Duší celkem: 895
Přítomných duší: 6
V krčmách: 3

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  120  >>

          20:09:30  13. května 2008
      Kale: Ehm mno... nevím jestli zrovan tuto děj nějak nakopne.. ale dobrá no, taky názor...


       
        Kale
        20:09:27  11. května 2008
      Já to řeším jistými scénkami typu - postava má půl hodiny na odpočinek. lehne si tedy pod strom, kde má čekat.. bylo by to hrozně nudné - pověsím tedy na ni na větev netopejra, který si postavě do obličeje nejčastěji vyprázdní močák. zabralo to.


       
         Vraashar
        13:24:56  11. května 2008
      George: Ta představa mě dostala. Musel jsem to napsat.


       
         George
        13:19:55  11. května 2008
      tušim že někde v pravidlech je i zmínka o moderních věcech, jakožto vhodných předmětech do příběhu ... mohla by bejt docela sranda vidět trpaslíka s hasičákem, řvoucího, že má stroj na mlhu...


       
         Vraashar
        13:15:36  11. května 2008
      Nebo Ferdu mravence.

      Windikator: Nebo nech postavy něco najít. Zajímavé je i vyvolat hádku. Například bude nalezen zlatý trpasličí meč krále Gorbanga III. a poperou se o něj zloděj s vlasteneckým trpaslíkem.
      Dobré je dát postavám zajímavý podnět pro RP...


       
        Kwjetak
        10:22:50  11. května 2008
      Jo, třeba Miloše Zemana.


       
         George
        10:15:57  11. května 2008
      dej tam zajímavý cépéčko


       
         Vindikator
        10:12:46  11. května 2008
      Já mám taky dotaz ( Pokud vás to bude zajímat ):
      Pokud chci hru obzvláštnit, ale nechce se mi tam dávat nadpřirozené mýtické potvory, co je nejlepší ?


       
        Divac
        16:33:34  10. května 2008
      Master: neříká se tomu rakev?

      Argog: jinak PJ je bůh a boží cesty jsou nevyzpytatelné.


       
         Master
        17:30:35  9. května 2008
      Argog: Nebo si své "adoptivní tělo" může vozit s sebou v truhličce a převtělovat se do něj jen tehdy, kdy to bude potřebovat :))


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120] 
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).