Duší celkem: 899
Přítomných duší: 5
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  27  >>

       
         Townie
        13:25:08  12. července 2015
      3. Postava hráče v questu a její možnosti

      Protože se tu už dlouho nic neřešilo (a je to i moje chyba, za kterou se omlouvám), přicházím k vám po delší době se zvídavou otázkou. Jako hráč v questu si totiž kolikrát řeknu, jaké jsou vlastně mé možnosti v daném příběhu? Připadá vám někdy, že běžíte ve vytyčené linii, nebo se naopak nebojíte často a hravě odbíhat a pronásledovat nějaký jiný cíl? Co je pro vás, jako pro hráče, sympatičtější, zajímavá dějová linie, nebo zajímavé možnosti, jak z ní vybočit? :)


       
         Kanyapi
        13:39:42  20. února 2015
      Leandra: V ofi q pak PJ uděluje za příspěvy expy. Díky nim se postava může jednak rozvíjet (dovednosti - ale na ty není nutné hrát, je to na každém hráči a na dohodě s PJem), jednak může soutěžit o nejlepší postavy (Velká a Malá hra... opět. člověk se tím může a nemusí zatěžovat). Expy ale musí víceméně odpovídat ve všech questech stejné kvalitě, proto Ofi PJ musí splňovat určitá kritéria.


       
        Igni
        13:21:20  20. února 2015
      jo jo máme - jde o to že oficiální pj prošel zkouškama a je to jakousi zárukou kvality a objektivity PJ , neoficiální q muže založit každej


       
      (uživatel smazánLeandra
        13:18:30  20. února 2015
      Velká a malá hra? Ofiko Q? Každý se dostane přeci do Q, do kterého se přihlásí a kde ho PJ vybere (jeho postavu), ne? Vy tu máte i neofiko Q?


       
         Aiendall
        22:39:59  6. února 2015
      Townie: Á, tak toto se probíralo i na Tlachách. A ano, CP jsem skutečně už jednou hrála. Bylo to zajímavé. Dostala jsem hotovou postavu, včetně vlastností, hsitorie a všeho, a měla ji vést cca dva měsíce. S tím, že prostě v určité chvíli budu prakticky bez varování vyhozena, až si dle názoru PJky splním svůj účel. Na to pak skutečně i došlo.

      Rozhodně té tehdejší účasti nelituji a s klidem bych si to samé někdy střihla znovu. Je to fajn možnost, když má člověk čas zrovna teď, ví že nějakou dobu mít bude, ale má důvod si myslet, že to nevydrží zase tak dlouho.
      Tu tehdy vytvořenou CP stále ještě mám mezi postavami. Sice si za ni už těžko někde zahraji, ale je to milá vzpomínka.

      Mimo jiné to také považuji za zajímavé řešení v případě, že PJ nechce riskovat, že hráče příliš povede za ručičku. Hráči, který zastupuje CP může stranou přes havrany poslat informace navíc a říct mu, k čemu by tak mělo dojít, ale sám přitom do děje nezasáhne.

      Tak jako tak, toto chce dobré, kvalitní hráče. Hrát CP bych rozhodně nedoporučila začátečníkům. Musí jít o postavu, která má splnit přesný účel, tedy předem dané parametry. Začátečník by si raději měl sám vytvořit vlastní postavu, aby měl jistotu, co od ní čekat a utřídil si v sobě, co od ní vůbec chce a jaká bude. Hodně začátečníků má sklon hrát samo sebe. Ale u postavy, kterou vytvořil PJ a chce od ní i něco určitého, je to něco dost jiného. Tam je nutná už určitá zkušenost s RP, nebo to může dopadnout také dost blbě. I kvůli těm případným informacím navíc od PJ, aby si s tím onen hráč dovedl poradit. Plus je nutné se přesně držet charakteru CP.


       
         Townie
        09:32:19  5. února 2015
      Děkuji oběma za zajímavé zážitky, a protože se nikdo další asi nepřipojí, je načase rozjet další téma. Váhal jsem, zda jej rozjet zde nebo na fóru s debatami ohledně PJingu, ale rozhodl jsem se jej ujmout z hlediska hráčského. Jdeme tedy na to :)

      Questové NPC - Zpestření hry krátkodobým hráčem

      S tímto tématem mne oslovil Guner, za což mu děkuji a doufám, že jej nakousnu dostatečně poutavě, když mne poprosil, abych se toho ujal.

      O co vlastně jde? Kolikrát se v příběhu skutečně stane, že hráč se dostane do styku s důležitou NPC postavou, která, ať už PJ chtěl či nechtěl, může mít zásadní vliv na vývoj dění. Taky se tak může stát, že bude hráč s NPC spolupracovat a v tom případě by mohl být i jistou cestou veden za ručičku. Nebo by ztrácel onu krásnou možnost nezávazně reagovat na vývoj dění (NPC by přeci jen mohla zadávat úkoly, prohledávat místnosti a podobné). A to je přesně ten moment, kdy by mohl do příběhu vstoupit nový hráč, jenž by onu NPC zastoupil.

      Párkrát už jsem viděl, že PJové hledali hráče se zájmem o postavu, která má zásadní vliv jen v ten určitý okamžik, jenž herně může trvat jeden den, ale z našeho hlediska i pár měsíců. Při určité aktivitě tak přijde pro hráče zábava krátkodobějšího rázu, než epické dobrodružství táhnoucí se po roky.

      Proč jsem toto téma uvedl zrovna na Hráčích sobě? Protože následující otázky se budou týkat vás, jakožto hráčů. Už jste někdy hráli dočasnou NPC v nějakém dobrodružství? Máte nějakou zkušenost, se kterou byste se rádi podělili s ostatními hráči? Chtěli byste si nějakou takovou postavu zahrát? Neváhejte a podělte se se všemi zde, pár PJů by tuto možnost jistě uvítalo, stejně jako já uvítám názory, zkušenosti i připomínky :)


       
        Nawlroy
        00:07:22  24. prosince 2014
      Já se tuhle snažil zkorumpovat hráče přes čarodějku, která mu nabízí, že pokud zradí svoje druhy (kteří jsou ve skutečnosti prý zaprodanci temnoty) tak mu splní jakékoliv přání na které pomyslí.
      Jeho postava kontrovala, že i kdyby s takovýmto obviněním přišel někdo z jeho druhů, bez důkazu by tomu stejně nevěřil. A v myšlenkách ji začal svlékat pohledem.
      A jelikož ostatní hráči v podobné situaci požadovali důkaz čarodějčiny moci, tak udělala kouzlo a zprůhlednila si šaty a zbroj...

      Drobné nepochopení ze strany PJe a trochu se to zvrhlo no... Postava se nezlobila a hráč taky ne, ale oba tuto situaci tak úplně nečekali


       
         Aiendall
        17:17:43  23. prosince 2014
      Townie, zcela živě si pamatuji, jak jsme se moje postava a ještě jedna postava, pokoušeli dostat potají do města, i když po nás šla hlídka. Pro Hrunovu postavu, protože se dlouho nevracel a my se obávali, že ho chytili.

      Aby to nebylo nápadné, moje postava (Jeronell), hrál žoldáka, co má doručit někomu zajatkyni. A kamarád hrál právě tu zajatkyni. Měl v historii postavy, že žil nějaký čas s kejklíři. A protože byl poměrně štíhlý, tak se prostě zamaskoval za ženskou. Došlo na oblečení, vycpávky a tak. Pak byl ode mě lehce svázán a přehozen jako pytel přes hřbet koně.

      Na průchod přes stráže rozhodně nezapomenu, divadýlko z toho bylo výborné. Došlo i na ženské pištění a plácání po zadních partiích těla.

      Šlo o příběh Meridi Orbis, pod taktovkou Yavanny. Docela se tehdy bavila i ona.


       
         Townie
        19:34:07  22. prosince 2014
      Můj vlastní svět je Můj vlastní svět, ale i Hráči sobě jsou svět, je tedy čas být sobec i tady a vypustit své zvědavé já z klece. I zde totiž založím téma trochu mimo řád, abych ukázal, že se nemusíte bát být rebely a vyrukovat v podstatě s čímkoliv, co se hráčských záležitostí týká.

      Hráčská postava z hlediska hry - Zážitky, zábava, akce?

      Mnozí z nás jsou na DA (či na nějakém jiném literárně-herním serveru) už nějakou dobu a jistě mají za tu dobu nějaké zážitky a zkušenosti. Byl bych tedy rád, abychom novějším uživatelům zde poukázali, jaké zábavné situace mohou nastat, když se odváží vytvořit nějakou postavu a protlouct ji až do jádra samotného dobrodružství. Pokud tedy máte nějakou zábavnou momentku z příběhu, neváhejte a pojďte s ní pobavit i zbytek duší!

      Já osobně tedy musím vypíchnout jedno z prvních dobrodružství, v nichž jsem hrál. Bylo teprve v počátcích, naše parta se setkala u vévody v jídelně a společnou hostinou měl začít společný večer následovaný prosbou a úkolem pro nás všechny. Jako postavy jsme se samozřejmě neznali, nebudu tedy moc rozvádět metody, jak po sobě různí lidé házeli očkem a nafukovali bicepsy (Ano, to byla moje postava :D) či se krčili za vévodovou židlí (Wingy style!).

      Nejlepší okamžik však nastal, když vévoda pozval barda a ten začal hrát. Všichni si libovali v příjemných notách. Jen jedna postava, konkrétně mladý elf, se neudržela. Ze stolu zmizela jedna sklenka s vínem a vyrazila rovnou směrem k bardovi. Na fóru to vyvolalo bouřlivou debatu na téma "tak tenhle týpek právě skončil", ale nakonec ho jen nechali vyvléct a hostina se vrátila do svého "klidu". Ale to, jak na to všichni reagovali, bylo vážně nezapomenutelné


          20:12:40  5. prosince 2014
      Toraku, určitě vím jen to, že by ses měl naučit používat diakritiku (to není rýpnutí - cvičitel určitě bude chtít, abys nepsal jako prase).

      A jinak on ti časem někdo napíše - ale chvíli to bohužel trvá, no...


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).