Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  200  >>

       
      (uživatel smazánAlthalus
        14:13:47  3. února 2009
      U věkově středně starých postav se to dá přehlížet, ale u mladších to znamená hodně velký posun.


       
        Trym
        14:11:53  3. února 2009
      Dodám, že moje postava odehrála asi 6 hodin svýho života, za což se dostala na druhej levl, a jak jsem po přečtení tohodle fóra dneska s hrůzou zjistil, zestárla mi o dva roky. Nazvat tenhle systém jinak než jako DEBILNÍ snad opravdu nelze.


       
         Radulesku
        14:08:50  3. února 2009
      Yenn - zrušení je sice jednoduchý, ale předpokládám, že adminstvo bude požadovat důvod a nejspíš i návrh lepšího řešení a to bysme tu možná mohli společnými silami nakousnout.

      Já sám řeším co se týče věku postav 3 problémy:
      1) již zmíněné stárnutí v závislosti
           a) na zkušenostech (vyjádření prožitých situací a "síly" zážitků)
           b) na délce hry (nepřímé vyjádření doby "putování" po světě)
      2) věkové odlišnosti mezi jednotlivými rasami v souvztažnosti s úrovněmi postavy

      A teď se vytaste s teoriema jak je to nejlepší a jak to tu zavést


       
         Yenn
        10:55:02  3. února 2009
      Ano, automatické nastaveni logické není, obzvlášť při expování za RP.
      Asi by nebylo od věci navrhnout na patenťáku jeho zrušení.


       
         Petwald
        10:47:35  3. února 2009
      Yenn - tak za prvé za všechny čtyřicátníky se cítím uražen , a pak nepřítel se neptá na věk ale na sílu. Mě jde spíše o to, proč si ten věk i po postupu nemůže regulovat sám hráč a PJ až v případě potřeby. Automatické nastavení mi přijde poněkud od věci, neb pochopitelně nemůže řešit vznikající individuální detaily.


       
         Yenn
        10:33:08  3. února 2009
      No jo, no - holt když potřebujete expovat, budete taky stárnout... Pěkně o pár let za den, při zdejším systému

      Panstvo, každý systém RPG expování a vylepšování postavy je absolutně nereálný. Proč vám na něm vadí zrovna to, že vám postava kapku zestárne? Proč ne třeba to, že cca od čtyřicítky (něco i výrazně dřív, něco o chlup později) by postava měla jít naopak se všemi vlastnostmi dolu, zatímco snad ve všech hrách to je naopak?


       
         Petwald
        10:18:44  3. února 2009
      Přiznám se, že jsem si dlouho myslel, že jsem to zestárnutí zavinil vlastní neobratnou manipulací. Moc se mi to nelíbí, protože věk své postavy si řídím raději sám podle vlastní historie a získaných dovedností, což s levlem nemusí příliš souviset. Takhle jsem měl rázem z třicátníka 34 letého... A dál pokud tedy PJ smí manipulovat s věkem i postoupivší postavy, proč vlastníkovi postavy je to odepřeno? Vždyť pokud se ten věk do hry nezdá přiměřený PJ, může se na tom s konkrétním hráčem dohodnout. Jinak souhlasím se Spinalem, začnu-li třeba jako 14- letý jinoch tak mohu už v sedumnácti, osumnácti být na čtyřce...


       
         Spinal
        10:01:53  3. února 2009
      Yenn: No to mám (edit: máš ) jistě pravdu, jenže to bych musel vědět, že se ten věk zvedá (zjistil sem to včera, když mě hráč na to upozornil) ...
      navíc vždy to nepůjde (pokud je postava hodně mladá)... zvedá se jí totiž minimální možný věk... (třeba člověk na 4. levelu nemůže být mladší 20 let)


       
         Yenn
        09:56:40  3. února 2009
      Spinal: No, a co takhle to nejtriviálnější řešení, totiž před přestupem či těsně po něm upozornit svého PJ (ostatně to bys stejně měl, aby ti doplnil životy a magenergii, automaticky se totiž zvedá jen maximum, ne momentální stav), aby ti věk vrátil na správnou hodnotu?


       
         Spinal
        09:43:16  3. února 2009
      Khargarwargonsu: No... o to mi právě jde... systém zde na DA je nastaven tak, že ti postava automaticky zestárne, když přestoupí na další level. Třeba Arkon mi zestárl během dvou dnů v questu o pěknou řádku let ...

      Je logické, že by hrdina měl podstoupit výcvik pro přestup, ale je to strašně neschůdné. A to jak v realu, tak on-line. Dá se to asi opravdu vyřešit jen tím, že postava prostě během jednoho questu nelevluje (jak říká Guner). Jenže mi to se mi nelíbí... ikdyž to možná má svou logiku a možná snad i nějaký ten klad...

      A jinak schválně... Kdo si vůbec všiml, že mu postava po přechodu na další level zestárla?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200] 
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).