Duší celkem: 900
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  327  >>

       
         Angeluss
        15:23:06  6. dubna 2008
      Co se týče zaklínačů, tak to bylo ještě úplně jinak. Vpodstatě celá existence zaklínače měla co do činění s alchymií. Vpodstatě to byli mutanti vyšlechtění na drogách a tvrdém výcviku, přičemž pro zlepšení fyzických i psychyckých schopností používaly další drogy (lektvary).
      Zaklínači kouzlit neuměly, používali jen "znamení" což byla taková hodně jednoduchá odnož magie, proto byla praktikovatelná téměř všude a velmi rychle. Pokud si dobře pamatuju, tak taky využívala zřídla, ovšem v tak slabé formě, že stačilo brát sílu z okolního vzduchu, nedo trávy a tak. Nejsem si tím úplně jistý, ale určitě by se to dalo dohledat v jednom z románů, kde se Ciri učila kouzlit.


          13:03:11  6. dubna 2008
      Zaklínače jsem četl..sice je to už doba ale nezískávali zaklínači sílu pro svou magii z lektvarů?

      Btw: jsem blb...samozřejmě jste mysleli magii pocházející od mágů..jak říkám..je to už doba


          11:17:54  6. dubna 2008
      mne to nepripomnelo zaklinace, pac jsem to tady necet, alekdybych cet, urcite by mi ho to pripomnelo


       
         Perilan
        00:42:09  6. dubna 2008
      Andílek mě předběhl, taky mi to připomnělo Zaklínače. A s Jonem tolik nesouhlasím, záleží na tom, jak velký je rozdíl v užitečnosti povolání. Kouzelník může být oplátkou za tyhle nevýhody nesrovnatelně mocnější než válečník.


       
         Angeluss
        00:26:52  6. dubna 2008
      Aglar: To mi trošku připomíná Zaklínače, tam taky berou sílu z elementálních zřídel.


       
        Juker
        00:20:32  6. dubna 2008
      Tak žejo... záleží jak je silná magie... kolik magů stojí kouzlo a kolik si jich můžeš vzít s sebou...


       
         Jon
        00:17:36  6. dubna 2008
      Takovýhle extrémní omezení je na nic.... co měli za omezení například válečníci? Taky museli nacházet zřídla, aby mohli mávat mečem? Řemeslo jako řemeslo!


       
        Aglar
        23:59:59  5. dubna 2008
           My jsme onehdy vymýšleli vlastní systém. Byl založený čistě na dovednostech, takže buď jsi uměl ode všeho něco, ale neuměl jsi to nic moc a nebo jsi se na něco specializoval a pak jsi v tom byl hodně dobrej.

           Sice jsem kouzelníka nehrál, ale co jsem tak pochytil, tak magie byla klasicky přes magy, ale jejich získávání neprobíhalo ve spánku, ale musel jsi si najít zřídlo a tam si načerpat, což tě jistým způsobem, také vyčerpávalo. Spánkem jsi zaháněl jenom únavu. Jelikož byl náš PJ drsňák, tak na pořádnej spánek jsi měl nárok nejdřív za 12 hodin. Taky byla magie rozdělena do několika elementů a podle toho byla rozdělena i kouzla, obtížnost a zřídla. Kouzelník u sebe musel mít, svůj symbol magie (nejčastěji hůl) a musel mít volné ruce, nohy a ústa, aby mohl dělat, rituál, znamení a odříkávat formule. Pokud nebyla splněna kterákoliv z těchto podmínek měl na kouzlení postihy. Například kouzelník na 10. úrovni bez hole, kouzlil jak kouzelník s holí na 1. úrovni. Prostě tak nějak. Už si to moc nepamatuju, je to hold už nějakej pátek.


       
         Angeluss
        22:37:13  5. dubna 2008
      Lék na obezitu? Pošlete své děti do kouzelnické školy!!!


       
         Perilan
        22:33:42  5. dubna 2008
      Nj, jenže když máš kouzlení jako povolání, je to něco jiného. Takový kontramág, který se nestihl nesnídat a pak musel zpacifikovat kolegu průmysláka, co zešílel při pohánění lokomotivy, už musí připomínat musulmana.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).