Duší celkem: 899
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  84  >>

          22:16:02  24. srpna 2010
      hej...elfí magici jsou prostě cool. Navíc když jsou bývalí feťáci a mistři bojových umění.


       
         George
        22:03:04  24. srpna 2010
      Zdravím som Obyčajný elf kúzelník ako každy druhý...

      Nějakej maník dneska na branách.
      Zdá se mi to nebo to už dnes není pravda? Co sem tu začínal, měl sem dojem, že opravdu polovina postav je tvořena elfími kouzelníky nebo minimálněm elfy.


       
         George
        15:12:21  23. srpna 2010
      V pravidlech jsou napsané takové dvě pěkné věty k tomu. Znějí zhruba takto:

      1) Pokud hráč hraje kvalitně, neměl by umřít jen kvůli špatnému hodu.

      2) Hráči by neměli získat pocit, že jejich postavy jsou nesmrtelné, hra pak ztrácí šťávu.

      EDIT: nesouhlasím :) kostky mohou ukončit život postavy, zvláště ty dlažební


       
        Vexar
        15:05:51  23. srpna 2010
      Don: Podle mně by měla být i možnost fatálního následku. Jinak to ztrácí část napětí.
      Ale každý má svůj způsob.


       
        Cathan
        10:58:06  23. srpna 2010
      To je na PJ pokud na kostkách padne špatné číslo je na vypravěči jestli to využije aby hráče vyhodil a nebo ne.Já osobně používám kostky jen zřídka


       
         DonSimon
        09:56:19  23. srpna 2010
      Vexar.. kostky by nikdy neměly ukončit hráčovo účinkování ve hře. Mohou hru zjedodušit nebo zkomplikovat, ale pokud hráč nedělá evidentní (chtělo by se říci téměř záměrné) chyby, neměl bys mu jako vypravěč kazit hru jen proto, že tadlo špatné číslo.


       
        Vexar
        20:41:23  22. srpna 2010
      Nu, doba kdy hráč nemůže ovlivňovat hru může odradit.
      U mně jde spíš o kostky. Ale aby postava co je dobře zahraná zemřela pak musí padnout opravdu špatné číslo. Hra tím končit nemusí ale projevit by se to mělo.


       
        Tindo
        19:29:07  22. srpna 2010
      Já bych rád doplnil Nakora. Podle mě je dobrým upozorněním výraznější zranění postavy. Příkladem může být to, že následkem zranění upadne na nějaký čas do bezvědomí a nějaký čas tak nemůže ovlivňovat dění okolo. Takové malé úmrtí na zkušební dobu.


       
        JokerS
        19:28:11  22. srpna 2010
      Jde o level


       
        Aldiana
        19:25:25  22. srpna 2010
      Dokonce znám případ, kdy druhý hráč - nekromancer - přivedl mrtvou osobu zpět na svět, jako svého služebníka. Možností je nespočet, smrt rozhodně nemusí znamenat konec, naopak se to pak dá otočit v pěkné koření questu. Proto si nemyslím, že by se ať už PJ, či druhý hráč měl bát postavu zabít (ale i z děje zcela vyřadit, rozlišovat mezi hrou a realitou by měl umět každý).
      Je-li k tomu opravdu důvod, samozřejmě.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).