Duší celkem: 900
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  205  >>

          10:59:03  25. ledna 2009
      Guner: No rikam ze to ma jeste mouchy:D Na druhé straně ty, kdybys pořád místo chůze skákal a běhal, taky to budeš mít naboostovaný:-D ne?
      Parametr lenosti a "vypadatdivnosti" se bohužel do her dává těžko:-D
      A to s tema dverma je stejny, jako kdyby ses to ucil ve skole, ne?:)
      Jenom zas... nebudeš tam nikdy vypadat jako pošuk, protože děláš nesmysly. To je jediný co mi na těch hrách vadí, ale vim že to změnit asi jen tak nejde...


       
         Guner
        01:40:14  25. ledna 2009
      Petwald: Dobre že si to objasnil, teraz som si nato spomenul, podľa mňa je to tam riešené lepšie ako v dračáku

      Khar: a každý má namaxovanú acrobaciu a agilitu (lebo furt behá a skáče )
      Ale je to pravda že je to dobré. Som si zvyšoval kúzelné skilly tým že som prišiel k nezamknutým dverám a odomykal som ich kúzlom na zamknuté dvere (alebo na vyšší level dverí? teraz som si neni istý, ale tuším že aj na bránu do mesta to išlo použiť )


          00:15:47  25. ledna 2009
      Sniper:
      Šlo mi o realističnost v průběhu hry. Když se v ES podiváš na postavu na vysokym levelu, je ti jasné, co asi dělala, že se je taková jaká je. Pokud máš člověka co celou dobu střílí lukem, bude mít silnej skill v luku, a ne v meči. Taky bude mít vycvičenou obratnost, a né inteligenci.
      Pokud nikdy nenamícháš nápoj nebo nezkusíš otevřít zámek, nebudeš v tom prostě mistr jen kvůli tomu, kolik lidí si pobil.
      Taky nemusíš čekat na to, až budeš mít horko těžko level, protože skilly se ti zvyšujou ne od levelu postavy, ale podle toho, jak často činnost provozuješ, takže je postup výrazně plynulejší.
      Má to ještě mnoho much, ale jsou podle mě alespoň na dobré cestě.

      Zajmalo by mě, oč má DnD či DrD blíže k realitě...


       
         Petwald
        22:13:21  24. ledna 2009
      K diskuzi o DnD - tak jak já to znám, má každá postava své obrané číslo, které se sčítá z moha faktorů (rasa, zbroj, odolnost, ale i další), až poté pokud je číslo útoku vyšší než toto, se hází o kolik dotyčný přijde životů a to různými kostkami podle použité zbraně. Kouzla jako taková zasahují a odebírají životy trošku jiným způsobem... Jinak postava na vysokém levlu je na tom opravdu dobře právě pro to, že málokterý začátečník dokaže s tím co má k dispozici tuto obranu překonat a útoky se nesčítají. Ovšem zase pokud nováček zabije zkušeného matadora má za to tolik expů, že může směle postoupit i u několik úrovní. V některých povolání je toto dokonce pro postup do vyších úrovní podmínkou. Ale souhlasím, že platných verzí je v současnosti v oběhu vícero, tak ať si to každý řeší podle toho co jeho nejvice oslovuje.


          21:52:42  24. ledna 2009
      Tak sa spýtam, je tu niekto kto sa stretol s Dark Heresy (Warhammer 40 000 Roleplay)? Aby som úplne do prázdna nehovoril..:)


       
         Guner
        21:08:05  24. ledna 2009
      Astral: no tak vidím prvý rozdiel medzi 3,5 a 3 Hádže sa aj na obranu Aj keď pravda tam je to trochu inak. Ale viem že sa na ňu nejako hádže.

      A nemyslím si žeby to bolo prehnané. Ono na tej vysokej úrovni majú postavy väčšinou veci z magickým zranením. No a keď na niekoho zaútočí a buchne do nejakého panáčika čo má pár životov. A má blast dmg na zbrani, tak bohužial ale padne kludne aj tá stovka vesničanov. Ale otázne je prečo by to robil? A otázne je nechá to osud len tak? Nenájde sa nejaký hrdina čo ho bude chcieť zato zničiť?

      Proste celé je to na PJovi ono ten systém je dobre spravený. Nehovoriac o božstvách


       
         Astralien
        20:13:49  24. ledna 2009
      DnD = Dungeons and dragons (ADD = advanced Dungeons and dragons) - doufám, že to píšu dobře.
      d20 = dvacetistěnná kostka
      3.x edice - Stejně jako český dračák vycházely a vycházejí různé edice. Tohle je jen verze pravidel.


          20:11:36  24. ledna 2009
      a co znamenaj ty zkratky? ani po vysvětlení nechápu pointu, ale budiž...


       
         Astralien
        20:06:55  24. ledna 2009
      To bych dala do rolniček.
      Ale jinak to má v sobě i část pravdy. V DnD se postavy na vysokých úrovních klidně mohou potýkat s přesilou výrazně slabších nepřátel a smát se jim.

      Důvod: V DnD se nehází obrana, ale pouze útok. Obrana se zvedá magickými předměty atd. Hazí se d20, k tomu se přičítá bonus k útoku. Ale jak zasáhne skřet s bonusem 0 válečníka nebo jinou postavu, která má sama obranu přes 20? (Beru 3.x edice.) Jedinou možností - když na útok padne 20. Ale to není tak časté. Ano, při obestoupení se odečítá částka, ale...

      DnD má mnohé mouchy, i přes to jej mám ráda. Když se to bere rozumě, dá se jim předejít.

      PS: Omlouvám se, pokud jsem vysvětlovala jeden ze základních bojových principů DnD marně.


       
         Angeluss
        20:06:44  24. ledna 2009
      Pointa je, že v ADnD jsou všichni antagonisté debilní a v anti ADnD značně chudí a podvyživení, když se jich na jednu hromadu naskládá celá stovka?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).