Duší celkem: 895
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  29  >>

          12:58:10  24. října 2014
      Ale už se tu řešilo, že to není jen o kvalitě, ale i o nadšení. To co říkáš by navíc vyhodilo spoustu těžko srovnatelných výsledků. Kdyby hráč napsal jeden příspěvek a náhodou získal nejvyšší hodnocení, vyhrál by daleko spíš, než hráč který by jich za měsíc napsal třicet, protože třicet příspěvků s nejvyšším hodnocením je skutečně dost nepravděpodobné. A i kdyby je získal, byli by na prvním místě dva.

      Neexistuje systém, který by byl nějak podstatně spravedlivější.


       
        Vossy
        11:03:20  24. října 2014
      Jsem tu sice krátce, ale nad malou hrou jsem se už taky zamýšlel.
      Nevim jestli měnit nebo rušit něco co už pár let funguje je dobrý nápad, ale je fakt že rozdělení do tzv. lig kdy by spolu "zavodili" duše stejných statutu a v nejvyšší lize by se hrálo o nějakou cenu by tomu všemu mohla dát další náboj.

      Navíc bych malou a velkou doplnil o ještě jednu hru. Hráčovi možnosti, můžou být vždy jiné než PJ a když je hráč kvalitní tak může v malé i velké "trpět" kvalitou a vytížením PJ a dost záleží na tom jak je quest nastaven.
      Tohle vše by vyřešilo pokud by se vzali vždy všechny příspěvky hráče v ofiko questech za měsíci a jeho získané expy a udělal se průměr expu na příspěvek. Nemuselo by se jednat o postavu ale přímo o duši a všechny její expované postavy a vyšlo by kdo jak kvalitně odpovídá.


       
         Bizarro
        20:45:12  6. října 2014
      Můj názor je, že pravidla pro úspěch v Malé hře jsou stanoveny poměrně jasně a příliš bych je neupravoval. Méně literárně nadaní hráči mají šanci vyhrát větším počtem příspěvků, kvalitnějšímu uživateli jich stačí napsat méně, ale lépe ohodnocené. Rozdíly se tím v krátkodobém horizontu (jednoho měsíce) smazávají a šanci na úspěch tím dostávají oba typy soutěžících.

      Vhodnou úpravu bych viděl v přidaném systému, který již zazněl na Vědmě. Uživatel, který již získal vyšší status (Legenda a výš) by byl z Malé hry vyškrtnut a mohl by se účastnit „Ligy veteránů.“ Tím bychom vyřešili problém s tím, že první tři místa zde často zaujímají stále stejná jména. Protože statusy tu nemohou růst donekonečna a zápis v ocenění dle mého už prostě není ono, viděl bych vhodné východisko v putovní ceně. Něco na způsob soutěže Křišťálová koule. Vítěz Ligy veteránů by získal speciální ikonku, kterou by mohl mít po dobu jednoho měsíce. Pokud by vítězství v Lize veteránů obhájil, směl by vlastnit ikonku další měsíc. Kdyby vyhrál někdo další, ocenění i s putovní cenou by změnilo majitele. A tak pořád dokola.

      Velkou hru bych osobně ponechal tak, jak je nyní.


       
         Townie
        12:13:02  6. října 2014
      Malá a Velká hra - Dobrý, nebo špatný systém?

      Stranger nedávno začal na fóru Vědmy s otázkou. Otázkou, zda je vlastně Malá a Velká hra objektivní. Myslím, že je to zajímavé téma na rozebrání a někdo by mohl přijít s návrhy, z nichž by třeba i mohly vzejít nové typy soutěží herního ražení.

      O co tedy jde v Malé a Velké hře? Pro ty, kteří jsou tu krátce a nemají ještě moc přehled, se to pokusím trochu nastínit. Jakmile se hráči poštěstí dostat postavu do oficiálního příběhu (k PJi s barevnou kostkou), bude za své příspěvky do příběhu ohodnocen expy. Malá a Velká hra pak počítá, kolik expů postava v oficiálním questu získá za měsíc (Malá) či rok (Velká hra). Zároveň existuje pravidlo, že v oficiálním příběhu se mohou expovat dva příspěvky denně.

      Obě tyto hry jsou tedy ve své podstatě závod. Vytrvalostní běh, kde se hodnotí, kdo za měsíc (či rok) "uběhne" největší vzdálenost. Je tedy pravda, že aktivnější quest se sólo liniemi (každý hráč má s PJ svou linii), popřípadě menší skupiny hráčů, mají určitou výhodu oproti skupinovému questu. Tou výhodou je ale jediné: Nemusejí čekat na takový počet hráčů, jako lidé v klasické družinovce.

      Je tedy pravda, že pokud by chtěl člověk usilovat o vítězství v těchto hrách, měl by mnohem větší možnost, kdyby svou postavu přihlásil do questu, kde nebude záviset na tolika lidech. Nikdy totiž nevíme, koho zastihne nemoc, kdo bude muset z DA odejít a podobně. Já osobně si i přesto myslím, že skupinový quest není zas tak moc znevýhodněn oproti liniovému. Kdyby měl stejné podmínky (všechny strany, PJ i hráči, by měly pevnou a vysokou aktivitu), měl by i stejnou příležitost. Jenže ne všichni máme čas pouze na město mrtvých.

      Vyvstala tedy otázka, jak by se to dalo nějak změnit? Osobně si nemyslím, že by bylo možné nějakým způsobem vyrovnat ten poměr mezi menším a větším počtem hráčů, ale třeba někoho něco napadne, nebo už napadlo? Pokud ano, nebo jen chcete vyjádřit svůj názor, máte prostor. :)


       
        Apophis
        08:05:54  30. září 2014
      Gloriaventi ad Pustina - Pokud myslíš Končina, tak je to nové nadějné české vyprávěcí (papírové) RPG zaměřené na postapokalyptický svět, né nepodobný světu Fallout / Wasteland.
      Tým který za tím stojí je docela silný, schopný a mají velké ambice a daří se jim plnit a uskutečňovat jejich plány, takže mají výsledky = knihy, pravidla, ilustrace.

      Co si pamatuji, nedávno byl křest, pravidla lze stáhnout na internetu. Ale dle reakcí zkušených harcovníků, bych to nezkoušel. rpgforum.cz/anotace/koncina

      Pokud mluvíš o Wasteland 2, tak to je jiná... gog.com/games


       
         Guner
        14:57:58  27. září 2014
      Je to niečo ako fallout. Respektíve fallout je niečo ako Wasteland. Ale ty asi hovoríš o Wasteland 2 a to teraz vyšlo a vrelo odporúčam ak máš rád veľa dialógov v hre


          13:29:43  27. září 2014
      Tak aby se tu zas něco hnulo, zajímala by mě jedna věc: Má někdo zkušenosti s hrou Pustina? Má to bejt něco jako postapo steampunk fantasy Dračí doupě, ale opravdu jsem o tom zatím moc neslyšel.


       
         Hulda
        16:51:25  27. července 2014
      Hrugar: Nejdříve ze všeho se raději ujisti, že máš hotovej PJ test...

      A pak ještě jedna rada. Založ si nějakej neofík, aby cvičitelé viděli, že už získáváš vlastní zkušenosti + rovnou tam pak můžeš uplatňovat věci, které se ve výcviku naučíš. A pokud se ti do questu přihlásí nějaká barevná kostka, nebo třeba nějakou jemně přesvědčíš, tak i to ti může pomoci a cvičitelé si tě dříve všimnou...

      Nu, víc mne nenapadá, ale určitě si založ quest...;-)


       
        Hrugar
        19:16:12  25. července 2014
      Zdravím,
      pomůžete mi někdo získat modrou kostičku?
      Sháním nějakého cvičitele, takže jestli máte čas a chuť, pošlete mi prosím opeřence.


       
         Lodka
        01:21:40  28. dubna 2014
      Townie:
      Jak jsem tady začínal, tak jsem si vytvářel postavy alá "Aragorn tiše sedící v rohu", jak mi tuším říkal Keshick. Nevýrazná, ničím zajímavá postava, která se moc neprosazuje, prostě taková malá kopie mého tehdejšího já. S odstupem času jsem přišel, že za takové postavy se velmi špatně hraje na slušné úrovni. Jste jen vláčeni davem a moc se nezapojujete do diskuzí. Fuj, nuda.

      Pak jsem s pomocí Yavanny přišel na myšlenku postavit postavu na nějaké reálné (třeba knižní) předloze která už je něčím výrazná. To už bylo lepší, ale zase obtížněji hratelné, protože jsem se musel dlouze zamýšlet při každém příspěvku, jak by asi daná postavu skutečně zareagovala.

      V současnosti jdu cestou výraznosti ale s vlastní invencí. Už nechci, aby moje postavy byly nějaké tuctovky. Je to ale metoda pokus omyl a u některých až po čase zjistím, že jsem to trochu přepískl a nedokážu namyšlený charakter věrohodně zahrát. Takové postavy pak končí v propadlišti dějin (a že jsem jich už dost i naexpených smazal).
      Takový Yazian verze 2 je ztělesněním všeho odporného z tohoto světa. Zajímavé na tom je, že on se za zlého nepovažuje a ani já ho tak úplně nevidím. Prostě jen má jinak nastavený morální kodex a žebříček hodnot. Není špatný, protože by se mu to líbilo, ale protože může a má to výsledek.
      Thanis je špinavé bezprostřední hovado, co si užívá života, jak to jen jde. Je to sobec, ale najde se v něm i špetka citu a lidského pochopení.
      Ze smazaných pak za zmínku ještě stojí třeba Hu, což byla barbarka zlodějka. Trochu pomalejší, jednodušší a gramlavé mladé děvče, které se chce každému zavděčit. Tady byl hlavně problém s mojí neschopností zahrát ženskou postavu. Nebo postava člověka válečníka, který byl těžce zkoušen životem a propadl alkoholu, aby utopil svůj žal. Účastnil se dobrodružství, aby z toho vyvázl nebo aby někdo ukončil jeho prachbídný život, když on sám to nedokázal. Škoda, že jsem ho smazal.

      Z mého pohledu by postavu úplně stačilo popsat takto a k tomu dodat hezký obrázek. Pravá povaha postavy se stejně projeví až v questu a tyto tři kolonky jsou jen malou lží PJi, jak by to mohlo vypadat.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).