Duší celkem: 1004
Přítomných duší: 20
V krčmách: 8

      Nápověda

      SingleQuesty

      SingleQuest, tedy příběh pro jednoho hráče, je online obdoba knih, známých jako gamebooky.
      V SQ prochází váš hrdina příběhem a v klíčových situacích jej ovlivňuje svou volbou.

      SingleQuest najdete v odkazu Hra -> SingleQuesty.



      A jak to vše probíhá?

      Do vámi vybraného SQ přihlásíte svou volnou postavu - pozor, ne vždy budete mít na výběr ze všech svých postav, které zrovna nejsou „zaměstnány“ jinde, což je dáno tím, že některé SQ mají omezení pro rasu, povolání či úroveň postavy - a pustíte se do pročítání a procházení jednotlivých lokací.

      Dobře si vyberte, co chcete hrát - přechod k dalším příběhům je omezen. Každý hráč může v jeden časový okamžik hrát jeden SQ bez jakéhokoli omezení, ale další SQ si můžete zahrát až za 4 dny po vstupu do naposledy hraného SQ - bez ohledu na to, zda byl první dohrán či nikoli. Jak se do SQ vrátíte, abyste navázali tam, kde jste skončili? Jednoduše. Zkrátka v přehledu SQ opět kliknete na název již rozehraného a můžete pokračovat.

      Nabízené volby mezi jednotlivými lokacemi nejsou vždy stejné. Tak, jako některé SQ jsou jen pro určitá povolání, je tomu stejně i zde. Zloději se nabídne možnost hledat skryté dveře, kouzelník bude moci použít portálový svitek, kdežto válečník si bude muset cestu prorazit. I to je důvod, proč může být zajímavé hrát stejný SQ znovu i s jinou postavou a odhalovat tak nové možnosti, které byly prve skryty. Pokud vás tedy nějaký zaujal a chcete si jej zahrát znovu, projít jinou cestou s jinou postavou, tuto možnost samozřejmě máte.

      Pokud dohrajete SQ poprvé, objeví se možnost jej oznámkovat. Jakmile tak učiníte, už nebudete moci tuto známku změnit, a to ani po dohrání SQ jinou postavou. Doporučujeme proto oznámkovat SQ až po druhém nebo třetím průchodu. (Příběhy jsou různě rozvětvené a mnohdy až při dalším hraní objevíte skutečnou krásu daného SQ.)



      Pár drobných rad:

      V SQ můžete postupovat pouze vpřed, tj. po opuštění jedné lokace se do ní již nemůžete vrátit, pokud se do ní tedy opět nedostanete přes lokace jiné.

      Je dobré číst pozorně a dělat si během hraní poznámky, neboť některé příběhy mohou k úspěšnému dohrání vyžadovat znalosti či vědomosti hráče z lokací předchozích. Stejně tak se objeví i SQ na pokračování, tzv. ságy, jejichž odehrání bude podmíněno dohráním předchozích dílů (historie SQ se zaznamenává stejně jako historie běžných questů u každé postavy) či získáním určitých informací nebo předmětů.

      Doporučujeme častější aktivitu a raději nerozehrávat příliš SQ najednou, a to proto, že již odehrané části budete mít ještě v živé paměti a některé informace z dřívějších lokací mohou být zásadní pro lokace pokročilejší. A nebudou se vám míchat příběhy a úkoly z více rozehraných SQ.

      Při přechodu z lokace do lokace může postava získat malé množství zkušeností. Takové volby jsou výjimečné a záleží na hráči (na jeho rozhodnutích, ale i štěstí), jestli se mu je podaří najít. Nejvíce zkušeností pro danou postavu však hráč získá, když s ní projde celý příběh úspěšně, někdy i neúspěšně, až na konec.

      Pokud dobrovolně opustíte s postavou SQ, již se do něj s danou podstavou nebudete moci vrátit a dohrát jej. Mohou se vám tak pro postavu uzavřít pokračování tohoto SQ, proto si dobře rozmyslete, zda tuto možnost použijete.


       
      [ ZPĚT ]

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2018 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).