No najradšej hrám za jednu postavu čo tu mám a to je frajer. Až nato že v každom príbehu zomiera Ale je to jednoducho taká povaha a vždycky sa aspoň mesiac dva riadne zabavím a ani hráči sa nato nikdy nesťažovali
Ale inak hrám vždy za priemerných, ako majú vždy nejakú konkrétnu vlastnosť lepšiu ako ostatný, ale sú jednoducho priemerný :)
A ešte k tomu alchymistovi v offline hraní sa to hrať dá. Ale online je to veľmi ťažké a no neviem, ako predstaviť si quest na to určený viem, ale v každom queste by to podľa mňa nešlo A hlavne súhlas s Yenn ohladne schizo...
Já nejradši hraju za postavy, které třeba i v něčem vynikají, ale rozhodně neumějí všechno, nic nedostanou zadarmo a musí se pořád snažit. Řekl bych, že to jsou ještě pořád průměráčci.
----- tak co zase změnit téma, když už to tu zase upadlo? Než se tu shromáždí deset dalších stránek o ničem, jak bývá zvykem u podobných debat, kde jádro pudla už dávno odešlo?
Nadhazuji:
Baví Vás hrát více loosery, průměráčky nebo frajery? A proč?
(jakékoli rasy a povolání, o tom teď řeč není)
Divac: Prosím, už přestaň, nebo se opravdu neudržím. Zkus vzít do ruky jednou pravidla ;) Co třeba ohnivá hlína, která nestojí magy? Na první úrovni toho vymlátí víc než třeba zloděj, když se hraje dobře.
Alcháč samozřejmě hratelný je, jen to vyžaduje víc spolupráce (nebo aspoň trpělivosti) ze strany družiny a trochu práce navíc ze strany PJ. Což je ale na serveru, kde je průměrná postava asociální schizofrenik (aspoň soudě dle Tam za branami) a průměrný PJ má problém udržet aspoň základní linii příběhu, aby vůbec někam směřovala, dost zásadní problém.
Holyan: Nech si své osobní útoky na mou osobu pro sebe, ano? Myslím, že na to není nikdo zvědavý a mě osobně to už nudí :)
Mám za to, že základní otázkou bylo, proč se nehraje alchymista na DA. Důvod je očividný. Zbraně, brnění a další věci, které může vytvořit, jsou zde druhořadé, jelikož se nehraje na čísla (viz. Spinal). Potom je ono připravování lektvarů, které zdržuje celou skupinu (viz. Radulesku). No a v neposlední řadě to, že je opravdu platný až od vyšších levelů (viz. Holyan), dostat se na takovou úroveň ovšem trvá nekonečnou dobu (viz. Vexar). Tohle všechno dělá s alchymisty na první úrovni nepříliš lákavou postavu. Dle mého se dá opravdu využít spíše jako léčitel (když se tady panu znalci nelíbí slovíčko šarlatán, pro mě. A kdyby i léčitel nevoněl, tak klidně medik nebo ranhojič...synonym jsou mraky) a pokud si chcete zahrát nějaké dobrodružství typu „jdeme tam a vymlátíme je všechny“ nepřijde mi jako první volba alchymista na první úrovni (schválně říkám první úrovni).
P.S.: stejně je těžký bavit se, když my mluvíme o voze a ty o koze.