Zdravím som Obyčajný elf kúzelník ako každy druhý...
Nějakej maník dneska na branách.
Zdá se mi to nebo to už dnes není pravda? Co sem tu začínal, měl sem dojem, že opravdu polovina postav je tvořena elfími kouzelníky nebo minimálněm elfy.
Vexar.. kostky by nikdy neměly ukončit hráčovo účinkování ve hře. Mohou hru zjedodušit nebo zkomplikovat, ale pokud hráč nedělá evidentní (chtělo by se říci téměř záměrné) chyby, neměl bys mu jako vypravěč kazit hru jen proto, že tadlo špatné číslo.
Nu, doba kdy hráč nemůže ovlivňovat hru může odradit.
U mně jde spíš o kostky. Ale aby postava co je dobře zahraná zemřela pak musí padnout opravdu špatné číslo. Hra tím končit nemusí ale projevit by se to mělo.
Já bych rád doplnil Nakora. Podle mě je dobrým upozorněním výraznější zranění postavy. Příkladem může být to, že následkem zranění upadne na nějaký čas do bezvědomí a nějaký čas tak nemůže ovlivňovat dění okolo. Takové malé úmrtí na zkušební dobu.
Dokonce znám případ, kdy druhý hráč - nekromancer - přivedl mrtvou osobu zpět na svět, jako svého služebníka. Možností je nespočet, smrt rozhodně nemusí znamenat konec, naopak se to pak dá otočit v pěkné koření questu. Proto si nemyslím, že by se ať už PJ, či druhý hráč měl bát postavu zabít (ale i z děje zcela vyřadit, rozlišovat mezi hrou a realitou by měl umět každý).
Je-li k tomu opravdu důvod, samozřejmě.