Duší celkem: 895
Přítomných duší: 3
V krčmách: 2

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  30  >>

       
         Vraashar
        16:36:03  23. dubna 2014
      (...).cloudfront.net/photo/av046pM_460s.jpg


       
         Teranell
        00:29:12  4. dubna 2014
      Něco mimo mísu, ale od té doby, co nejsou Brány, nějak neexistuje extra fórum, kam tohle dát:

      Přijmu zájemce o rychlovýcvik. Podmínkou jsou dlouhodobější zkušenosti s PJingem, schopnost prokázat se slušně rozjetým questem, ať už aktivním, nebo archivovaným (tady či na jiném DrD serveru) a možnost věnovat se výcviku velmi intenzivně po dobu zhruba dvou týdnů.
      Havran čeká ;)




       
         Bizarro
        15:52:39  26. března 2014
      Abych upřesnil - nejde mi o výzkum za nějakým konkrétním účelem. Jen si říkám, že osobně mi přijde zajímavá myšlenka (na kterou jsem náhodou narazil v jednom fóru), kdy by se online (naživo si to moc nedovedu představit) sešli hráči z jednotlivých webů v jednom questu a spolu zkusili zahrát klasický systém questu pod vedením PJe, který je tu běžný. Tak mě zajímalo, jestli by o to byl v řadách DA zájem.

      Nějaký konkrétní systém jsem nepromýšlel, protože jde čistě o zvědavost a prozatím není z mojí strany nic takového realizovat. Ale kdoví, co bude v budoucnu :)


       
         Kanyapi
        10:34:39  26. března 2014
      Bizzaro - záleží na podmínkách, obecně ano, ale bylo by to naživo nebo na netu?


       
         Guner
        10:19:14  26. března 2014
      Presne tak záležalo by dosť na tématike. A na systéme hry ktorý by sa zvolil. Ja osobne by som napríklad asi nechcel moc hrať v systéme ktorý nepoznám. A keby išlo len o RP tak ak by to bolo sci-fi tak asi nie. Fantasy by som ale bral :)


       
         George
        07:02:56  25. března 2014
      Záleží, jaká bude jeho konkrétní podoba.


       
         Bizarro
        05:29:44  25. března 2014
      Jelikož tu nikdo moc nereaguje, zkusím prostou otázku, na kterou by mě zajímala odpověď. Jak by se vám líbilo si zahrát meziserverový RP turnaj, ať už s fantasy či jinou tématikou? Zapojili byste se raději jako PJ nebo hráč(ka)? :)


       
         Aiendall
        18:14:14  20. března 2014
      No k tomu bych možná i něco měla.

      Hlavní problém většinou spočívá hlavně v tom, co člověk od té postavy chce a očekává.
      Ne každý si to umí vybrat tak, aby výsledná postava měla nějakou tu vlastní osobnost a současně to její vlastník uměl zahrát.

      Z toho důvodu já třeba nehraju za zlo. Vím, že by mi to moc nešlo.

      Ale v podstatě bych začala výběrem přesvědčení a povolání, a pokud mám už dopředu quest, nebo postavu píšu pro nějaký konkrétní quest, tak si uvědomit, co se tam od postavy čeká. Jiný bude válečník v nějakém epickém příběhu a jiný zloděj v parodii. Jinak se bude chovat neutrál, jinak zákonné zlo a nebo zmatené dobro.

      Pokud quest nemám, tak zase: co budu chtít?

      Jsou postavy brané vážně a jsou postavy tak trochu recesistické.

      Od těch vážných se čeká klasika: budou v něčem dobří, nějaké ty slabiny, nějaké ty obavy a obhájitelný důvod, proč se dostali tam, kde jsou.

      U těch recesistických je možné téměř cokoliv, ale vesměs musí být něčím hodně výrazné.
      Ustrašený nekňuba, nebo naopak někdo, kdo si o sobě hodně myslí a je ve skutečnosti packal, lamač dívčích srdcí, co nenechá žádnou sukni na pokoji, a tak dále.
      Výbornou recesistickou postavu mi kdysi v příběhu hrál Alim. Šlo o potrhlého alchymistu. Jako dnes si vybavuji, jak po mě Alim přes poštu požadoval speciální vlastnost: pravděpodobnost výbuchu lekvaru při výrobě 50%.

      No a když vím, co po postavě chci, tak už se něco vymyslí vždycky.



       
         Townie
        12:09:09  2. března 2014
      Měsíc se s měsícem sešel a protože se ani přes kratší únor nikdo další neozývá, jsem zde, abych započal další téma, které by mohlo být také předmětem zájmu mnoha novějších (i starších) hráčů. Každého totiž jistě napadne, jakou rasu, povolání a vlastnosti si pro svou postavu zvolí, jenže pak se ukáží kouzelná tři okénka Historie, charakteristika a vzhled postavy. Mnoho lidí je nechává prázdná a hlásí se do Questu pouze s postavou, kterou pevně udává systém. Není to trochu škoda?

      Hráčská postava z hlediska psaní - Podrobnosti pro představu?

      Snad každý hráč, který chtěl zmíněné tři položky pečlivě vyplnit, si musel položit otázku "Co vše je potřebné pro ucelenou představu?". Lidská fantazie je totiž bezmezná a každý z nás má v hlavě ideální vizi postavy, jíž chce PJi nabídnout, předložit. Ale zhmotnit myšlenku na papír je ta komplikovanější část.

      Každá postava má nějakou základní vlastnost. Nějakou prioritu, hlavní zásadu, hlavní nevýhodu. Tím se většinou snažím začít. Tím, co je pro postavu nejvíc typické, co ji v podstatě vystihuje jednou větou. Pak sice nastane problém, že není třeba psát víc, protože jedna věta to prostě dokonale vystihla, ale hlubší zamyšlení pomáhá se rozepsat (a kdyby ne, pomůcky pro tvorbu v Nápovědě se určitě uplatní ).

      Kouzlo však nespočívá jen v tvorbě oné zhmotněné představy hráče, ale i v představivosti PJe. Každý z nás potřebuje trochu jiné množství a strukturu, aby si udělal dostatečně živou a reálnou představu. Kolikrát si pokládám otázku, zda potenciálnímu budoucímu PJi stačí to, co jsem napsal, aby i on viděl mou postavu stejně.

      To je tedy má otázka na vás, ostatní hráče. Máte nějaké tipy či triky, jaké vlastnosti vystihnout jakým stylem? Jaké jsou vaše zkušenosti s PJi a jejich chápáním vašich postav? Nebo snad patříte mezi hráče, kteří tyto tři bloky moc nehrotí a snaží se do nich "alespoň něco napsat" a dostat se co nejdříve do víru hry? Uvítáme každé vyjádření a názor :))


          01:01:47  15. ledna 2014
      Povolání:

      Osobně si myslím (a asi mi dá hodně lidí za pravdu), že DrD není moc dobrý RPG systém - nemá žádnou pořádnou vnitřní strukturu. Celé to působí, jako kdyby to někdo vymyslel na koleně a plácal páté přes deváté, co ho zrovna napadlo.

      To souvisí s tím, že jednotlivá povolání jsou značně nevyvážená. Přijde mi, že pravidla psal nějaký skaut, protože Hraničář je jednoznačně nejsilnější
      povolání s nejširšími a nejvariabilnějšími možnostmi.

      Mnohem lepší systémy jsou podle mě ty, které nejsou postavené na povoláních, ale spíš na schopnostech (např. GURPS) - víc to odráží realitu. Myslím, že nejsem sám, kdo za svůj krátký život už pár profesí vystřídal :)

      Rasa:

      Nejvíc mě lákají postavy, které se něčím odlišují - na pomezí mezi tím, co je společností ještě tolerováno a co už ne. Tedy např. míšenci, postava odlišující od zbytku své rasy či kultury naprosto jiným žebříčkem hodnot, postava z jiné rasy či kultury v cizím kulturním prostředí apod.

      Inteligence:

      Obecně si myslím, že hrát vysokou inteligenci může jít dost těžko, tak aby to nevypadlo spíš trapně. Ale někdo ty kouzelníky a hraničáře hrát musí


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30] 
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).