vykrvácení tu podle mě nehrozí tak akutně, pokud nebyla zasažená nějaká důležitá tepna, ale samozřejmě nejsem doktor. Spíš bych nahlížela právě na odolnost postavy z hlediska té bolesti a tak.


       
         Petwald
        08:56:11  17. března 2011
      Aglar - barbar Conan by to jistě dokázal.
      Opravdu záleží na tom jak je postava stvořena, jakou mám kondici a obratnost. Osobně bych to při dobré konstelaci vlastností byl ochoten uznat.
      Chceš-li reálnější pohled, tak je jistě vždycky lépe nechat šíp v ráně, aby bránil krvácení a vyhledat odbornou pomoc. Jenže tady jsme ve světě fantasy.


       
      (uživatel smazánKonila
        08:52:20  17. března 2011
      To musí děsně bolet když si na to sám sáhneš jak se to kroutí... Musí ti to vytáhnout někdo jiný než ty... Souhlasím z Mofikem...


       
         Mofik
        08:41:35  17. března 2011
      Podle mého to sám nemáš šanci zlomit, ani neulomíš ten kousek, co čouhá. Nemám sice osobní zkušenost, ale nějak si to nedokážu představit


       
        Aglar
        08:36:59  17. března 2011
      Vexar -> je mi jasný, že prostě jednoduše ulomíš to co čouhá víc. (Nejčastěji letky) A pak to prorvu skrz. Jenže když ten šíp láme druhá osoba, tak tu část v ráně může aspoň trochu přidržet, takhle než to ulomíš, tak s tím budeš dobu viklat a uděláš víc škody než užitku. Navíc levou rukou. Díky za názory a pokud nikdo není výrazně proti beru otázku za uzavřenou.


       
         Mofik
        08:21:21  17. března 2011
      Aglar.. podle mě je to dost high level skill, já s Tebou souhlasím


       
        Vexar
        08:06:25  17. března 2011
      Nu... v takové situaci přichází v úvahu i prorazit šíp rukou na druhou stranu, pak ho zlomit a vytáhnout tak aby jsi nepotrhal svaly. Vždycky můžeš ránu vypálit ale to bolí jako blázen takže i k tomu by asi potřeboval ještě někoho.


       
        Aglar
        07:32:01  17. března 2011
      Řeším jednu zapeklitou situaci. Postava s pravou rukou prostřelenou šípem. Dokáže si sama zlomit šíp, vytáhnout a obvázat. Podle mne by hrozilo vykrvácení, tak se o to ani nepokusí. Maximálně si to obváže (pokud to umí) a zafixuje šíp. No a jde vyhledat pomoc někoho kdo má obě ruce volné. Ruku samozřejmě nemůže k ničemu používat a pekelně to bolí.

      Je moje úvaha správná nebo by jste to řešili jinak?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70] 
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).